Dnes mi spadl při rozjezdu řetěz, asi nebyl dostatečně napnutý, nebo nevim. Prostě mi na trávě proklouzlo zadní kolo a spadl. Nasadil jsem, chtěl jsem napnout. Ale nemůžu to vyladit(pro rejpaly, umím to, neměl bych dělat špatně nic).Akorát že ho napnu hezky, vše dotáhnu. Ale když otačím kolem, tak v jednom místě je strašně volný, v druhém zas napnutý a sem tam akorát. A když nastartuju na centralním stojanu, kopnu jedničku tak při točeni kola se ten řetěz strašně houpe. Prosím moc o radu čím to může být? Zítra potřebuju jet nutně cca 40km od domů pryč a musím to dat do cajku. Dík moc za každou radu.
(pokud jsou tu nějaké chyby, omlouvám se předem, píšu to na rychlo v garáži)
1 reakcí na tento příspěvek YBR 125- řetěz :(
LukynRR>Můžu se zeptat kolik má řetěz nalítanejch km, jen tak pro zajímavost. Jinak řetěz zvládneš vyměnit sám u YBR to nic není
Je to rv07, já ji mám necelý rok. Předchozí majitel na řetěz podle mě ani nešahnul. A nalítano tam je skoro 19.000/km
1 reakcí na tento příspěvek YBR 125- řetěz :(
[img]
[img] to tak. Pokud se někdo spokojí s výkonem do 30 koní a nepohrdá slušným krouťákem, a chce se hlavně vozit, je toto ideální varianta. Celkově velice levná, v praxi naprosto účinná. Je to takový kardan pro chudé. Ale pokud je nutný dělat něco s řetězem, doporučuju rukavice nebo pixlu solvíny ...
Piwell>No nevim nevim. Záleží teda kolik najedeš. Ale z vlastních zkušeností ti řeknu, že se to celou dobu zdá dobrý a pak jde do kopru během pár kilometrů (stačí i 50 km). A pak tě to vytrestá zrovna někde daleko od baráku, jako mě v Německu, v jejich státní svátek. Nicméně s tim neni moc prdel - až ti řetěz v záběru praskne, zničená motorka je skoro to nejmenší, co se může stát. Doporučuju se o řetěz správně starat a pokud není OK, pak vyměnit řetězovku.
No 2 tisíce už má zasebou od té doby co to klepe. Ono ja to posunu(dotáhnu) dozadu a neklepe to, ale jakmile mi sedne dozadu spolujezdec, zase se to povolí a zase musím dotáhnout Nějaká shitka to je. Jinak mažu to jako prase, mám zasviněné zadní kolo každý den, ale je to v hotové lázni
Naposledy editováno 22.09.2010 18:53:48
1 reakcí na tento příspěvek YBR 125- řetěz :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YBR 125- řetěz :(
Piwell>Pozor na to - mazat musíš jenom ty O nebo X kroužky, nikde jinde řetěz rozhodně nemaž! Pak je oblitej olejem a tim se stává jakousi "pracholapkou". A prach dělá s řetězem co ... ?
Nesouhlasím.
U těsněných: mažou se válečky jež se musí volně otáčet kolem dutého pouzdra, těsnící břity vnitřní mazací náplně O, X apod. se u nových řetězů mažou z důvodu aby nedošlo k degradaci gumy díky UV záření (jejímu popraskání, vysychání).
[kdyby se to mělo pitvat ohledně stříkání maziva na těsnící břity, nikdy není nic dokonalého tedy u starších/vyběhanějších kroužků (méně těsnících) poslouží jako případné slabší domazání vnitřku a zároveň snižuje tření guma/vnější destička, navíc vrstva maziva sama osobě vytěsňuje a tedy tvoří další těsnící vrstvu]
Ano, boky vnějších destiček se mazat nemusí, v případě že jsou z korodujícího materiálu trocha maziva neuškodí, utření přebytku maziva beru jako samozřejmost, pokud je např. hadr po ruce.
PS: on jinak kupoval "DID V", pokud se neplete netěsněnou variantu, maž tak aby se dostalo mazivo jak pod válečky tak i třecí dvojici čep/duté pouzdro. nákupní tip: levné české vamberské řetězy
v.voCas.s>Nesouhlasím.
U těsněných: mažou se válečky jež se musí volně otáčet kolem dutého pouzdra, těsnící břity vnitřní mazací náplně O, X apod. se u nových řetězů mažou z důvodu aby nedošlo k degradaci gumy díky UV záření (jejímu popraskání, vysychání).
[kdyby se to mělo pitvat ohledně stříkání maziva na těsnící břity, nikdy není nic dokonalého tedy u starších/vyběhanějších kroužků (méně těsnících) poslouží jako případné slabší domazání vnitřku a zároveň snižuje tření guma/vnější destička, navíc vrstva maziva sama osobě vytěsňuje a tedy tvoří další těsnící vrstvu]
Ano, boky vnějších destiček se mazat nemusí, v případě že jsou z korodujícího materiálu trocha maziva neuškodí, utření přebytku maziva beru jako samozřejmost, pokud je např. hadr po ruce.
PS: on jinak kupoval "DID V", pokud se neplete netěsněnou variantu, maž tak aby se dostalo mazivo jak pod válečky tak i třecí dvojici čep/duté pouzdro. nákupní tip: levné české vamberské řetězy
ma pravdu ten chlapec
Edit: video
Naposledy editováno 23.09.2010 10:49:49
1 reakcí na tento příspěvek YBR 125- řetěz :(
Rostisrot
Rostisrot 13/390
Karviná-Staré Město
Yamaha YBR 125
Enthropy> O peníze nejde, nechce se mi stím jebat Jaká koliv jiná údržba-ok, ale řetěz..o tom nic nevím.
A právě že znám dost lidí, o kterých vím, že na řetěz serou stejně jako já už po dlouhou dobu a pořád jezdí ok
...to je překvapení, tohle je staré 14 dní??? ...na těch božích mlýnech něco bude
...samozřejmě to vyměň, nejlíp celou řetězovou sadu naráz
BagoBorec>Tady máš za dva palacký celou sadu i se spojkou, výměnu zvládneš sám doma pokud nejsi úplný nemehlo.Na ofiko servis Džamahy bych se vysral s takovejhlema cenama....
I kdyz tohle koupis, a das to do Yamahy (protoze se na to necejtis), tak je to porad 2000 + max 1h prace (500) a mas:
Novou retezovku a masinu v cajku
Dobrej pocit z usetrennejch 1500
autorizaky sou natazeny na spotrebaku jako krava, sami si to zpusobujou. I kdyz by tu retezovku meli za ty 2 tak na tom vydelaj, ale halt jejich boj.
_xy_>
Rostisrot
Rostisrot 13/390
Karviná-Staré Město
Yamaha YBR 125
Enthropy> O peníze nejde, nechce se mi stím jebat Jaká koliv jiná údržba-ok, ale řetěz..o tom nic nevím.
A právě že znám dost lidí, o kterých vím, že na řetěz serou stejně jako já už po dlouhou dobu a pořád jezdí ok
...to je překvapení, tohle je staré 14 dní??? ...na těch božích mlýnech něco bude
...samozřejmě to vyměň, nejlíp celou řetězovou sadu naráz
Docela jsem čekal, kdy se ozve někdo, kdo mi tu předhodí to, o čem jsem se bavil nedávno(řetěz atd). Taky jsem na to myslel, že jsem si to nedávno říkal, že se o řetěz nestarám a mám to tady. No jo, chybama se člověk učí....
přidám se do diskuze...moje YBRka už má taky něco za sebou, ale výměnu řetězu ještě ne
Teď jsem si na netu našel docela zajímavý nabídky, ale je tam těch řetezů víc typů. Všechny jsou to 118 článků dlouhý řetězy DID, typ 428. Jen jeden je bez dalšího označení, jiný má příponu V a další ještě NZ. Už vím, že rozdíl je v kvalitě O co mi jde, jestli se nějakým zásadním způsobem vyplatí kupovat ty dražší, nebo stačí ten základní...všechny řetězy jsou ze serveru motogaraz.cz
Toto je ten základní(428):
Motogaráž
Tento je dražší (428NZ):
Motogaráž
A tento je nejdražší (428V):
www.motogaraz.cz/zbozi/7233/DID-428V-118-clanku-Moto-retez-D-I-D.htm
Prosím o vaše vyjádření...
Díky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blinrk yamaha YBR 125 2006 Yamaha YBR 125 | Nikcus | 16 | 5.10.2023 v 20:30 Stanyk |
Nechytá yamaha ybr 125 Yamaha YBR 125 | user54321 | 5 | 20.9.2023 v 18:17 SLEEPER |
Yamaha ybr 125 rv2007 (vstřik) Prob... Yamaha YBR 125 | DenverCZ | 7 | 29.5.2023 v 09:52 Egengaf |
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 | mstepankova | 13 | 20.3.2023 v 14:13 CRF1000 |
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 | mstepankova | 9 | 19.3.2023 v 11:55 mstepankova |