V hrubých rysech výfukový systém s naladěním,upravit-nastavit podvozek a možná přepáčko.Nejsem rozhodnut ještě pro žádný konkrétní výrobek.Primárně mi nejde o výkon,ale o snížení hmotnosti.
Cílem je zlepšení o 4 vteřiny,tedy pod vysněnou hranici 2:20 v Brně.
Co by zde místní závodníci doporučovali?-tipy a triky,díky.
Naposledy editováno 07.09.2010 19:30:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
...to bych taky mohl říct, že jsem loni během tří kvalifikačních kol dal pod 2:10 a kdyby se pak závod nejel v dešti, tak tam těch 2:08 na nový gumě dám. Prostě situace se změnila, tak proč se chvástat, že kdyby, tak by ....!? Pokaždý není posvícení...čoek musí umět vařit z toho co má a ne se vymlouvat. Aby se ti pak nestalo, že přeci jen do motorky zainvestuješ a ono to nepřinese ten efekt a to znám taky ze svý zkušenosti. Proto se vyvarovávám tvrzení, že kdybych měl plynovou vidli Ohlins nebo 16.5" kola, že to tam budu rvát o 3s rychleji.. Tak to nefunguje, vše je o zkušenostech.
Když jsem byl na 2:14, pak 2:12, sundal jsem ve finále ještě 2s, ale na ty jsem se musel sakra vyjezdit při závodech (ne u klávesnice). No ale z 2:10 ukrojit další 2s už není fakt prdel anebo musíš bejt extra talent. Já bych to chtěl, ale nehodlám kvůli tomu jít za určitou hranici a rozpůlit během sezóny 3 motorky (i takhle se někteří u nás vyjezdili), protože by to pro mě znamenalo KONEC. Takže jedině postupně, "na jistotu", jestli to vůbec jde tak nazvat