Mam stadiona s11,a je dělaný na indukční cívku,a je to dělané tak,že je z té velké původní cívky odmotaná polovina drátů a od ní de kabel na kladívka a na cívku,ale dnes už mi odešla 2.cívka začne to vynechávat natolik až to vůbec nejede,vydrží mi cca 5 dní.
Neporadili by ste mi jak to udělat správně na tu indukční cívku? (mám i správně kabely)
Protože ta originální cívka už mě taky jednou zradila...
A ještě přemýšlím o bezkontaktu VAPE,máte zkušenosti?je to dobrý?
Jinak staďák jezdí bez problémů.
Děkuju všem co mi poradí a pomůžou
1 reakcí na tento příspěvek Stadion S11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stadion S11
ZAGŮGLUJ A NAJDEŠ KONTAKT
Pesator: Vape ti kliku neodlehčí ale naopak další hmota přibude.
martins11: nepředpokládám, že bys byl kutil a počkal si až vyvinu bezkontaktní CDI na stadíka - s využitím původního magneta, naco dávat jiné magneto, když už to magneto má, že ano, jediná věc co se bude muset urobit je převinutí jedné cívky a výroba CDIčka.
1 reakcí na tento příspěvek Stadion S11
350.632>co je cdi? snad řízený předstih otáčkami ne? je zcela logické že pro každý spalovací motor je vhodné zvětšovat předstih při vyšších otáčkáchu např u trabanta to bylo řešeno odstředivým regulátrem na vačce pak vyrobil im soft zapalování s procesorem kde lze nastavit křivku předstihu a znatelně to jede líp.
CDI - "kondenzátorové" nebo se mu taky říká "tyristorové" zapalování a z řízením předstihu to nemá absolutně co dělat.
Trabant s imfsoftem možná lépe jede(a s největší pravděpodobností pojede stejně lépe, kdyby byla ta původní zapalovací soustava vpořádku a seřízá jak má být). U motorkových dvoutaktů a tím spíš ještě navíc starých verglů řídit předstih je bezvýznamné a přesvědčilo se o tom už kupa lidí, kteří nevěřili, že řídit předstih u motorkových dvoutaktů nemá význam. Ta změna předstihu se odehrává v pár stupních typicky 2-4° což je absolutně bezvýznamné.
Naopak 4T motory řídit předstih potřebují, tam je regulace většinou v rozsahu 0-30°.
Naposledy editováno 13.09.2010 18:28:54
1 reakcí na tento příspěvek Stadion S11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stadion S11
350.632>no ty jsi nějakej chytrej ajinak je buď kondenzátorový nebo tyristorový v tom j rozdíl - kondenzátor a tyristor
Když o tom prd víš, tak požádej strejdu gůgla on ti to vysvětlí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stadion S11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stadion S11
350.632>Dingo> já mluvím jen o zkušenostech co mám 100 procentně odzkoušené mě poučovat nemusíš... já si myslím že moc lidí tě tu rádo nemá
A co je tobě do toho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stadion S11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stadion S11
350.632>Dingo> jen to že ze sebe děláš machra a každej kdo neěčemu nerozumí nebo se na něco zeptáse vysmíváš to dělá jen ubohej blbec....
Zato ty seš chytrej jak radio uděláš lépe když půjdeš s Danielosem debatovat o orgasmech bab na motorce než radit v technických a elektrických věcech jiným