V hrubých rysech výfukový systém s naladěním,upravit-nastavit podvozek a možná přepáčko.Nejsem rozhodnut ještě pro žádný konkrétní výrobek.Primárně mi nejde o výkon,ale o snížení hmotnosti.
Cílem je zlepšení o 4 vteřiny,tedy pod vysněnou hranici 2:20 v Brně.
Co by zde místní závodníci doporučovali?-tipy a triky,díky.
Naposledy editováno 07.09.2010 19:30:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
Jo jináč, ty "fando", pumpu mám doma a kdykoliv ti ji v obálce pošlu ..mrkneš na ni, zkusíš opravit a pak dej vědět, jak to pomohlo. Tak mi dej do PM adresu, hej..
Perňa_81>GRASSEL> ..tenhle test mě snad brzy čeká, páč jsem si jako druhý kola pořídil z Aprilie RSV R a nechal je překopat na RC8. A proč zrovna z Aprilie? Protože vypadaly dost podobně těm Marchesini na KTM.. Jenže jsem zjistil, že jsou (přestože z verze R) o hodně těžší, než ty kovaný Marchesini a vlastně i v porovnání s kolama z R1. Zase ale vypadaj "masitěji" a takový míň křehký. Můj názor je, že to poznat půjde.. Hlavně při překlápění v rychlejších úsecích (v Mostě za vracákem, atd.).. Asi i na brzdách to bude "jiný" a trochu víc tlačit dopředu. No uvidíme, sám jsem zvědavej.
Jo jináč, ty "fando", pumpu mám doma a kdykoliv ti ji v obálce pošlu ..mrkneš na ni, zkusíš opravit a pak dej vědět, jak to pomohlo. Tak mi dej do PM adresu, hej..
Tak to je super, jsem hodně zvědavej jakej to bude rozdíl u RSV4 je verze R obyčejná která má těžší, to koťátko factory co má tady závodář Padre je má lehký tak mu je nenápadně vyměň a fertig Dřív to bylo tak že RSV byla obyč a RSV-R byla vymazlenější
No tak super ty "Pepo" hned ti pošlu teda adresu k nám do Azerbajdžánu co jsem tak koukal a zkoumal tak by snad to "koleno" mělo jít přehodit a jestli ne tak tam dám kus zahnutýho brčka