Téma: Náporové sání 2T
 
25.9.2010 v 18:13
čus chtěl bych na tu svoji 2taktní mrchu(honda NSR 125) udělat náporový sání něco ve stylu hondy rs 125 vim že má v airboxu karburátor a ten je přidělanej na válec ale jelikož vim že karburátor je řízenej podtlakem tak bych byl nerad kdyby se mě ochudila směs což by vedlo k zadření :/

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T

26.9.2010 v 12:22 | Nahoru | #1
Tlakové potíže s karburátorem při náporovém sání vyřeší zatěsnění a napojení odvětrání a přepadu plovákovky do airboxu. Stejně by ale bylo potřeba doladit směs.
Zásadní potíž je ale v tom, že je to 2T. Co se stane při větším přetlaku směsi v klikovém prostoru? Při otevření kanálků jí více prolítne do výfukového kanálu a tlak ve válci zůstane zhruba stejnej. Výkonovej přínos žádnej, spotřeba prudce vyletí. Musel bys tedy doladit výšku (časování) kanálků ve válci a doladit i výfuk, aby to mělo nějaký přínos. Máš na to? Pokud ano, nestrácej čas s dvácou a nech se zaměstnat ve vývoji závodních motorů.

(reakce na) Náporové sání 2T

26.9.2010 v 12:34 | Nahoru | #2

Deadman>Tlakové potíže s karburátorem při náporovém sání vyřeší zatěsnění a napojení odvětrání a přepadu plovákovky do airboxu. Stejně by ale bylo potřeba doladit směs.
Zásadní potíž je ale v tom, že je to 2T. Co se stane při větším přetlaku směsi v klikovém prostoru? Při otevření kanálků jí více prolítne do výfukového kanálu a tlak ve válci zůstane zhruba stejnej. Výkonovej přínos žádnej, spotřeba prudce vyletí. Musel bys tedy doladit výšku (časování) kanálků ve válci a doladit i výfuk, aby to mělo nějaký přínos. Máš na to? Pokud ano, nestrácej čas s dvácou a nech se zaměstnat ve vývoji závodních motorů.



Asi tak, nechtěl jsem se o tom rozepisovat a dávat tak podnět k další zbytečné diskuzi...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist