globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výfuk
 
6.1.2008 v 21:17
Zdravim, mohl by mi prosím poradit někdo, kdo tomu rozumí víc než já s koncovkou výfuku u NSR 125 ? Dostal jsem plánek s její úpravou, kde se vyndají všechny přepážky a ty se nahradí děrovanou trubičkou a kolem ní skelnou vatou. Byl u nás tátův kamarád - motorkář a říkal, že bude lepší, když tam dám jakýsi (abych to řekl přesně) - "komolej kužel, průchozí, děrovanej, kolem skel. vata, větší průměr blíže k motoru, menší průměr na konci výfuku. Je to řešení správný? je lepší podle vás, zkušenějších, tam dát trubku, nebo raději tenhle kužel? Nejde mi ani tak o výkon, ale o zvuk. Děkuju za případný odpovědi. Odpovědi typu : je to jen pos*aný NSR nebo jen blbá 125 a její s prominutím kur*ení, prosím nepsat... *no* Pomozte mi pls... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk

6.1.2008 v 21:19 | Nahoru | #1
Johnny.Cash>Mno ja tam vždycky dával na fekála místo vaty drátěnku a dal bych tam určitě kužel, pro větší kompresi plynů = menší spotřeba

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk

6.1.2008 v 21:21 | Nahoru | #2
fakaheda exup> Mě vrtá hlavou, proč laďáky mají uvnitř trubku a ne již zmiňovanej kužel...

(reakce na) Výfuk

6.1.2008 v 21:23 | Nahoru | #3
Johnny.Cash>to taky neni žádná věda.Stejně bych tam nechal origo... jakékoliv úpravy znamenají zmenu výkonu +-

Výfuk

6.1.2008 v 21:26 | Nahoru | #4
Na TDR(taky 2T) byla jen trubka obalená vatou. Stejně nejvíc jde expansku(svody), tak bych dal radši laďák jestli na něj máš prachy.

(reakce na) Výfuk

6.1.2008 v 21:35 | Nahoru | #5
Johnny.Cash>u NSR je to zbytecnej zakrok.Neni tam nic co by omezovalo vykon.Jedina prepazka je v koleni, ale jestli ti jde jen o zvuk, tak bude asi nejlepsi ladak, napr. MIG dela docela dobry za dobrou cenu :thmubup: .Seriovej vyfuk bych jinak nechal bez uprav.

Výfuk

6.1.2008 v 21:41 | Nahoru | #6
Tak právě mi táta nabídnul, že bysme to mohli vyrobit nový, starej fiknout a navařit tam tenhle... Na tom Migu je ještě něco zvláštního? kromě tý děrovaný trubky a vaty? - myslim jen koncovku, svod neřeším...

1 reakcí na tento příspěvek Výfuk

6.1.2008 v 21:58 | Nahoru | #7
Kužel mají snad všechny laďáky, ale musíš vědět jak co udělat jakej objem má bejt o kolik procent má být výstup užší atd....
Podle mýho tímto ten 2T dost rozladíš *no*

(reakce na) Výfuk

6.1.2008 v 22:02 | Nahoru | #8
MíraGSX>No a přepážky v koncovce mají jakou úlohu? Já myslel že tam jsou jen kvůli tomu, aby to tolik neřvalo a splńovalo to nějaký hlukový limity... a protitlak tam utváří širokej svod ne? Opravte mě, pokud se mýlim, nerozumim tomu...

1 reakcí na tento příspěvek Výfuk

7.1.2008 v 06:17 | Nahoru | #9
Johnny.Cash> No buť se hluk tlumí těmi přepážkami ty jsou navrhnuty aby tlumily i výfukové plyny a nebo tou perforovanou trubkou do kužele díky tomu také tlumí výfuk plyny a vata okolo tlumí hluk....
Nějak tak by to mělo bejt ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk

7.1.2008 v 17:39 | Nahoru | #10
MíraGSX> Tak to jsem na to zvědavej. Uděláme to nový a když to nebude vyhovovat tak tam šoupneme zpátky origo koncovku... když už jsme u toho, neví někdo o kolik cca zvedne výkon celej výfuk (koncovka i svod) - MIG? Jen mě to zajímá, na NSR to nechci... :)

Výfuk

7.1.2008 v 20:15 | Nahoru | #11
Johnny.Cash> To záleží na hodně věcech opotřebení dílů motoru a taky hlavně na sladění karbeců na brzdě ;)

Dle mýho se ti spíš zvedne spotřeba než výkon :thmubup:

(reakce na) Výfuk

7.1.2008 v 22:15 | Nahoru | #12
Johnny.Cash>Mig nicmoc neprida, ale zvuk ma dobrej *yes*

Výfuk

7.1.2008 v 22:23 | Nahoru | #13
dej tam normalne tu derovanou trubku s vatou a niceho se nebnoj..pochybuju ze to nejak vyrazne rozladis..pro kuzel nevidim duvod, ale jestli to ma nekdo ozkouseny budiz..tobe ta trubka bude stacit..:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk

8.1.2008 v 09:50 | Nahoru | #14
Johnny.Cash>

Vrtat hlavou ti to nemusí, páč jě několik druhů - typů výfuku - Např. jsou Expanzní, Absorpční, odrazové výfuky *yes*

Ta tvoje úprava, to je Absorpční výfuk - pruchozí děrovaná roura skrz a kolem vycpané skelnou vatou. V tvém případě je zbytečné dělat vnitřní rouru do kuželu, to má smysl tak u 4T, u 2T je uplně jiný systém vyplachování - spalování a největší podíl na výkonu má u tvýho stroje výfukové koleno. Pokud si upravíš koncovku tak, že si tam dáš děrovanou rouru - po celé délce stejný průměr, tak tím nic nezkazíš *yes* Ale zas tam nedávej kdo ví jaký sajrajt, myslím tím ,abys nesehnal obyčejnou rouru která bude mít velký díry. Kdyby se to mělo pytvat do detailů, tak i průměr vnitřní roury má velký vliv, dále rozteč děr má vliv a velikost děr má vliv - to vše se ti projeví na tlumení pohlcování (frekvence) zvuku. Ale to už jsou fakt zbytečnosti který nemusíš vědět, páč to nidky neuděláš dokonale.

Rouru do kuželu prostě neřeš. Zbytečný.

www.offmoto.cz

Výfuk

8.1.2008 v 15:30 | Nahoru | #15
MaraTT-R> Pěkně sepsáno *yes* (omlouvám se jestli jsem tu šířil sra*ky sportovní 2T jsem nikdy neměl)

1 reakcí na tento příspěvek Výfuk

8.1.2008 v 17:40 | Nahoru | #16
Děkuju moc *yes*

(reakce na) Výfuk

11.1.2008 v 16:24 | Nahoru | #17

MaraTT-R píše: Johnny.Cash>

Vrtat hlavou ti to nemusí, páč jě několik druhů - typů výfuku - Např. jsou Expanzní, Absorpční, odrazové výfuky *yes*

Ta tvoje úprava, to je Absorpční výfuk - pruchozí děrovaná roura skrz a kolem vycpané skelnou vatou. V tvém případě je zbytečné dělat vnitřní rouru do kuželu, to má smysl tak u 4T, u 2T je uplně jiný systém vyplachování - spalování a největší podíl na výkonu má u tvýho stroje výfukové koleno. Pokud si upravíš koncovku tak, že si tam dáš děrovanou rouru - po celé délce stejný průměr, tak tím nic nezkazíš *yes* Ale zas tam nedávej kdo ví jaký sajrajt, myslím tím ,abys nesehnal obyčejnou rouru která bude mít velký díry. Kdyby se to mělo pytvat do detailů, tak i průměr vnitřní roury má velký vliv, dále rozteč děr má vliv a velikost děr má vliv - to vše se ti projeví na tlumení pohlcování (frekvence) zvuku. Ale to už jsou fakt zbytečnosti který nemusíš vědět, páč to nidky neuděláš dokonale.

Rouru do kuželu prostě neřeš. Zbytečný.

www.offmoto.cz


Máro, prosím, mrkni na PM

(reakce na) Výfuk

11.1.2008 v 16:42 | Nahoru | #18
Johnny.Cash>každopadně se po nasazeni a projeti toho ladaku jukni na svičku..určitě bude chuda směs...takže tam budeš muset dat větši trysku...jinak hrozi propaleni pistu!!
jestli Ti de o zvuk, tak tam dej přime sani, košik, a uprav tu koncovku+ dolad směs!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist