globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Další trapný vybírání
21.9.2010 v 18:05
Hoj motolidi,
tak nějak mě přestal vyhovovat Dominator a ohlížím se po něčem pohodlnějším. Ne , že by to byla špatná mašína, je to spolehlivost sama, ale jde mi o cestování a trochu větší výkon a taky mě moc nevyhovuje průběh jednobuchu na delší cesty. Ale hlavně to pohodlí, jelikož se chystáme s novou přítelkyní (která se toho zaplaťpánbůh nebojí) cestovat ve dvouch. Když na to tak koukám, tak mě vyšly 2 favoriti a to TDM 850 a Trandík 650. Nechci nic většího nebo objemnějšího, jelikož toto je jen jako druhá, cestovatelská mašina k mému VTR. Jde mě hlavně o pohodlí, na českých rádoby cestách, občas nějaká polňačka, nic velkýho. A taky větší výkon. Tranďák je symbol spolehlivosti, je to už dvouvál, ale tak nějak se bojím, že bych si moc nepolepšil, TDM je silnější, tady celkem platí z málo peněz, hodně muziky, protože ceny za který jsou pěkný kousky bych měl odrbanýho tranďáka, ale nějak se bojím těch polňaček a spotřeby oleje a vůbec výdrže motoru. Jasně jak se k tomu majitel stará, takovej motor má, berme to za předpokladu výborné péče, jako jí dávám Dominátoru. Vstroma nechci, rozpočet na to je kolem 60 - 65 tis.
Jestli někdo řešil podobné a vyřešil, dejte mi prosím info co a jak, hm?
Díky moc Majk

Naposledy editováno 21.09.2010 18:07:42
Anketa: Nu tak kterou na moje ježdění :-(
Yamaha TDM 850
86%
25
Honda XL 650V Trandislav
14%
4

Další trapný vybírání

21.9.2010 v 18:19 | Nahoru | #1
supertenere bys nechtel? ta se te polnacky urcite nezalekne

Další trapný vybírání

21.9.2010 v 18:22 | Nahoru | #2
Čče ani ne, chci to od r.v. výše a Teneréčkem bych si taky moc nepomohl I když je to super mašina ,ale mě by nevyhovovala.

Další trapný vybírání

21.9.2010 v 18:25 | Nahoru | #3
nejak jsi zapomnel doplnit od ktereho r.v. vyse

Další trapný vybírání

21.9.2010 v 18:53 | Nahoru | #4
Jo sorry 2000 výš

1 reakcí na tento příspěvek Další trapný vybírání

21.9.2010 v 18:55 | Nahoru | #5
Každopáně TDM 850. A kdyby se zadařilo, tak 900 ccm.
Super Tenere je slabá a ve dvou žádná sláva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další trapný vybírání

21.9.2010 v 19:24 | Nahoru | #6
seikos> tak taky z jakýho je roku, je slabší ale furt lepší jak afra a TDM má motorovej základ v XTZ 750

Další trapný vybírání

21.9.2010 v 19:40 | Nahoru | #7
TA 650 je pohodlnej na cestování, i ve dvou. Ale má 39 kw, takže ve dvou jde dynamika dolů. Ale dá se, ne, že ne.

1 reakcí na tento příspěvek Další trapný vybírání

21.9.2010 v 19:47 | Nahoru | #8
No taky mě čímdál víc zamlouvá TDM, jak je to se spotřebou oleje, jak to staré Yamahy dělají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další trapný vybírání

21.9.2010 v 20:30 | Nahoru | #9

Majk-fox>No taky mě čímdál víc zamlouvá TDM, jak je to se spotřebou oleje, jak to staré Yamahy dělají.



850 jeste zrala olej. Nicmene neni to nic dramatickeho. Chce si to jen hlidat a pod sedlo si vrazit dvoudecku. 900 uz nezere nic. Jinak 850 nema zadne jine vylozene slabiny. Jen jsem umiral pri vymene baterky, musel jsem kvuli tomu rozebrat pul motorky

(reakce na) Další trapný vybírání

21.9.2010 v 22:33 | Nahoru | #10

seikos>850 jeste zrala olej. Nicmene neni to nic dramatickeho. Chce si to jen hlidat a pod sedlo si vrazit dvoudecku. 900 uz nezere nic. Jinak 850 nema zadne jine vylozene slabiny. Jen jsem umiral pri vymene baterky, musel jsem kvuli tomu rozebrat pul motorky



Jj.Typ 4TX (850) si občas přihnul oleje,ale řešilo se to používáním hustšího oleje (20W50) a pravidelnou kontrolou.Moje exTDM jezdí teď u kamaráda a má už víc než 100 000km jen s jednou výměnou rozvoďáku jinak je vše OK.S laďákem LeoVince nádherný zvuk a parádní zátah motoru.Moc povedená motorka na kterou mám jen ty nejlepší vzpomínky.

Baterku jsem jestli se nepletu tahal kolem centrálu zadem.

Další trapný vybírání

21.9.2010 v 23:35 | Nahoru | #11
Spotřeba oleje u TDM 850 se řešila výměnou gufer na ventilech.Nicméně i potom si tu deci či dvě vzalo.Jinak je to celkem povedenej motor co vydrží nějakou tu stovku...tisíc samozřejmě.Sám jsem vlastnil model 4TX r.v.98 a krom té spotřeby oleje nemohu říci špatného slova.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Další trapný vybírání

22.9.2010 v 02:02 | Nahoru | #12
A co V-Strom?
Dvojnásobnej aplskej král, neskutečně pohodlnej a trochu výkonější než tranďák.
Když by Ti 650 byla málo, zkus litra. Rám je stejnej, výkonu fůra.
Mám 650, ve dvou jsem jezdil jenom český okresky, ale pořád jsem se vešel do půlky rozsahu otáček. Dobrou volbu, Pavka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další trapný vybírání

22.9.2010 v 15:28 | Nahoru | #13

PavkaH>A co V-Strom?
Dvojnásobnej aplskej král, neskutečně pohodlnej a trochu výkonější než tranďák.
Když by Ti 650 byla málo, zkus litra. Rám je stejnej, výkonu fůra.
Mám 650, ve dvou jsem jezdil jenom český okresky, ale pořád jsem se vešel do půlky rozsahu otáček. Dobrou volbu, Pavka



tedy pokud porovnám V-strom 650 (máme jedne doma) s TDM 900, tak Vstrom je těžká nuda. TDM je oproti němu divočák. Pořád chce zájem a když zatáhneš, tak zahučí do výfuků a vystřelí dopředu. Oproti tomu jízda na V-stromu je jak jízda na skůtru. Máš pocit že pod prdelí máš elektromotor, na 650 jsou kvalty poskládaný tak krátce že pořád řadíš. Je to motorka skoro jak 1200GS. Řekl bych nudná až bezpohlavní. Nejsou na ní cítit žádný emoce.
Jo, můj názor na Stroma jsou možná mylný, najel jsem na něm jen asi 300km. Ale oproti TDM 900 je ten rozdíl obrovskej. Litr bude možná lepší, ale 650 mě vůbec neoslovilo. Navíc V-strom nebude za 60tis, jako seženeš TDM 850. TDM 850 je pocitově velmi podobný 900.

Naposledy editováno 22.09.2010 15:29:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další trapný vybírání

22.9.2010 v 22:03 | Nahoru | #14
seikos> Máš pravdu, TDM je trochu jiná kategorie, já Ti na něj nešahám. Ale pokud chtěl Majk-fox vozit přítelkyni na delší cesty, je sedadlo spolujezdce V-Stroma pohodlí samo. A srovnává-li s TransAlpem 650, pak pro mě je V-Strom lepší. Ale pravda, na trhu je tak od 80-90 tisíc. No a na zábavu má podle fotky to VTR, takže o zábavu v tomhle případě asi tolik nejde.

Naposledy editováno 22.09.2010 22:04:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další trapný vybírání

22.9.2010 v 22:30 | Nahoru | #15

Holmis>seikos> tak taky z jakýho je roku, je slabší ale furt lepší jak afra a TDM má motorovej základ v XTZ 750


To by mě teda zajímalo ten společnej základ TDM a XTZ...máš namysli základ v tom smyslu že je to dvouválec, dva písty, jedna klika?

(reakce na) Další trapný vybírání

22.9.2010 v 22:49 | Nahoru | #16

PavkaH>seikos> Máš pravdu, TDM je trochu jiná kategorie, já Ti na něj nešahám. Ale pokud chtěl Majk-fox vozit přítelkyni na delší cesty, je sedadlo spolujezdce V-Stroma pohodlí samo. A srovnává-li s TransAlpem 650, pak pro mě je V-Strom lepší. Ale pravda, na trhu je tak od 80-90 tisíc. No a na zábavu má podle fotky to VTR, takže o zábavu v tomhle případě asi tolik nejde.



Je to tak , jak píšeš, na to vyblbnutím mám VTR a na cesty s baťůžkem bych chtěl něco takovýho. Čekal sem, že mi tu bude doporučován Vstrom a asi oprávněně, testy mluví za vše, ale s mojim rozpočtem bych ho kloudnýho nesehnal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další trapný vybírání

23.9.2010 v 14:37 | Nahoru | #17
BagoBorec> to že z motoru co je v XTZ se pak udělal ten co je v TDM

(reakce na) Další trapný vybírání

23.9.2010 v 19:19 | Nahoru | #18

Holmis>BagoBorec> to že z motoru co je v XTZ se pak udělal ten co je v TDM



ano, v zasade mas pravdu. Z XTZ 750 se udelal motor 850 a z nej vysla 900. Ale v kazdem vyvojovem stupni bylo mnoho uprav a vylepseni, takze XTZ 750 s TDM 900 se neda po motorove strance vubec srovnavat

Další trapný vybírání

2.10.2010 v 01:04 | Nahoru | #19
Mám na tdm 850 najeto něco přes 10tis. a je to pohodová mašina, se kterou se dá jezdit překvapivě svižně, Navíc chování v zatáčkach je na tuto kategorii super. Spotřeba oleje se odvíjí od stylu jízdu. Pokud jezdím v pohodě, tak je prakticky minimální ( cca deci na 1000km).Pokud jedu dál a cestovní rychlost na dálnici je trvale 200km/h a i na okreskách se jede svižně, tak je to tak 3deci na 1000km. Ale je zajímavé, že toto mi popisovali všichni známí, co mají Yamahy ( R1, XJR ). Zkratka Yamahy si trochu přimažou. S každým mazáním řetězu, zkontroluji olej a je klid. Jinak absolutně bez problému, super mašina. Olej měním co 5000km.

Naposledy editováno 02.10.2010 01:05:48

Další trapný vybírání

8.10.2010 v 23:42 | Nahoru | #20
Zdravím,koukám že máš problém jako já,ale já ho už letos vyřešil.Koupil jsem TDM 850 a nelituju toho.Nalítal jsem 6000km a vše v pohodě.Na spotřebu je to jedno jestli jedu sám,či s manželkou.Pořád je to do 5ti litrů v pohodě.Olej mě stačí 1 decka na 1000 kiláků.S porovnání s Alpou je to nico jinýho co se týče výkonu,ale na pohodlí není rozdíl ani pro spolujezdce.Pěkně mě překvapilo,že u Alpy je znát pomalu každý zapálení ve válcích,takový pěkný krouťák pod kontrolou na klidný ježdění,ale zase na předjíždění ve dvou tam chybí sakra koně.Kdyžto TDM jich tam má dostatek,což pro mě,že jezdíme převážně ve dvou,se to fakt hodí.Každopádně nechci ukřivdit Alpě,ale pro nás vyhrálo TDM 850 r.v.2001.

Další trapný vybírání

14.10.2010 v 10:15 | Nahoru | #21
Ohledně TDM 850. Mam najeto 82 tisíc kilometrů. Jednou vyměněn rozvoďák, svíce dávám po 15 tisících a olej s filtrem po 6. Instalace pancéřových hadic s poslední výměnou brzdovky - lepší cit na páčce. Oleje si TDMko schlamstne kolem 2 dc/1000 km. Jinak pouze běžná údržba.
Pohodová motorka pro pohodový ježdění. A nějakou tu "zmrzlinu" si v serpentýnách v klidu namaže na prsa

Další trapný vybírání

14.10.2010 v 10:54 | Nahoru | #22
alpa 650 za 65tis koupis akorat nakyho ze zacatku vyroby a bez vybavy, jinak oproti tdm ma alp o cca 30kw min, kdyz se jede v jednom tak je to v pohode, ve dvou se to taky da, ale uz to je takovy slabsi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 torturus 6 17.5.2024 v 19:17 crestik
Elektrika Yamaha TDM 850 Secrets 12 3.5.2024 v 22:25 assassin
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 Buff 24 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 Kožich. 4 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 Milzno 10 10.8.2023 v 09:22 mta


TOPlist