globalmoto_kveten





Téma: Náporové sání 2T
 
25.9.2010 v 18:13
čus chtěl bych na tu svoji 2taktní mrchu(honda NSR 125) udělat náporový sání něco ve stylu hondy rs 125 vim že má v airboxu karburátor a ten je přidělanej na válec ale jelikož vim že karburátor je řízenej podtlakem tak bych byl nerad kdyby se mě ochudila směs což by vedlo k zadření :/
Předchozí
1 2 3
Následující

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 14:22 | Nahoru | #61
to ti nepovim, ale řiká se, že velký lahve (+- 0,5l) ti přidaj nahoře a uberou dole a malý zase obráceně ...

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 14:26 | Nahoru | #62
Používaj to závodní motorky?

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 14:28 | Nahoru | #63
Motokrosová Jawa rok 85

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 14:28 | Nahoru | #64
to se mě moc ptáš, já osobně jsem to na žádné neviděl ...

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 14:39 | Nahoru | #65
Takže to bude dobré na enduro a cross.Na road racing to asi moc využitelné nebude.

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 14:51 | Nahoru | #66
by to někdo musel zkusit ale podle toho co psal ten typek na cagiva foru tak mu to jede líp
budu ho citovat "...a tam ke sem drív měl problem dostat 120 teť nemam problem dostat 140..."

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 15:18 | Nahoru | #67
To zkus, je to za chvíli hotové. Já už dvoutakta nemám, jinak bych to prubnul.......

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T

26.9.2010 v 15:20 | Nahoru | #68
jen že mě nechce chytit ta svině problem v elektrice navíc si nebudu kurvit kolínko od karburátoru k válci ...

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 15:26 | Nahoru | #69
je to hlavne kvuli kroutaku,neco podobnyho sme davali na autoskolackou dandy a mistr ladič rikal,ze se to lip rozjede v dvou,meli sme to do skoli do kopce

(reakce na) Náporové sání 2T

26.9.2010 v 15:31 | Nahoru | #70
Dave3991> na NSR není gumová příruba?

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 15:36 | Nahoru | #71
ale jo je jen jsem nevěděl jak to napsat :)

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 16:29 | Nahoru | #72
Tak to pak není nejmenší problém to zase zadělat....

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 18:46 | Nahoru | #73
ja bejt tebou tak bych to naporove sani švihnul na jáwu 350. nejlíp kdybys otočil valce karbcema dopředu a vyfukama dozadu

Edit: jáwu proto že podvozkově je na tom skoro stejně jako to NSR ale motorově je na tom líp

Naposledy editováno 26.09.2010 18:47:49

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T

26.9.2010 v 19:30 | Nahoru | #74
DiegoGSX-R> jawa víc táhne jinak maximálka je +- stejná, 350tku je škoda kurvit :) tak že je to podvozkem že mě v zatáčce ve 120 na NSRu ulitává prdel ?

(reakce na) Náporové sání 2T

26.9.2010 v 19:55 | Nahoru | #75
Dave3991> Ve 120 na NSR v zatáčce? To myslíš někde na dálnici ne? No to bude spíš gumou a tlakem v ní

edit: Ale může toho být mnohem víc... vůle v přepáčku atd. atd.

Naposledy editováno 26.09.2010 19:56:02

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T

26.9.2010 v 19:57 | Nahoru | #76
nn myslim tu před startem na hořickym okruhu ...

(reakce na) Náporové sání 2T

27.9.2010 v 15:28 | Nahoru | #77

Dave3991>nn myslim tu před startem na hořickym okruhu ...



kudrnáčovku?

Naposledy editováno 27.09.2010 15:29:54

Náporové sání 2T

27.9.2010 v 15:34 | Nahoru | #78
jo přesně tu vim že nic moc ale rychlejc ta motorka do toho kopce prostě nejede :/
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist