globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: testovali jsme S1000RR
27.8.2010 v 09:21
Tak se nám dostalo té možnosti otestovat BMW S 1000 RR. Ve 13:00 vyzvednutí motorky, to jak vypadá a jestli se někomu líbí nebo nelíbí si musí každej srovnat sám ale v tu chvíli to byl náš mazel. Po vyřízení papírových záležitostí sedáme a vyrážíme. Ve výbavě rychlořazení, kontrola trakce, ABS.... Už po sednutí na motorku je jasný, že tohle bude jízda. Nevím jak to udělali ale museli snad někoho posadit do plastelíny a podle toho udělat rám. Neskutečne uzoučká, nic netlačí mezi stehny a řídítka najdete poslepu. Vyrážíme z města přes uzavírky a objížďky. Prvně si všímám lehkých vibrací do řídítek, na které nejsem zvyklej ale mám přece pod sebou nekompromisní báwo, tak to přehlížím. Jízda po městě velice příjemná, propružíte odpružení a motorka se shoupne jak enduro. Neskutečně lehká a ovladatelná motorka. Naprosto jedovaté BREMBA, s tímhle strojem se nepřibržďuje, zde se brzdí!!! Jsme za městem a tam to začíná. Navolíme mód RACING, jsme tady přece od zkoušení, takže dva kvalty dolů a GAAAAASSS.... O módu RAIN se ani zmiňovat nebudu, od toho takovou motorku přece nemáme. Zrychlení napoví, že komerční testy asi kecat nebudou a je asi stejné jako na mód SPORT ale co se dělo nad 11-cti tisíci otáček, to jsem teda nečekal. Jak ručička otáčkoměru minula již zmíněnou jedenáctku, tak bez jakýchkoliv varovaní vystřelil předek k nebi aby se mnou za chvíli kontrola trakce opět švihla o zem, tak využívam rychlořazení. Další rychlost, třetí převodový stupeň, opět to samé, vidím budíky, ručička kolem jedenáctky a vidím nebe. Věděl jsem, že to jede, ale že to má takovou výbušnost a razanci s jakou vlítnete na záda...... to čumím....
Podvozek, přes jeho pohodlnost ve městě, je i při vysokých chylostech naprosto bezchybný. Ani jednou se nezavlnil, řidítka se neklepou, když plave předek ve vzduchu, vše tak jak má být. Motor jde stejně ochotně na 299km/h jako na 200km/h. Tak si říkam, tohle je bomba, co tohle musí dělat po úpravách na okruhu..... to jsem ale nevěděl co mě čeká při brždění z vysoké rychlosti. Neskutečné vibrace do řídítek, naprosto nepříjemné a přivozující pocit strachu!!! Přišlo mi, že se klepe snad celý předek. Hnus. Tohle jsem nečekal.
Je tam někde chyba, asi kotouče ale tohle mi hodně vadilo. Časem si na to člověk zvykne ale jezdit s tím pořád bych určitě nechtěl. To byl také vlastně jeden jediný ale důležitý zápor, který jsme tam našli. Ještě mi přišlo, že se báwu chce nějak ven ze zatáčky ale já mám na svým RR obutou širokou 200 v zadu, tak to je asi zvykem.
V 17:30 motocykl vracíme, naštěstí bez poškození a se snovým výrazem ve tváři. Jediná černá tečka jsou ty vibrace při razantním brždění. Kdo s tím má zkušenost, ať napíše jestli je to tím ABS...

Závěrem: To, že to je pila jsme čekali, v mnohém naše očekávání předčila, v něčem zklamala-to by se dalo odstranit ale určitě jestli někdo máte 454 000,-(cena testovaného modelu) a chcete si koupit superbika, tak tohle je varianta.

Děkuji mému kamarádovi Lubkovi a samozřejmě firmě BMW za příjemné odpoledne.
No a jelikož nebudeme dělat kroky zpět, tak už se těším na RSV4 a na srovnání.

btw: sluší nám to,že?



tak teda srovnání s CBR 1000 RR SC 59:

BMW má užší nádrž, hned mi sedla do ruky, vetší nástup výkonu, je pocitově lehčí tudíž ovladatelnější, obrovský výkonový kopanec nad 11-cti tisíci, stabilnější podvozek ve vysokých rychlostech. To jak BMW táhne od 250km/h pořád až do 299km/h je taky neuveřitelný. Kontrola trakce může být pro někoho výhodou....
Image je na téhle strojovně samozřejmostí.

Pro hondu hraje že mě netahá ven ze zatáček(může být ovlivněno mou pneu), lepší vzhled, nejsem limitován při jízdě po zadním kotrolou trakce a nižžší cena.. Výkonově do provozu, dle mého naprosto dostačující a když chce přední kolo do luftu, tak ti to řekne.
BMW se naptá a vystřelí vzhůru.
Jinak před třemi lety v Birminghanu na výstavě jsem na CBR seděl asi půl hodiny a taky mi hned sedla do ruky ale BMW je už zase jinde. Pokrok nezastavíš.

Naposledy editováno 05.09.2010 07:40:13
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 09:25 | Nahoru | #1
Moc hezký, můžu si to taky půjčit?

testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 09:47 | Nahoru | #2

testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 09:52 | Nahoru | #3
Jo jo je to krásnej kousek. A co třeba nějaký srovnání s tvojí CBR?

testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 10:01 | Nahoru | #4
Taky bych projel...asi to bude peklíčko

testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 10:32 | Nahoru | #5
ok srovnání s CBR dopíšu jak bude chvilka, nechtěl jsem to sem cpát... kdo by měl zájem o hujdu, že?

Naposledy editováno 27.08.2010 10:38:42

1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 10:39 | Nahoru | #6
srovnání vizuelní....

[img]

2 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 10:55 | Nahoru | #7
Kdyby ten dlouhej text byl rozdelenej na odstavce, vubec by to neskodilo, takhle to cist nebudu, ztracim se v tom

testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 10:57 | Nahoru | #8
Krasavice

1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 11:10 | Nahoru | #9
Ahoj,vyměnte zkroucené kotouče pravděpodobně z okruhu a bude po palcích dolů.Taky jim nedělá dobře velká změna teploty-louže.

1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 11:19 | Nahoru | #10
Fakt pěkná motorka pro movitější lidi. Ale mě se vůbec nelibí jak se do motorek začínaj dávat různé mody, pomůcky. Motorka by měla být jen o jezdci a motorce a ne nejakém čudlíku co pomáhá aby se něco neposralo. Když nato nemám nesedám nato Ale j to BMW to prominu

1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 11:38 | Nahoru | #11
Mě se na CBR právě líbí, že nevypadá jako tak brutální mašina - kdežto BMW jasně dává najevo, že je to něco výjimečného a brutálního. I když ne vždy je výkon všechno..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 11:53 | Nahoru | #12
UnI> kdyby te to zajimalo tak si to prectes i kdyby to bylo pospatku!!

2 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 12:05 | Nahoru | #13
Já na tom s kámošem taky jel. Blbý na tom bylo to,že jsme oba zvyklí na 2V.
Určitě to není špatná motorka,to ne, každý to chválí a vyhrává to kde co.
Ale spíš mi vadilo že je to jako elektromobil-jede to pořád stejně až do 11tis, pak to teprv chytne saze a jede to jako kráva,potom je to fakt masakr. To je ale na tachecu 180 a výš, což je škoda a jezdit na jedničku mi příjde jako úchylárna. To jsme zkoušeli mód racing.
Brzdy nejsou špatný, určitě lepší než na R1 ale Duc vede.
A když jsem už u srovnání s Ducati,tak S1000RR je pohodlná motorka na které dokáže jet každej.
U mě ale vede Ducati i když je nepohodlná a musí se k řidítkům natáhnout ale má v sobě zběsilost 2V kterou BMW nemá. Bawor z vás vyklepe duši až ve vysokejch otáčkách ale to je pak dáno rychlostí zatímco Ducati to dělá pořád bez ohledu na rychlosti.Taky jsem nad ní přemýšlel něž jsem si koupil Ducati ale jsem rád že jsem si ji nekoupil.
BMW je takovej univerzál. Záleží kdo co chce.
Můj názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 12:09 | Nahoru | #14
Majklr1> rad bych si to precet, ale nechci

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 12:22 | Nahoru | #15
UnI> A votom to je!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 12:25 | Nahoru | #16
nazlobenej> jejda to je novina! to by mě nenapadlo už tě vidím jak na půjčené motorce měníš kotouče před prodejnou BMW

v závěru jsem psal, že to v čem zklamala by se dalo odstranit, to jsem tím myslel, víš...

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 12:29 | Nahoru | #17
dareckov> taky tohodle nejsem zastánce, otočíš klíčkem, začne to všude cvakat a bzučet, displej funkcí jak japonská kalkulačka a o módech se vůbec nebavím. taky si myslím, že buď na to mám a nepotřebuju to nebo si koupím šestku....

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 12:30 | Nahoru | #18
pd> dobrej poznatek, dík jak říkaš, každýho názor, pocit, chtíč...

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 12:36 | Nahoru | #19
Hondza> jasně, ten výkon co mají naše SC 59 do provozu bohatě stačí ale udivilo mě jak je ta motorka ovladatelná, lehká, jak sedí v ruce a tohle všechno. navíc v prním modelu od BMW...
prostě chápeš, japonci se tady sekají X let na trhu kdo bude mít lepší bajk a do toho přijde BMW a řekne "tak tady to máte a vyližte si prdel"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 12:39 | Nahoru | #20

mateshasic>Hondza>
prostě chápeš, japonci se tady sekají X let na trhu kdo bude mít lepší bajk a do toho přijde BMW a řekne "tak tady to máte a vyližte si prdel"



Jo, když to okopírovali od japončíků a k tomu přidali něco ze svého "nou hau"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 12:43 | Nahoru | #21
Danielos> a ted to zase okopírujou japončíci a příští (možná až přespříští) rok se máme na co těšit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 12:48 | Nahoru | #22

mateshasic>Hondza> jasně, ten výkon co mají naše SC 59 do provozu bohatě stačí ale udivilo mě jak je ta motorka ovladatelná, lehká, jak sedí v ruce a tohle všechno. navíc v prním modelu od BMW...
prostě chápeš, japonci se tady sekají X let na trhu kdo bude mít lepší bajk a do toho přijde BMW a řekne "tak tady to máte a vyližte si prdel"



Jasně, je to hodně povedená motorka. Němci ale na to šli prostě jinak - postavili závodní superbike a pak ho hodili i na silnici. Cenově jsou taky trochu jinde než japončíci, který staví motorky s cenou o řád níž. Na okruzích a přírodňácích je ale vidět, že pokud chtějí, dokáží japonci postavit motorku stejně dobrou, ne-li lepší... Tvůj Blade taky nestál půl míče Ale uvidíme čím Japonsko odpoví - třeba nová ZX10 už by mohla BMW zatopit..

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 12:55 | Nahoru | #23

pila2>Danielos> a ted to zase okopírujou japončíci a příští (možná až přespříští) rok se máme na co těšit.



V to doufám. Kopírují prostě všichni. Teda snad japončíci nezapomněli dobře kopírovat

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 12:55 | Nahoru | #24

Danielos>Jo, když to okopírovali od japončíků a k tomu přidali něco ze svého "nou hau"



Presne tak je to vlastne ugradovana K6

1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 12:59 | Nahoru | #25
já cu taky testovat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 13:05 | Nahoru | #26
Hondza> jasný uvidíme. poslední ZX-10 jsem jezdil a nepřišla mi tolik brutální. Byla v něčem lepší než CBR ale oproti BMW to bylo jen v minimu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 13:13 | Nahoru | #27

mateshasic>Hondza> jasný uvidíme. poslední ZX-10 jsem jezdil a nepřišla mi tolik brutální. Byla v něčem lepší než CBR ale oproti BMW to bylo jen v minimu.



Podle me uz by bylo na case aby s nejakym "granatem" prisli u Suzuki K1 - K6 to byla proste parada ale od K7 dal je to nejaky "hluchy"....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 13:16 | Nahoru | #28
mateshasic> Na tu RSV4 jsem hodně zvědavej, mě totiž osobně bere víc jak nějaký BMW s1000rr. RSV4 je daleko větší stylovka a ten zvouček je super

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 13:18 | Nahoru | #29

hluska>Podle me uz by bylo na case aby s nejakym "granatem" prisli u Suzuki K1 - K6 to byla proste parada ale od K7 dal je to nejaky "hluchy"....



Myslím že se máme na co těšit. Už jsem to psal v jiným vlákně tak to sem nakopčím

No každopádně já jsem zvědavej na všechny japonce v litrech protože vsadím krk že si KO od BMW líbit nenechaj a věděj že to tak zůstat vážně nemůže aby přišlo BMW do třídy jako nováček, začalo šikanovat spolužáky a dělalo místního führera......tak to určitě každej z japonský čtyřky nenechá (asi teda krom Hondy)......

Myslím že dlouho japonská čtyřka celkem usínala a ty motorky jsou dneska na jednu prdel, kdo se na některých projel tak mi dá za pravdu. Už neplatí to že se každá motorka chová vyjímečně a jinak........
Vsadím se že teď příjde chvíle stejná jako v roce 1998 kdy přišla s parametrama R1 a už se šlapalo u ostatních značek na přesky. Stejně tak je na tom dneska BMW a tak to prostě nenechaj

a taky jsem dost zvědavej na new R1 jelikož Yamaha ví že ten big bang nefunguje tak jako předchozí R1 ale zároveň se z logických důvodů nevrátí ke klasice

No jsem na to zvědavej jako na rok kdy božský Karel nedostane slavíka

1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 13:19 | Nahoru | #30
To s tou Hondou nebyla narážka ale jen fakt že nejde po výkonu.
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR JosephBonanno 7 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR ElRoyRoy 21 27.1.2022 v 09:58 Gahan37
BMW S 1000 RR, BMW S 1000 R bajker2 11 18.8.2020 v 22:56 HMS
Tak je tady bmw S1000rr [1, 2] BMW S 1000 RR Driffter 57 2.7.2020 v 16:51 Páprda


TOPlist