globalmoto_duben_nolan





Téma: Náporové sání 2T
 
25.9.2010 v 18:13
čus chtěl bych na tu svoji 2taktní mrchu(honda NSR 125) udělat náporový sání něco ve stylu hondy rs 125 vim že má v airboxu karburátor a ten je přidělanej na válec ale jelikož vim že karburátor je řízenej podtlakem tak bych byl nerad kdyby se mě ochudila směs což by vedlo k zadření :/
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T

25.9.2010 v 18:40 | Nahoru | #1
nevymejšlej hovadiny a jezdi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání 2T

25.9.2010 v 18:59 | Nahoru | #2
Holmis> pravdu díš, na osminku by to chtělo minimálně turbo, NOS, nebo přídavnej raketovej motor!

Náporové sání 2T

25.9.2010 v 19:02 | Nahoru | #3
šance že to vylepšíš je asi 0,01%. Těch zbylejch 99,99% je šance že to posereš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání 2T

25.9.2010 v 19:02 | Nahoru | #4

pesastor>Holmis> pravdu díš, na osminku by to chtělo minimálně turbo, NOS, nebo přídavnej raketovej motor!



Přesně, taková 2x přeplňovaná 125ccm s 65kW. To by bylo něco

Náporové sání 2T

25.9.2010 v 20:13 | Nahoru | #5
kdyby to nemělo smysl/účinek proč by to dělali na Hondě RS ? :/

Náporové sání 2T

25.9.2010 v 20:15 | Nahoru | #6
nejprve se podívej, že karburátor není v airboxu, pak ho rozeber a zjistíš, že karbec není podtlakový a nakonec si utři mlíko z brady

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T

25.9.2010 v 20:55 | Nahoru | #7
ne vůbec není karburátor v airboxu protože kdyby byl za nim tak ten přetlak v difuzoru vytlačí benzín mimo plovákovou komoru :)

a tady je airbox i s náporovim sáním

Náporové sání 2T

25.9.2010 v 22:26 | Nahoru | #8
Radsi bych jezdil a pak si za nejakej cas muzes koupit treba zx-10r co uz to ma v zakladu.... nevim jestli to ma u nsr vyznam a jak uz bylo receno, tak by se to spis posralo....

(reakce na) Náporové sání 2T

26.9.2010 v 08:00 | Nahoru | #9
foky> PĚTTAŠEDASÁT KW NESTOJÍ ZA ÚPRAVY, TO MÁ STARÁ TURBODÝZLVOCHCÁVKAAVOE!

Když z toho nedostane 200koníků, aby to ani neupravoval! A že třeba zatím umí jezdit akorát rovně, to se při sprintech ztratí!

(reakce na) Náporové sání 2T

26.9.2010 v 09:03 | Nahoru | #10
Dave3991> skusit to mužeš ale začinej s bohatší směsí než to pěkně naladíš at se ti to nechytne

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T

26.9.2010 v 09:05 | Nahoru | #11
inspirace tady je video, idealni by bylo koupit karburator z hondy rs

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání 2T

26.9.2010 v 10:17 | Nahoru | #12
aprilialibor>dík za rozumnej názor a video jinak jak tady byli narážky na přeplňování atd
tak nic není nemožný

50ccm motor


125ccm motor





tak mě neřikejte že jsem šílenej když chci udělat "jen" náporový sání

Naposledy editováno 26.09.2010 10:17:42

(reakce na) Náporové sání 2T

26.9.2010 v 10:34 | Nahoru | #13

Dave3991>aprilialibor>dík za rozumnej názor a video jinak jak tady byli narážky na přeplňování atd
tak nic není nemožný

50ccm motor


125ccm motor





tak mě neřikejte že jsem šílenej když chci udělat "jen" náporový sání



Jako pěkný to je, akorát konstruktér zapomněl na jednu zásadní věc, to turbo budeš muset pořád rozdělávat a čistit ho od karbonu - ztrátové mazání u 2T je prostě ztrátové mazání...a teď otázka co to udělá s tím turbem, když se mu na lopatky turbíny nalepí to šajze nerovnoměrně, vibrace jsou sviňa...

Nechápu smysl toho, cpát na 2T motor věci typu: turbo, náporové sání apod. - ano, výkon tím nějak navýšíš, ale proč proboha - vždyť z litrového 2T dostaneš úpravymi kliky, typu sání (klapka, šoupě), časováním kanálů a jejich počtem apod. dneska klidně už přes 300 Hp...
Závodní 5stovky v GP 500 měly okolo 180 HP při, já nevím, asi 130-140 kilech váhy...a to všechno bez turba, náporového sání apod. věcí...a jízda na tom byla masakr největší, i samotný Rossi v nějaké monografii psal, že to byla jediná mašina, ze které měl strach, jo, když se ti otevřely přívěry, tak to šlo na zadní...

Po zkušenostech ti musím říct, že je lepší koupit jinou moto s větším objeme a větším výkonem, než upravovat za drahý peníz motor...jasný, druhá věc je, jestli to ladění nemáš jako koníček...to je pak něco jiného...

Naposledy editováno 26.09.2010 10:41:46

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T

26.9.2010 v 10:41 | Nahoru | #14
já teda tady vidím náporový sání
je to Aprila RSW 500 :)

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 10:44 | Nahoru | #15
To náporové sání je zajímavá věc, škoda že na tom videu neukázali kudy tam ten vzduch vedou....Každopádně tohle už bude moooc velký problém odladit správně směs.Pokud chceš upravovat, kup si RS 125, tam máš téměř nekonečné možnosti úprav.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání 2T

26.9.2010 v 10:44 | Nahoru | #16
Dave3991> no ok, tak to náporové sání ještě beru...ale to je 4 válcová 5koule...u té dváci ti to dle mého zase tak velký výkon nedodá, jestli to budou 2, 3 HP...tak na tom v top speed nepojedeš 170 ale 175, to zase takový rozdíl nebude...
Hele, ale držím palec, hlavně když tě to baví ...

(reakce na) Náporové sání 2T

26.9.2010 v 10:54 | Nahoru | #17

2stroke>Dave3991> no ok, tak to náporové sání ještě beru...ale to je 4 válcová 5koule...u té dváci ti to dle mého zase tak velký výkon nedodá, jestli to budou 2, 3 HP...tak na tom v top speed nepojedeš 170 ale 175, to zase takový rozdíl nebude...
Hele, ale držím palec, hlavně když tě to baví ...



resp.-hlavně, když seš ochotný to platit
já bych si za ty penize radši koupil třeba další motku na blbnutí....

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 10:57 | Nahoru | #18
Já osobně bych se toho vůbec nebál, zkus prohledat cizojazyčná fora, třeba tam bude víc.Pokud bude možnost dostatečného přívodu vzduchu a dáš správné trysky, případně jiný karbec, určitě to něco pomůže.Zkus kontaktovat ty, co jezdí dakšny, pokud to má funovat, určitě se už o to někdo pokusil, nebo s tím jezdí.

3 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T

26.9.2010 v 11:01 | Nahoru | #19
2stroke > u 125 nemá smysl tahat rychlost ... i 2-3HP je hodně na 125 mě štve že při rychlosti na 100km/h už nemá takovej tah což by se mohlo zlepšit s náporovym sánim ...

Axel> za co platit za airbox z hondy rs ? ten je asi nejdražší stojí 3k

KedaR_K> na Hondu RS nemám peníze když stojí 100k si raději koupim 6tku :)
jinak přívod vzduchu je na starší hondu rs přímo v přední masce pak je "trubka" vedená bokem a do airboxu u novější musíš udělat díru do boční kapoty a tam dát takovej plochej trychtýř :)

(reakce na) Náporové sání 2T

26.9.2010 v 11:03 | Nahoru | #20

Dave3991>Axel> za co platit za airbox z hondy rs ? ten je asi nejdražší stojí 3k



jestli mysliš, že investice končí tímhle, tak se do toho nepouštěj

(reakce na) Náporové sání 2T

26.9.2010 v 11:07 | Nahoru | #21
Dave3991> Sorry, myslel jsem Aprilii RS 125. Oproti NSR je na ní asi tak 50X větší výběr dílů. Už delší dobu mám v plánu koupit zase Aprilku ereso a kompletně ji předělat.Buď na závody, nebo minimálně na sprinty. U dvoutaktů je mnoho a mnoho možností jak jej upravit.

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 11:09 | Nahoru | #22
Když k tobě budu upřímnej...je ti proti srsti dát 3 tis za hotovej airbox a chtěl bys dělat náporový sání?

Abys ho udělal dobře a kvalitně, aby došlo ke zvýšení výkonu...bude tě to stát hodiny a dny ladění, zkoušení, předělávání.Proudění a víření vzduchu není zrovna jednoduchý správně usměrňovat, tak bych si dal pozor abys to nakonec ještě víc neochudil.

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 11:10 | Nahoru | #23
jo aprilia je dobrá já kdybych si měl vybrat znova asi bych taky šel do ní už jen kvůli těm dílům ale bavil jsem se s pár lidma a řikali jestli chci bejt spokojenej s motorkou at nekupuju itala že prej je to na něj s dílama špatný mám takovej pocit že mysleli asi silnější stroje ...

zpátky k těm turbodmychadlů tady je seriovej sněžnej skůtr s turbem(ne že bych byl zastáncem přeplňovanejch 2t, ale je to zajimavý)

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 11:19 | Nahoru | #24
To znamená, že to s tím usazováním karbonu v turbu nebude tak horký .........

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 11:26 | Nahoru | #25
KedaR_K> jestli chceš kupovat aprilku tak kup 250 a zkus do ní dát 125 motor prej podvozek 250 je o hondě lepší (plně stavitelne atd) oproti rs 125 ... jinak jste mě to rozmluvili nebudu vymejšlet kraviny ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání 2T

26.9.2010 v 11:31 | Nahoru | #26

2stroke>Dave3991> no ok, tak to náporové sání ještě beru...ale to je 4 válcová 5koule...u té dváci ti to dle mého zase tak velký výkon nedodá, jestli to budou 2, 3 HP...tak na tom v top speed nepojedeš 170 ale 175, to zase takový rozdíl nebude...
Hele, ale držím palec, hlavně když tě to baví ...



aprilia RSW 500 byla 2 válec

Náporové sání 2T

26.9.2010 v 11:40 | Nahoru | #27
Ne ne, určitě bych koupil dvácu od základu, je to moje specializace.Jinak to náporové sání zkus udělat, samotného mě zajímá jak by to šlapalo.....Osobně bych airbox za 3 také nekupoval.

(reakce na) Náporové sání 2T

26.9.2010 v 11:42 | Nahoru | #28

DiegoGSX-R>aprilia RSW 500 byla 2 válec



No jo, a NSR 500 byla zase 3 válec...

2 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T

26.9.2010 v 11:46 | Nahoru | #29
KedaR_K> když seš na to specialista proč se závodí na Aprilii rs a mito není moc vidět ? U NSRa mě je to jasný tam posrali rám, ale třeba u mita je divný že se na něm nejezdí ...

2stroke> honda nsr je 4 válec Honda NSR 500 wikipedia

Naposledy editováno 26.09.2010 11:48:34

(reakce na) Náporové sání 2T

26.9.2010 v 11:49 | Nahoru | #30

Dave3991>2stroke > u 125 nemá smysl tahat rychlost ... i 2-3HP je hodně na 125 mě štve že při rychlosti na 100km/h už nemá takovej tah což by se mohlo zlepšit s náporovym sánim ...

Axel> za co platit za airbox z hondy rs ? ten je asi nejdražší stojí 3k

KedaR_K> na Hondu RS nemám peníze když stojí 100k si raději koupim 6tku :)
jinak přívod vzduchu je na starší hondu rs přímo v přední masce pak je "trubka" vedená bokem a do airboxu u novější musíš udělat díru do boční kapoty a tam dát takovej plochej trychtýř :)



To pochybuju, že by se zlepšil nějak výrazně kroutící moment, objem ničím nenahradíš...navíc ani s těma turbama na 2T to nebude zase až tak horké - tím turbem, přetlakováním u 2T motoru zlepšíš hlavně výplach motoru, to natlakování není tak výrazné jako u 4T..navíc spotřeba u 2T s turbem bude nehorázná...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist