globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TDR nejde do otáček
 
17.9.2010 v 20:20
Zdravim borci. Mám takovej problém s TDR. Mám ho nově, dneska druhá jízda a když sem se po cca 70 km vracel domů tak to nešlo víc jak do 9000 otáček pak se to začlo dusit a cukat a otáčky spadly. První jízdu to nedělalo. Napadla mě přívěra, zasraná svíčka, špatná směs nebo ošizenej benzín protože sem tankoval poprvé od koupě.Nebo prej ucpaná nějaká dírka v nádrži aby tam šel vzduch jak sem se tady dočet :)

TDR nejde do otáček

17.9.2010 v 20:35 | Nahoru | #1
Hele mě to na 6stku jde max do těch 9víti...jinak něco pohobnýho, že semi to začlo ve vejšce cukat a spadly otáčky se mi taky dělo, vyměnil jsem filtr a už jezdím v pohodě...nevim vo motorkách tolik, ale mě to vyřešila výměna filtru...třeba to byl jinej problem, takže nevim...

TDR nejde do otáček

17.9.2010 v 20:38 | Nahoru | #2
No dělá to i na nautrál když to točim. Jinak v motorkách sem se nikdy nehrabal a tohle je moje první takže tomu moc nerozumim.

1 reakcí na tento příspěvek TDR nejde do otáček

17.9.2010 v 20:39 | Nahoru | #3
taky mě to dělalo na enduru....taky vzduchovej filtr

(reakce na) TDR nejde do otáček

17.9.2010 v 20:46 | Nahoru | #4
tak to bude faktyš ten vzucháč si myslim...von je molitanovej, tak ho mužeš jenom vyndat a vymáchat, ale já sem tam mrsknul novej...v yamaze chtěj za něj myslim 250,-...takže to není zase tak hrozný...

Naposledy editováno 17.09.2010 20:47:45

1 reakcí na tento příspěvek TDR nejde do otáček

17.9.2010 v 21:08 | Nahoru | #5
Tak dík zejtra to skusim. Jestli ještě někoho něco napadá tak pište kdyby to nepomohlo ten filtr.

(reakce na) TDR nejde do otáček

17.9.2010 v 21:15 | Nahoru | #6
Jack009> jasny...jen ještě takovej dodatek...mě všichni říkali, at sundávám nádrž, ale stačí oddělat ten hlavní šroub a vedle motorky, nejlíp nalevo dát např židli a něco ve vejšce motorky a jne tak jí zlehka pootočit, aby ses dostal na filtr a nezkřížil moc hadičky, pač to oddělávání nádrže je náročnější...ještě kdyžtak uměj tu banku, ale ne abys tam nalil vodu..do díry...

Naposledy editováno 17.09.2010 21:16:11

TDR nejde do otáček

17.9.2010 v 21:18 | Nahoru | #7
takže je to pod nádrží? já myslel že pod sedlem tam to má kámoš u jíný motorky. a čim je nejlepší to mejt?

TDR nejde do otáček

17.9.2010 v 21:21 | Nahoru | #8
jako normálně jarovkou, ale nákým hadrem, aby ti dovnitř do toho systému nenatekla voda...tak nák to vytřít...a ten vršek sem nomálně umyl a vystříkal hadicej...jeto v pohodě, nic na tom není...

TDR nejde do otáček

17.9.2010 v 21:58 | Nahoru | #9
ja zapomněl, že to mám zdokumentovaný....mrkni sem a máš tam moje fota z výměny...třeba ti to pomuže... http://pekys13.rajc...na_filtru_30.6.2010/

TDR nejde do otáček

17.9.2010 v 22:02 | Nahoru | #10
Jo dík, zejtra se do toho pustim

TDR nejde do otáček

18.9.2010 v 00:12 | Nahoru | #11
mě to na šestku jede i přez 10tis ta výměna filtru je uplně primitivní, sundás jen 1 šroub na nadrži a asi 5 šroubu na boxu nedělějte s toho vědu, filtr stačí jen vyndat a vyprat v ruce, prostě pořádně proždímat aby s toho netekla žádná špína, žadný otírání hadrem to je k hovnu, nechat uschnout a nakonec nastříkat olejem a je jak novej, aspon teda molitanovej.
seštoluj přívěru, vypal výfuk, vičisti ten filtr a snad to pojede jak má.

TDR nejde do otáček

18.9.2010 v 10:02 | Nahoru | #12
ja z toho vědu nědělám ale kamarád řikal že to pral v benzínu že to má i v příručce tak mi to přišlo divný

TDR nejde do otáček

18.9.2010 v 10:13 | Nahoru | #13
Nevim, je to možný že v benzínu. Ja ho pral ve vodě, nechal uschnout a nastříkal olejem.

1 reakcí na tento příspěvek TDR nejde do otáček

19.9.2010 v 09:49 | Nahoru | #14
Tak sem filtr vypral ale porád se jí nechce nad 9000 otáček, je to prostě jako bych pustil plyn najednou. Takže zbýva ta přívěra a nebo nějakej elektrickej omezovač ale ten je snad na 7000 otáčkách.

(reakce na) TDR nejde do otáček

19.9.2010 v 20:30 | Nahoru | #15
Jack009> to se mi na omezovač nezdá hele

1 reakcí na tento příspěvek TDR nejde do otáček

23.9.2010 v 11:08 | Nahoru | #16
nvm, ale ani to už kolem těch 9000 netáhne

(reakce na) TDR nejde do otáček

23.9.2010 v 14:52 | Nahoru | #17
Jack009> tak to mě taky ne...prostě 9 tisíc a valí to na doraz tak nák

(reakce na) TDR nejde do otáček

29.9.2010 v 17:22 | Nahoru | #18
Jack009> tak to má možná taky svoje na 125..xDD

1 reakcí na tento příspěvek TDR nejde do otáček

27.10.2011 v 13:32 | Nahoru | #19
Jestli chceš aby ti to jelo Přes 9000 ot.min. můžu ti poradit takhle..: nwm jakou máš velikost hlavni trysky jestli 210 nebo 240.... Když tak dej na prostřední zářes jehlu u trysky 210 a u 240 na druhej zhora... a musíš zvětšit díru do airboxu aby tam šlo více vzduchu ale jelo to víc. stačí vyndat tu hubici co vede do airboxu.. ale záleží jak je motor vyběhanej...takže podle toho budeš díru bud´ o něco více zvětšit.. nebo zmenšit...motorka musí mít pravidelný chod jak od spoda tak ve vysokých otáčkách.... :)a pak by ti to mělo jet i 10000 ot.min na šestku...:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDR nejde do otáček

30.10.2011 v 19:55 | Nahoru | #20
vladimirci2> Dík za radu, ale nejde o to že to nad 9000 nejede ale nejde to ani na neutrál vytočit. Zjistil jsem že chybí šrou na štelování směsi, už mám objednanej novej tak snad to bude tim jinak už nvm, vyskoušel jsem snad všechno.

(reakce na) TDR nejde do otáček

1.11.2011 v 23:39 | Nahoru | #21
Jack009> Co vím tak máš na karburátoru šroub na obohacení směsi jako na volnoběh bud´ mu přidáš nebo ubereš a vedle je šroubek na pravo v dirce a vzduch... jestli máš vypadlej ten na seštelování volnoběhu jako že asi jo tak se divím že ti to vůbec drží volnoběh. Jinak co se tíče směsi ladí se jehlou... a mě to taky nešlo ani na neutrál vytočit... bylo tam málo vzduchu. vyndej vzduchovej filtr a zkus to na místě jenom nastartovat ale měj to zahrátý nebo vyndej tu hubici co vede do airboxu z podsedačky...jde dát zase zpět... a uvidíš. Jinak jestli to nebude ani tímhle koukni na přívěru, na jakém zářezu máš jehlu, svíčku, a čistej filtr... ale já měl stejnej problém a vyřešil jsem ho tím že jsem jí přidal vzduch tím že jsem vyndal tu hubici.. a ještě jsem si musel zvětšit otvor a pěkně to vyladit aby šla jak od spoda tak ve vysokých otáčkách hrál jsem si s tím přes měsíc než jsem to vyladil....a na volnoběh mi točí 10500-11500 ot.min a při jízdě každá rychlost 10500 ot.min mám tam omezovač otáček aby mi nešla do červenýho.. a šestku dám na 10000 ot.min... víc by dala šestka asi skopce...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist