Téma: Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
2.9.2010 v 07:48
Pro příští rok plánuji něco udělat se sebou,-12-15kg,posilovna,bazén,fitko,míň žrát,omezit vychlažené dvanáctky a podobné nesmysly a taky pak provést něco biku.
V hrubých rysech výfukový systém s naladěním,upravit-nastavit podvozek a možná přepáčko.Nejsem rozhodnut ještě pro žádný konkrétní výrobek.Primárně mi nejde o výkon,ale o snížení hmotnosti.
Cílem je zlepšení o 4 vteřiny,tedy pod vysněnou hranici 2:20 v Brně.
Co by zde místní závodníci doporučovali?-tipy a triky,díky.

Naposledy editováno 07.09.2010 19:30:14

3 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 18:37 | Nahoru | #1
Tady se mi to líbí stejně jste všichni mrdalové sranda

Hele kucí, mě by spíš zajímalo kdo máte zkušenosti s lehkýma kolama?! Tím chci říct to že by mě zajímalo jak moc je to znát v přímém porovnání s normálníma kolama. Dost by mě to zajímalo jelikož v některých testech se ve většině případů zmínili o tom že to není třeba ani poznat. Třeba Gary McCoy o yamaze R1 SP a normální verzi

Myslíte že je to hodně znatelnej přínos kterej porychlý?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 19:09 | Nahoru | #2
GRASSEL> Čéče já když dám magnéziový místo kovanejch hliníkovejch tak mám pocit jako by to o chloupek líp brzdilo. Ale je to tak minimální rozdíl, že bych byl opatrnej to nějak dogmaticky tvrdit. Zkušenej jezdec to ale asi pozná. Já má spíš radost z pěknejch závodních věcí na motorce . Takže asi tak......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 20:34 | Nahoru | #3

GRASSEL>Tady se mi to líbí stejně jste všichni mrdalové sranda

Hele kucí, mě by spíš zajímalo kdo máte zkušenosti s lehkýma kolama?! Tím chci říct to že by mě zajímalo jak moc je to znát v přímém porovnání s normálníma kolama. Dost by mě to zajímalo jelikož v některých testech se ve většině případů zmínili o tom že to není třeba ani poznat. Třeba Gary McCoy o yamaze R1 SP a normální verzi

Myslíte že je to hodně znatelnej přínos kterej porychlý?!



auto x moto......vliv stejný

Výměnou plechových kol za kola z lehkých slitin nevylepšíme jen vzhled ale i jízdní vlastnosti vozu. Nasazením alu kol získáme lepší chlazení brzd a snížení rotačních hmot. V praxi to znamená, že pokud nasadíme lehčí kola, zlepšíme tím dynamiku při akceleraci a brzdění. Jestliže nasadíme lehčí kola je to jako bychom vůz odlehčily. To znamená, že asi jeden kilogram rotujícího kola se rovná zhruba pěti kilogramům statických hmot přepravovaných ve vozidle. Prakticky to znamená, že pokud namontujete kola o jeden kilogram lehčí, je to jako by jste odlehčily vůz o dvacet kilo, kola lehčí o tři kila pak udělají asi šedesát kilo a pokud zvolíte závodní magnesiová kola odlehčíte vozidlo o zhruba sto kilo.

Na výběr máte několik druhů kol. Nejběžněji používané jsou kola z hliníkové slitiny, dále pak máme již zmiňovaná kola z hořčíkových slitin, kovaná kola a jako zlatý hřeb zde máme skládané ráfky. A to ze dvou až třech dílů. Každý díl bývá vyroben z jiného materiálu a tím vyhovují požadavkům kladeným na různé části ráfku. Např.: loukotě z lehkých slitin našroubované do prstenců z nerezové oceli válcované za studena. Takto poskládané ráfky vynikají nízkou hmotností a výbornou pevností límců. Odolnost oproti obyčejným hliníkovým ráfkům je nesrovnatelně vyšší. Z toho samozřejmě plyne i delší životnost, a hlavně vyšší cena (není problém za jeden skládaný ráfek zaplatit i padesát tisíc).

technologie

Naposledy editováno 07.09.2010 20:37:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

7.9.2010 v 22:25 | Nahoru | #4

GRASSEL>Tady se mi to líbí stejně jste všichni mrdalové sranda

Hele kucí, mě by spíš zajímalo kdo máte zkušenosti s lehkýma kolama?! Tím chci říct to že by mě zajímalo jak moc je to znát v přímém porovnání s normálníma kolama. Dost by mě to zajímalo jelikož v některých testech se ve většině případů zmínili o tom že to není třeba ani poznat. Třeba Gary McCoy o yamaze R1 SP a normální verzi

Myslíte že je to hodně znatelnej přínos kterej porychlý?!


Zdarec No jako porychlí tě to určitě v cestě k přezouvačce, protože je fakt o dost lehčí a nemusíš se s tím tak drbat Jinak že bych v tom viděl nějaký zasadní rozdíl to ne, to bude ale dáno tím, že jsem mrdal Jediné co jsem vypozoroval je to, že se s tou motorkou úžasně padá do zatáčky a celkově mění směr, ale jestli je to dáno geometrií, nebo typem pneumatik, nebo tím, že jsem zlepšil techniku jízdy, to fakt nevím. Nemám možnost srovnání dvou různých typů kol na jednom motocyklu za stejných podmínek...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist