bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vyfuk pod motorem
 
18.9.2010 v 22:18
zdravim chci si dat ladak hned pod motor (jako na fotce) bud bych ho navlik na svody nebo bych kus svodu uriznul a pridelal tam vyfuk , zajimalo by me jakej to muze mit vliv na spotrebu a vykon je mi jasny ze u 2T by to znamenalo ztratu vykonu jakej to bude mit vliv na 4T ? uz jsem slysel nazor ze mi budou rychle se odvadejici vyfukovy plyny ztrhavat cast nasavany smesi ale prijde mi to jako blbost protoze pri sani jsou preci vyfuk. ventily zavreny.



1 reakcí na tento příspěvek vyfuk pod motorem

18.9.2010 v 22:29 | Nahoru | #1
si vem dragstery tam maj vyfuky taky co nejkratší aby plyny nepusobyli zbytečnej odpor a šlo to rychlejc do toček. si všimni i v motoGP tam taky použivaj ruzne delky laufů na ruzne okruhy, obecně platí kratkej = točky a dlouhej = krouťák, ale tak jednoduchý to neni zaleží na ohybech, pruměru, atd. atd... prakticky je to složitější, ale v tvym připadě bych to neřešil, maximalně přetryskovat

1 reakcí na tento příspěvek vyfuk pod motorem

18.9.2010 v 22:30 | Nahoru | #2
plyny maji taky svoji setrvacnost a toho se vyuziva i pri plneni motoru...ventily byvaji pri strihu otevreny vsechny.. takze je to pravda.. kdyby to pravda nebyla, tak by nebyly zadny dynojet kity, zadny pretriskovavani, zadny premapovavani jednotek, kvuli tomu, ze si jouda da na motorku ladak

Naposledy editováno 18.09.2010 22:32:06

(reakce na) vyfuk pod motorem

18.9.2010 v 22:40 | Nahoru | #3
DiegoGSX-R> ja si taky myslim ze to funguje jak rikas, cet sem o tom i clanek ze motor potrebuje jen rouru jako maj v motoGP vzdyt i co se delaj ted ty kratky ladaky jen pod stupacku (trombony) tak jsou delany bez homologace jen na okruhy aby mel motor poradnej pruduch a nepridusoval se ale zajima me jestli s tim ma nekdo konkretni zkusenost aby me to pak neprestalo jed a nezralo jak krava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyfuk pod motorem

18.9.2010 v 22:51 | Nahoru | #4
VojtasDR> ta doba strihu je podle myho zanedbatelna kdyby byly otevreny oba ventily a melo mi to nasat i plyny z vyfuku tak by me to nasalo jen plovinu smesi a nikdy by sem spalovaci prostor dostatecne nenaplnil a rek by ze dinojet kity a nejaky laditelny jednotky stim moc spolecnyho nemaj

vyfuk pod motorem

18.9.2010 v 23:06 | Nahoru | #5
vem si, ze pri 10 000ot/min se ti cca 80x za sekundu zvedne saci ventil a to cely ustroji pracuje tak neuveritelne rychle, ze to co ty zanedbavas je v tyhle rychlosti docela podstatnej fakt...jinak bys naznacoval, ze 1/2 temat zalozenych tady na foru typu "motorka po namontovani ladaku nejede" a kupa dalsich je hola picovina a vsichni si vymejslej...proste ti to tu smes ovlivni, kvuli tomu se davaji prave ty kity, aby se tato odchylka vykopenzovala

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyfuk pod motorem

18.9.2010 v 23:12 | Nahoru | #6
Svobodak.T> Tam ti právě funguje ta "setrvačnost" plynů. Když se otevře výfukový ventil tak se spaliny hrnou ven a za nima ve svodu vzniká podtlak, kterej ti v momentu střihu ventilů nasává i část směsi, která tím jenom prolítne válcem a shoří ve vejfuku. A právě velikost tohodle podtlaku ovlivníš odporem výfukovýho systému, a ten je s otevřeným výfukem jakej? Menší!

vyfuk pod motorem

19.9.2010 v 07:47 | Nahoru | #7
Nizsi kurva Halik, nizsi

1 reakcí na tento příspěvek vyfuk pod motorem

19.9.2010 v 09:17 | Nahoru | #8
tak to schválně udělej a pak se poděl o dojmy Každpádně bude problém přejet větší hrbol, obrubníka tak...

(reakce na) vyfuk pod motorem

19.9.2010 v 13:13 | Nahoru | #9

Harry_RnK>Svobodak.T> Tam ti právě funguje ta "setrvačnost" plynů. Když se otevře výfukový ventil tak se spaliny hrnou ven a za nima ve svodu vzniká podtlak, kterej ti v momentu střihu ventilů nasává i část směsi, která tím jenom prolítne válcem a shoří ve vejfuku. A právě velikost tohodle podtlaku ovlivníš odporem výfukovýho systému, a ten je s otevřeným výfukem jakej? Menší!



totok by se mohlo vykonpenzovat filtrem a tryskama, popř delkou sacich hrdel, každopadně do laufu poleti čast směsi tak i tak, ale to lita i s origo laufama, nebo mysliš že jenom s laďakem?

(reakce na) vyfuk pod motorem

20.9.2010 v 16:39 | Nahoru | #10
WenCa> to prave nechci nebudu si kurvit svody abych pak zjistil ze to je nahovno a shanel novy, chtel jsem jesti s tim nema nekdo konkretni zkusenost,nebudu davat na motorku zadni stupacky tak vymeslim jak to udelat abych tam nemusel mit ani vyfuk,jeste me napad vyfuk jak v moto gp(megaphone)jen k predni stupacce ale to bude mit stejnej efekt a s tema hrbolama problem nebude mista od zeme je tam dost

(reakce na) vyfuk pod motorem

20.9.2010 v 16:42 | Nahoru | #11
Harry_RnK> podle toho co rikas tak kdyz tam dam origil lauf tak ten bude mit vetsi odpor jelikos neni volne pruchozi a melo by to tak nejak fungovat jakej na to mas nazor ?

vyfuk pod motorem

20.9.2010 v 19:17 | Nahoru | #12
Já vejfuck pod motorem mám a jede to jak čert...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist