Stává se mi, že dřív dřu o asfalt botu než koleno. Je správně doleva co nejvíc na špici a doprava na patě? Díky za rady od zkušenějších.
P.S. Dnes v Brně to stálo za to !
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
pylot>Nikdo na svete neridi GSXR telem. Primarne se ridi riditkama. Telem si pomahas a posunujes teziste. Kdyz uz se do nekoho obouvas tak si o tom neco precti.
Hele, já si nic číst nepotřebuju. Jenom si myslím, že názor řidiče cestovní motorky a sportovní motorky bude značně odlišnej. A prostě GSXR se bez těla řídí blbě, netvrdím, že to nejde, ale proč potom ten dotyčnej jezdí na GSXR? Proč se všichni ty pitomci z WSBK, MotoGP, Moto2 atd. na těch motorkách tak vrtěj?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně v zatáčkách na stupačkách?
zebyhonda>Hele, já si nic číst nepotřebuju. Jenom si myslím, že názor řidiče cestovní motorky a sportovní motorky bude značně odlišnej. A prostě GSXR se bez těla řídí blbě, netvrdím, že to nejde, ale proč potom ten dotyčnej jezdí na GSXR? Proč se všichni ty pitomci z WSBK, MotoGP, Moto2 atd. na těch motorkách tak vrtěj?
nemaj na to chodit do telocvicny, tak si to kompenzujou na masine
zebyhonda>Hele, já si nic číst nepotřebuju. Jenom si myslím, že názor řidiče cestovní motorky a sportovní motorky bude značně odlišnej. A prostě GSXR se bez těla řídí blbě, netvrdím, že to nejde, ale proč potom ten dotyčnej jezdí na GSXR? Proč se všichni ty pitomci z WSBK, MotoGP, Moto2 atd. na těch motorkách tak vrtěj?
Cestovni a sportovni motorka se zase tak odlisne neridej. Jinak se na tom sedi ale princip rizeni je u obojiho stejnej. Nikdo tady nemluvil o rizeni bez tela. Tim ze prenasis teziste si znacne pomahas. Ale muzes se vrtet jak chces a kdyz nezatocis tema riditkama tak proste zadny zatacky neprojedes. Taky si zkus chytit se pred zatackou zrcatek misto riditek a projed tu zatacku. Uvidis sam.