V hrubých rysech výfukový systém s naladěním,upravit-nastavit podvozek a možná přepáčko.Nejsem rozhodnut ještě pro žádný konkrétní výrobek.Primárně mi nejde o výkon,ale o snížení hmotnosti.
Cílem je zlepšení o 4 vteřiny,tedy pod vysněnou hranici 2:20 v Brně.
Co by zde místní závodníci doporučovali?-tipy a triky,díky.
Naposledy editováno 07.09.2010 19:30:14
1 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
Jak vlastně definujeme sériovou motorku, kde je ta hranice úprav?? Vždyť už jen blbá výměna gum ji posune zcela úplně jinam.. A co potom páčky Titax, PP, ACCOSSATO nebo jiný.. Přepákování, lamináty, ...
Co je to ta série??
Podle mě vyhovuje sérii následující - povolené úpravy/záměny:
- pneumatiky
- brzdové hadice
- brzdové desky a kapalina
- převod (kolečko/rozeta) + řetěz
- jiná řidítka
- jiné páčky a rukojeti
- plexi a laminátový kapoty
- karbon kam se jen podívám
- přepákování + stupačky
- jiný olej v pérování nebo jiný zadní tlumič
- výfuk nebo výfukový komplet + přímý filtr + naladění přes nějakou jednotku
Toť vše. To jsou vhodný a doporučený úpravy, nikoli nezbytný (hlavně ten vejfuk a ladění, ale když už to má bejt racing bajk, tak aspoň ať to pěkně zní). Quickshifter bych bral už jako úpravu mimo tyhle "pravidla".. No ikdyž Báwo ho má v sérii a převodovka tam je fakt mazlivá
Naposledy editováno 08.09.2010 18:35:22