Téma: Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
2.9.2010 v 07:48
Pro příští rok plánuji něco udělat se sebou,-12-15kg,posilovna,bazén,fitko,míň žrát,omezit vychlažené dvanáctky a podobné nesmysly a taky pak provést něco biku.
V hrubých rysech výfukový systém s naladěním,upravit-nastavit podvozek a možná přepáčko.Nejsem rozhodnut ještě pro žádný konkrétní výrobek.Primárně mi nejde o výkon,ale o snížení hmotnosti.
Cílem je zlepšení o 4 vteřiny,tedy pod vysněnou hranici 2:20 v Brně.
Co by zde místní závodníci doporučovali?-tipy a triky,díky.

Naposledy editováno 07.09.2010 19:30:14

1 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

6.9.2010 v 13:47 | Nahoru | #1
Svody jsem nechal, zaprvé jsou titanové, takže tam není moc co zlepšovat a zadruhé je tam přívěra, která přidá trochu na spodku. Katalyzátor ven, dát vejfuk (nebo 2), poladit a je to

To řazení si otoč, zvykneš si na to během jedné jízdy (jako já) a jinak už to nikdy nebudeš chtít. Je to dobrý hlavně když musíš zařadit v náklonu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

6.9.2010 v 16:02 | Nahoru | #2
tomiK9> ...a neserte mě s těma K9! Včera na Lausitzu jsem zjistil, že to asi fakt jede i v sérii ...nějak jsem vždycky lehoulince s KTM na rovince zaostal ..ale pak to přišlo, Peter mi včera na Lausitzu půjčil S1000RR na 3 kola a musím říct, že větší peklo jsem ještě na ŽÁDNÝM biku nezažil! Ten motor je zapálenej dynamit a zbytek funguje fakt skvěle, s pocitem lehkosti a nezáludnosti. Pokud bych na sériovým BMW nedal v Brně pod 2:10 během tří půlhodinek, tak vrátím licenci

Jináč 2:14 a 2:10 v Brně je už trošku rozdíl.. Ale vypilovat se to dá.. Mě osobně by to ale nebavilo bez závodů jen kroužit na vytoužených 2:10, abych někomu "vytřel zrak" v hospodě.. Burdez tu motivaci evidentně ale má.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist