tak nějak mě přestal vyhovovat Dominator a ohlížím se po něčem pohodlnějším. Ne , že by to byla špatná mašína, je to spolehlivost sama, ale jde mi o cestování a trochu větší výkon a taky mě moc nevyhovuje průběh jednobuchu na delší cesty. Ale hlavně to pohodlí, jelikož se chystáme s novou přítelkyní (která se toho zaplaťpánbůh nebojí) cestovat ve dvouch. Když na to tak koukám, tak mě vyšly 2 favoriti a to TDM 850 a Trandík 650. Nechci nic většího nebo objemnějšího, jelikož toto je jen jako druhá, cestovatelská mašina k mému VTR. Jde mě hlavně o pohodlí, na českých rádoby cestách, občas nějaká polňačka, nic velkýho. A taky větší výkon. Tranďák je symbol spolehlivosti, je to už dvouvál, ale tak nějak se bojím, že bych si moc nepolepšil, TDM je silnější, tady celkem platí z málo peněz, hodně muziky, protože ceny za který jsou pěkný kousky bych měl odrbanýho tranďáka, ale nějak se bojím těch polňaček a spotřeby oleje a vůbec výdrže motoru. Jasně jak se k tomu majitel stará, takovej motor má, berme to za předpokladu výborné péče, jako jí dávám Dominátoru. Vstroma nechci, rozpočet na to je kolem 60 - 65 tis.
Jestli někdo řešil podobné a vyřešil, dejte mi prosím info co a jak, hm?
Díky moc Majk
Naposledy editováno 21.09.2010 18:07:42
1 reakcí na tento příspěvek Další trapný vybírání
Super Tenere je slabá a ve dvou žádná sláva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další trapný vybírání
1 reakcí na tento příspěvek Další trapný vybírání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další trapný vybírání
Majk-fox>No taky mě čímdál víc zamlouvá TDM, jak je to se spotřebou oleje, jak to staré Yamahy dělají.
850 jeste zrala olej. Nicmene neni to nic dramatickeho. Chce si to jen hlidat a pod sedlo si vrazit dvoudecku. 900 uz nezere nic. Jinak 850 nema zadne jine vylozene slabiny. Jen jsem umiral pri vymene baterky, musel jsem kvuli tomu rozebrat pul motorky
seikos>850 jeste zrala olej. Nicmene neni to nic dramatickeho. Chce si to jen hlidat a pod sedlo si vrazit dvoudecku. 900 uz nezere nic. Jinak 850 nema zadne jine vylozene slabiny. Jen jsem umiral pri vymene baterky, musel jsem kvuli tomu rozebrat pul motorky
Jj.Typ 4TX (850) si občas přihnul oleje,ale řešilo se to používáním hustšího oleje (20W50) a pravidelnou kontrolou.Moje exTDM jezdí teď u kamaráda a má už víc než 100 000km jen s jednou výměnou rozvoďáku jinak je vše OK.S laďákem LeoVince nádherný zvuk a parádní zátah motoru.Moc povedená motorka na kterou mám jen ty nejlepší vzpomínky.
Baterku jsem jestli se nepletu tahal kolem centrálu zadem.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Další trapný vybírání
Dvojnásobnej aplskej král, neskutečně pohodlnej a trochu výkonější než tranďák.
Když by Ti 650 byla málo, zkus litra. Rám je stejnej, výkonu fůra.
Mám 650, ve dvou jsem jezdil jenom český okresky, ale pořád jsem se vešel do půlky rozsahu otáček. Dobrou volbu, Pavka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další trapný vybírání
PavkaH>A co V-Strom?
Dvojnásobnej aplskej král, neskutečně pohodlnej a trochu výkonější než tranďák.
Když by Ti 650 byla málo, zkus litra. Rám je stejnej, výkonu fůra.
Mám 650, ve dvou jsem jezdil jenom český okresky, ale pořád jsem se vešel do půlky rozsahu otáček. Dobrou volbu, Pavka
tedy pokud porovnám V-strom 650 (máme jedne doma) s TDM 900, tak Vstrom je těžká nuda. TDM je oproti němu divočák. Pořád chce zájem a když zatáhneš, tak zahučí do výfuků a vystřelí dopředu. Oproti tomu jízda na V-stromu je jak jízda na skůtru. Máš pocit že pod prdelí máš elektromotor, na 650 jsou kvalty poskládaný tak krátce že pořád řadíš. Je to motorka skoro jak 1200GS. Řekl bych nudná až bezpohlavní. Nejsou na ní cítit žádný emoce.
Jo, můj názor na Stroma jsou možná mylný, najel jsem na něm jen asi 300km. Ale oproti TDM 900 je ten rozdíl obrovskej. Litr bude možná lepší, ale 650 mě vůbec neoslovilo. Navíc V-strom nebude za 60tis, jako seženeš TDM 850. TDM 850 je pocitově velmi podobný 900.
Naposledy editováno 22.09.2010 15:29:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další trapný vybírání
Naposledy editováno 22.09.2010 22:04:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další trapný vybírání
Holmis>seikos> tak taky z jakýho je roku, je slabší ale furt lepší jak afra a TDM má motorovej základ v XTZ 750
To by mě teda zajímalo ten společnej základ TDM a XTZ...máš namysli základ v tom smyslu že je to dvouválec, dva písty, jedna klika?
PavkaH>seikos> Máš pravdu, TDM je trochu jiná kategorie, já Ti na něj nešahám. Ale pokud chtěl Majk-fox vozit přítelkyni na delší cesty, je sedadlo spolujezdce V-Stroma pohodlí samo. A srovnává-li s TransAlpem 650, pak pro mě je V-Strom lepší. Ale pravda, na trhu je tak od 80-90 tisíc. No a na zábavu má podle fotky to VTR, takže o zábavu v tomhle případě asi tolik nejde.
Je to tak , jak píšeš, na to vyblbnutím mám VTR a na cesty s baťůžkem bych chtěl něco takovýho. Čekal sem, že mi tu bude doporučován Vstrom a asi oprávněně, testy mluví za vše, ale s mojim rozpočtem bych ho kloudnýho nesehnal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další trapný vybírání
Holmis>BagoBorec> to že z motoru co je v XTZ se pak udělal ten co je v TDM
ano, v zasade mas pravdu. Z XTZ 750 se udelal motor 850 a z nej vysla 900. Ale v kazdem vyvojovem stupni bylo mnoho uprav a vylepseni, takze XTZ 750 s TDM 900 se neda po motorove strance vubec srovnavat
Naposledy editováno 02.10.2010 01:05:48
Pohodová motorka pro pohodový ježdění. A nějakou tu "zmrzlinu" si v serpentýnách v klidu namaže na prsa
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 | Buff | 24 | 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_ |
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 | Kožich. | 4 | 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |