globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nabíjení baterky přímo v motorce
24.9.2010 v 15:09
Zdravím,
mám takovej debilní dotaz, ale snad mě hned neukamenujete. Chtěl bych se zeptat, jestli se může něco stát, když bych připojil nabíječku na baterku, která bude normálně připojená k motorce? Jsem asi levej, ale přijde mi, že se strašně blbě vyndává, takže kdyby to ničemu nevadilo tak bych to tam připojil rovnou. Nemůžu tam tím něco odpálit nebo tak něco?
Díky

1 reakcí na tento příspěvek Nabíjení baterky přímo v motorce

25.9.2010 v 09:51 | Nahoru | #1
charlie....: Tak to je fakt super ekonomické nabíjet nabíječkou se schopnostma svářečky malé akumulátory

Přitom vpodstatě stačí 30W trafáček z nabíječky co se používá k akuvrtačkám, předělat střeva a máme krásnou 1 až 1,5A nabíječku a ne nějakou co zblajzne skoro 1kW za hodinu jako pomocný strat je u ní dobrý, ale to zvládá akumulátor když má člověk náhradní aku do auta, byť ten nejslabší a občas jej dobije, tak má v záloze 100% spolehlivý "startovací vozík".

(reakce na) Nabíjení baterky přímo v motorce

25.9.2010 v 10:10 | Nahoru | #2

Dingo>charlie....: Tak to je fakt super ekonomické nabíjet nabíječkou se schopnostma svářečky malé akumulátory

Přitom vpodstatě stačí 30W trafáček z nabíječky co se používá k akuvrtačkám, předělat střeva a máme krásnou 1 až 1,5A nabíječku a ne nějakou co zblajzne skoro 1kW za hodinu jako pomocný strat je u ní dobrý, ale to zvládá akumulátor když má člověk náhradní aku do auta, byť ten nejslabší a občas jej dobije, tak má v záloze 100% spolehlivý "startovací vozík".


I ty rejpale! Ta nabíječka má stupňovitou regulaci, takže na první stupeň dává nějakých 1-5 A, což pro 18 Ah baterii není nijak přehnaný a hlavní je, že má fakt přesnou regulaci na 14,2-14,4 V. Je jasný, že primár má asi velký ztráty, při takhle malých odběrech, ale při těch 2-3 oživovacích nabitích do roka je mi to fuk. Lepší by bylo mít ještě nějakou Optimate či něco podobnýho, uznávám, ale takhle mám jednu univerzální nabíječku i s pomocným startem od motorky po kamion 24 V a funguje to. Když musíš rozpohybovat techniku při nějakých - 20 mrazu, je pomocnej start k nezaplacení. Hlavně varuju před levnejma šitama z hobbymarketů, z těch klidně leze 18 V a to je pro bezúdržbovou baterii vražda!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist