1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání 2T
pesastor>Holmis> pravdu díš, na osminku by to chtělo minimálně turbo, NOS, nebo přídavnej raketovej motor!
Přesně, taková 2x přeplňovaná 125ccm s 65kW. To by bylo něco
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání 2T
Dave3991>aprilialibor>dík za rozumnej názor a video jinak jak tady byli narážky na přeplňování atd
tak nic není nemožný
50ccm motor
125ccm motor
tak mě neřikejte že jsem šílenej když chci udělat "jen" náporový sání
Jako pěkný to je, akorát konstruktér zapomněl na jednu zásadní věc, to turbo budeš muset pořád rozdělávat a čistit ho od karbonu - ztrátové mazání u 2T je prostě ztrátové mazání...a teď otázka co to udělá s tím turbem, když se mu na lopatky turbíny nalepí to šajze nerovnoměrně, vibrace jsou sviňa...
Nechápu smysl toho, cpát na 2T motor věci typu: turbo, náporové sání apod. - ano, výkon tím nějak navýšíš, ale proč proboha - vždyť z litrového 2T dostaneš úpravymi kliky, typu sání (klapka, šoupě), časováním kanálů a jejich počtem apod. dneska klidně už přes 300 Hp...
Závodní 5stovky v GP 500 měly okolo 180 HP při, já nevím, asi 130-140 kilech váhy...a to všechno bez turba, náporového sání apod. věcí...a jízda na tom byla masakr největší, i samotný Rossi v nějaké monografii psal, že to byla jediná mašina, ze které měl strach, jo, když se ti otevřely přívěry, tak to šlo na zadní...
Po zkušenostech ti musím říct, že je lepší koupit jinou moto s větším objeme a větším výkonem, než upravovat za drahý peníz motor...jasný, druhá věc je, jestli to ladění nemáš jako koníček...to je pak něco jiného...
Naposledy editováno 26.09.2010 10:41:46
1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání 2T
Hele, ale držím palec, hlavně když tě to baví ...
2stroke>Dave3991> no ok, tak to náporové sání ještě beru...ale to je 4 válcová 5koule...u té dváci ti to dle mého zase tak velký výkon nedodá, jestli to budou 2, 3 HP...tak na tom v top speed nepojedeš 170 ale 175, to zase takový rozdíl nebude...
Hele, ale držím palec, hlavně když tě to baví ...
resp.-hlavně, když seš ochotný to platit
já bych si za ty penize radši koupil třeba další motku na blbnutí....
3 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T
Axel> za co platit za airbox z hondy rs ? ten je asi nejdražší stojí 3k
KedaR_K> na Hondu RS nemám peníze když stojí 100k si raději koupim 6tku :)
jinak přívod vzduchu je na starší hondu rs přímo v přední masce pak je "trubka" vedená bokem a do airboxu u novější musíš udělat díru do boční kapoty a tam dát takovej plochej trychtýř :)
Abys ho udělal dobře a kvalitně, aby došlo ke zvýšení výkonu...bude tě to stát hodiny a dny ladění, zkoušení, předělávání.Proudění a víření vzduchu není zrovna jednoduchý správně usměrňovat, tak bych si dal pozor abys to nakonec ještě víc neochudil.
zpátky k těm turbodmychadlů tady je seriovej sněžnej skůtr s turbem(ne že bych byl zastáncem přeplňovanejch 2t, ale je to zajimavý)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání 2T
2stroke>Dave3991> no ok, tak to náporové sání ještě beru...ale to je 4 válcová 5koule...u té dváci ti to dle mého zase tak velký výkon nedodá, jestli to budou 2, 3 HP...tak na tom v top speed nepojedeš 170 ale 175, to zase takový rozdíl nebude...
Hele, ale držím palec, hlavně když tě to baví ...
aprilia RSW 500 byla 2 válec
2 reakcí na tento příspěvek Náporové sání 2T
2stroke> honda nsr je 4 válec Honda NSR 500 wikipedia
Naposledy editováno 26.09.2010 11:48:34
Dave3991>2stroke > u 125 nemá smysl tahat rychlost ... i 2-3HP je hodně na 125 mě štve že při rychlosti na 100km/h už nemá takovej tah což by se mohlo zlepšit s náporovym sánim ...
Axel> za co platit za airbox z hondy rs ? ten je asi nejdražší stojí 3k
KedaR_K> na Hondu RS nemám peníze když stojí 100k si raději koupim 6tku :)
jinak přívod vzduchu je na starší hondu rs přímo v přední masce pak je "trubka" vedená bokem a do airboxu u novější musíš udělat díru do boční kapoty a tam dát takovej plochej trychtýř :)
To pochybuju, že by se zlepšil nějak výrazně kroutící moment, objem ničím nenahradíš...navíc ani s těma turbama na 2T to nebude zase až tak horké - tím turbem, přetlakováním u 2T motoru zlepšíš hlavně výplach motoru, to natlakování není tak výrazné jako u 4T..navíc spotřeba u 2T s turbem bude nehorázná...