řekněme, že primárně bych nerad dělal motoru naschvály v podobě moc dlouhýho přejíždění oleje...
díky za zkušenosti!
3000km a pak výměna oleje,
jenže já to beru jako superbezpečnostní limit od hondy, aby se superjistili proti superzadření motoru. Podle toho k tomu superpřistupuji. Ujedu 3000km a pak dále jezdím podle vlastního uvážení, většinou to moc přez 4000km nepřeháním, ale víte jak - přiměřeně, přiměřeně. Samozřejmě to hodně záleží na kvalitě oleje, já pro FMX používám Motorex TOP SPEED 4T a po více než 31.000km nevnímám problémy související s překročeným proběhem km. Ale víte jak - přiměřeně, přiměřeně.
Pokud vysloveně trváš na servisním intervalu,není podle mně problém si olej vyměnit sám během cesty někde v servisu,je to velice jednoduché.
Naposledy editováno 21.09.2010 08:31:18
1 reakcí na tento příspěvek Honda Dominator, SLR, Vigor, FMX - delší cesty
já jsem to srovnával s mojí někdejší DR 650. DR má míň oleje (2 litry versus 2 a něco v Dominu), mokrou skříň (Domino zásobu v trubce rámu), ale DR má zas chladič oleje.
tak jo, nebudu hysterickej a budu následovat instinkt
mmch: nezkoušel někdo z vás přidat oil chladič do systému? trubek je zvenku dost, tak by to nemuselo být složitý....
Naposledy editováno 21.09.2010 10:33:49
Přídavnej chladič tomu trošku pomůže, nebude se ti olej tolik hřát.
Ale jak už zde bylo řečeno, RFVC motory jsou tak jako tak postavený na neuvěřitelnou blbuvzdornost a výdrž
PS:Kdybys měl zájem o Dominatora, věděl bych o jednom pěknym červenym
E:písmenka
Naposledy editováno 21.09.2010 11:12:17
je to motorka která udělá přesně to co po ní chceš. Nevypeče tě.
A na malou nádrž se vykašli, je to málo těch 11 litrů, ale v ČR je pumpa na každém rohu. Já někdy taky tankuju i 3x za den a neosypal jsem se z toho.