globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: sláva Mitaskám!
 
26.8.2010 v 17:15
Jsou lidi co tvrdí že třipade nejde naklopit, ještě víc je těch co tvrdí že mašina nejde naklopit na mitaskách. Že pré jsou tvrdý, že diagonálky jsou na hovno a tak dále a tak dále
Tady je důkaz toho že klasický Mitasky jsou plnohodnotný gumy a to že to kvůli nim nejde je pouze výmluva
zadní H-06 (předek H-04)





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 01:00 | Nahoru | #121
DMC.motobiker> ty seš magor, tys tvrdil že 916 je vhodná pro začátečníka

(reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 01:42 | Nahoru | #122
memphis.unv> A není? Né uznávam, pro začátečníka ten motor fakt není úplně vhodnej , ale celkově jsou Ducatí superbiky stavěné tak, aby s tím měl jezdec co nejmenší problémy , a je vidět že se snažili aby byl ten stroj pokud možno hodnej... Ovšem u toho dvouválu to asi tak úplně nejde... Je to holt tvrdá mašina, neříkam že nějak extra hodně jede , ale je tvrdá...

sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 06:32 | Nahoru | #123
Na Mitaskách jezdí docela hojný procento velkých cestovních endur jako BMW GS 1100, 1150, 1200... a celkem dost si je lidi pochvalují...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 08:05 | Nahoru | #124

memphis.unv>jirin.sv> o jaký zdraví kurva furt?
vím jak se chovají, vím co si můžu dovolit, vím jak s něma mám jet, vím jak se chovají v zatáčce takže podle toho jedu, vím jak se chovají na mokru takže podle toho jedu, vím jak se s něma dá brzdit takže podle toho jedu.


No o tvoje zdraví, pokud se podíváš na to porovnání brzdné dráhy, tak třeba ty 2 metry z 50 km/hod jsou sakra rozdíl, který ti to zdraví může zachránit. A to neberu v potaz například cenu motorky a čas, co s třeba strávíš jejím vymazlováním. Když vezmu svůj případ, kdy každá Zetka už víceméně spolykala přes 50 tKč, tak abych šetřil na gumách, to bych musel být blázen.

memphis.unv>jirin.sv> mám ti spočítat kolikrát jsem v téhle diskuzi napsal že bych si je koupil aji kdyby stály všechny bumy stejně?

No já vycházím z předpokladu, že se člověk chová racionálně, ale jak je vidět u tebe, tak tam ta racionalita moc není. Jak už jsem zde ale několikrát psal já, jezdi si na čem chceš – aneb každý svého štěstí strůjce.

molex>Na Mitaskách jezdí docela hojný procento velkých cestovních endur jako BMW GS 1100, 1150, 1200... a celkem dost si je lidi pochvalují...

U enduro gum patří Mitas ke špičce, to je jasná věc. Ale zde se primárně probírají technologicky pomale 50 let staré gumy jako H-05 či H-06, které nemají ani profil klasické motopneumatiky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 08:15 | Nahoru | #125

memphis.unv>jirin.sv> o jaký zdraví kurva furt?
vím jak se chovají, vím co si můžu dovolit, vím jak s něma mám jet, vím jak se chovají v zatáčce takže podle toho jedu, vím jak se chovají na mokru takže podle toho jedu, vím jak se s něma dá brzdit takže podle toho jedu. navíc k ní prostě patří, stejně tak bude tatra 603 první série určitě bezpečnější na nízkoprofilovejch radiálkách 250 mm
mám ti spočítat kolikrát jsem v téhle diskuzi napsal že bych si je koupil aji kdyby stály všechny bumy stejně?
anebo to uděláme tak že si budem všichni jako mašinu kupovat pouze 1098R protože má kratší brzdnou dráhu než třeba haryk a to je přece o zdraví!



Tatry jsem měl dvě a věř tomu. že nízkoprofilové radiálky 250 bys na ní jezdit nemohl a určitě ne "bezpečněji", pokud bys teda nenechal z té tatry jen kastli... říká Ti něco Zadní výkyvná polonáprava?? Taj je guma s vysokým profilem důležitej mezikus, jinak bys tohle dělal častěji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 11:52 | Nahoru | #126
jirin.sv> říkám, všichni si nakoupíme pouze 1098 protože má brzdnou dráhu než cokoliv jinýho včetně haryků
a dřív to klasický bylo ta guma takže se uklidni

(reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 11:53 | Nahoru | #127
laďa prášil> víš jak jsem to myslel....

1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 12:56 | Nahoru | #128
laďa prášil> Docela drsný , a že v Oktávce se taky občas svezem...

(reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 13:32 | Nahoru | #129
DMC.motobiker> diagonalky to neudělají

(reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 17:42 | Nahoru | #130

Deadman>Na tom videu žádný peklo nepředvádí. Nijak extrémě to neklopí, ono doleva do kvůli stojanu ani moc nejde. Jen předvádí divadlo s vysedáním. Tohle si troufnu taky na bezpečných úsecích. Pravda, na gumách úplně jiné ligy, než jsou Mitasky. S pořádnýma gumama, dobrými pouzdry v zadní vidlici, stabilizační podkovou v předním blatníku se to při jízdě v jednom nevlní, pokud nepříjdou hrby na silnici.
Teď mám teda obuty offroad gumy a vymlácený ložisko řízení, tak to klopím jen na stojan.
Ti co tam nacpali zadní kyvku z Trampa, to ale díky zvednutí zadku a taky z toho vyplývajícího napřímení vidlice umožňuje mnohem větší náklon.



Máš pravdu, žádný peklo to není, jestli jsi myslel mě ono je to navíc na trati závodu do vrchu, po rovině bych měl strach a z kopce bych to vůbec nedal. Mám vyzkoušený, že bez vysedávání některý zatáčky neumím projet, hlavně jedna pasáž v horní části, protože ty stromy se pak zdají nějak moc blízko... Kdyb to vyzal do ruky, někdo, kdo to uní a nebál by se to podržet, určitě by tě uspokojit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 19:10 | Nahoru | #131

memphis.unv>jirin.sv> říkám, všichni si nakoupíme pouze 1098 protože má brzdnou dráhu než cokoliv jinýho včetně haryků
a dřív to klasický bylo ta guma takže se uklidni

Jediný jsi tu ty. Když se si tak 1098 líbí, tak si ji kup a nech si na ní třeba vyrobit i Mitasky v patřičném rozměru, pak to teprve bude brzdit .
Já jen říkám, že prostě doba pokročila a proč budu používat něco obstarožního či nekvalitního, pokud mám k dispozici daleko lepší alternativu s lepším poměrem cena / výkon. A to platí jak pro pneumatiky, tak oleje atd.
Ale je to fakt zbytečné řešit, rozumný člověk má jasno hned.

(reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 20:38 | Nahoru | #132
Ale je to fakt zbytečné řešit, rozumný člověk má jasno hned. [/quote]

jasné - barum+mitas Na jaře se podívám: zadek ještě vydrží tak tři roky... a mám tři roky po starosti, ne aby se člověk díval, jak se mu sjíždí guma na placku po každé vyjížďce víc a víc na Barum můžeš objet celé Rusko několikrát za sebou a ne že jedeš z Moskvy za tetou do Irkutska a přijedeš s plátnem ...

(reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 21:29 | Nahoru | #133
jirin.sv> nene, to tys tvrdil že je o zdraví pořizovat něco co má trochu delší brzdnou dráhu takže si všichni podle tebe asi pořídíme 1098 (ve všech testech píšou že brzdí v sérii nejlíp ) protože pořizovat cokoliv s delší brzdou dráhou je o zdraví

mitasky nebo jiný? mitasky
m2t nebo jinej olej? používám zásadně m2t
když se mně loni posraly desky s kladivkama, koupil jsem zase desky s kladivkama a ne vape

1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 21:40 | Nahoru | #134
Barum jsem já osobně jezdil jak na suchu, tak i v mokru, na trávě, v blátě, ve sněhu, na ledě, v léte, v zimě - prostě snad ve všech možnejch podmínkách a řežimech a podle mě to na těch strojích stačí bohatě! A mají jednu velkou výhodu, nemizí na nich vzorek! Navíc to k Jawě patří...

Ale na Ducati bych si je asi nedal...

Naposledy editováno 29.08.2010 21:41:01

1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 22:28 | Nahoru | #135
M2T Zásadně Nepoužívám.... to je fakt ta poslední sračka....... asi jako sekaná z lidlu

(reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 22:54 | Nahoru | #136
DMC.motobiker> já su asfaltovej jezdec co se mokra bojí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

29.8.2010 v 22:54 | Nahoru | #137
laďa prášil> akorátže m2t neni ojeb ale klasika

sláva Mitaskám!

30.8.2010 v 00:33 | Nahoru | #138
Tak jsem ochotný jezdit na Mitaskách,
ale M2T do motoru neleju a jelikož jsem měl možnost dělat motor víckkrát, vím proč.
Žádná nostalgie mě nepřiměje k tomu, abych někam nalil M2T, ani do pionýra ne...
Teď mám rozdělanou 638 bývalou VB a ti jezdili taky na M2T... asi už to mělo vyměněný motor, protože na 50 tisíc km je v moc dobrým stavu.... ale toho karbonu. Ale na tuhle hmotu už jezdit nikdy nebude. Nemá to žádné opodstatnění. Je to humus, i když už ne takovej jak dřív. Smrdí nespálenej, smrdí spálenej.. to opravdu ne

sláva Mitaskám!

30.8.2010 v 00:51 | Nahoru | #139
M2T mám velkou láhev z Tesca , za těch 80 Kč,- jsem mu nemohl odolat...

Naposledy editováno 30.08.2010 00:51:35

sláva Mitaskám!

30.8.2010 v 02:29 | Nahoru | #140
Jednou jsem dostal za 300 stovka 5 litrů motorové syntetiky Shell, kterou si kolega koupil do auta a nepoužil, protože nissana prodal ještě před výmenou oleje. Měl jsem to v bandě od sirupu s perfektním nalévacím hrdýlkem, jezdil jsem na to celý rok a když jsem motor rozdělal,tak jsem pochopil. Pokud někde byly usazeniny, třeba v hlavách, tak to byl jen tmavý povlak, který jsen setřel hadříkem, žádný karbon, vše bylo po demontáži s krásným olejvým filmem čistého oleje. Proč jsem tam lil motorák? No.. někde jsem četl, že 2t olej je předředěný motorák.... I když už jsem předtím vyjel pár lirů syntetiky nebo polo, když jsem třeba dostal něco (dát za litr 300 - to bych nedal), pak už jsem jezdil minimálně na TSF, který teď dávám do všeho, sekačky i pily a křoviňáku. Navíc je praktický, protože je modrý a barví benzín, takže se nespleteš. Sice ho podražili taky... zase odhaduju, že na ježdění do práce někde drn drn by stačilo tak 1:70.
m2T ani zadarmo.... leda na vyhýbky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!

30.8.2010 v 08:33 | Nahoru | #141

memphis.unv>laďa prášil> akorátže m2t neni ojeb ale klasika

Dřív lidé „bydleli“ na stromech, taky to byla klasika. Bydlíš ze stejného důvodu na stromě ?

laďa prášil>Pokud někde byly usazeniny, třeba v hlavách, tak to byl jen tmavý povlak, který jsen setřel hadříkem, žádný karbon, vše bylo po demontáži s krásným olejvým filmem čistého oleje.
m2T ani zadarmo.... leda na vyhýbky.

Tak tak, v zimě jsem rozebíral výfuky na 471 po 10 000 km ježděných pouze na polosyntetiku Motul 510 a ani náznak zarostlého karbonu, vše jen naolejované, jak píšeš. Ale když to někoho baví každých pár tísíc km dekarbonizovat, tak proč ne . Ale to je fakt na jinou debatu, o gumách už se hádat nebudu, to fakt nemá cenu.

(reakce na) sláva Mitaskám!

30.8.2010 v 11:29 | Nahoru | #142
jirin.sv> no jo, když ty gumy... to je klasika
Já to beru tak, že preferuju fakt to, že vydrží x let... a stroji je to de facto jedno
Jak příznivec svýho stroje bych do něj nelil něco, co vypadá nové tak jako to, co vypouštím z mondea po 10000km... Snad v nouzi na dojetí...

sláva Mitaskám!

30.8.2010 v 13:21 | Nahoru | #143
laďa prášil> A nezasírají se s tím motorákem víc svíce??? Nebo jen stačí méně ředit?

sláva Mitaskám!

30.8.2010 v 14:00 | Nahoru | #144
Nebyl žádnej problém, kouřivost minimální, žádnej karbon, já zas tak nějak pečlivě nehledím na míchání. ale obvykle dávám tak 1:40 nebo trochu víc, řekněme 45, ale jezdím sám, buď piánko, nebo tomu dávám.. Na běžný ježdění s jistotou bohatě postačuje...

sláva Mitaskám!

30.8.2010 v 14:01 | Nahoru | #145
ááááááá..... to je jako ode mně

sláva Mitaskám!

30.8.2010 v 19:07 | Nahoru | #146
nikdy jsem s nim problémy neměl, ani se zanášením ani s ničim jiným.

a to že lidi na stromech bydleli je pravda, jenomže nikdo z nich neska nežije

sláva Mitaskám!

30.8.2010 v 20:20 | Nahoru | #147
Jezdínm na jawě od jara 1988... když řeknu nikdy, je to 22 let... Nikdy jsem neměl problém s Y svíčkama.. ale už je tam asi nemám.. nevím.. Měl jsem výfuky zasraný z M2T, opakovaně jsem se o tom přesvědčil, usazeniny na dně pístu a hraně výfukovýho kanálu. Kolena zúžený o +-2 mm nánosem z... no hádej, .....máme tady špatný luft asi . No ale proti gustu...

sláva Mitaskám!

30.8.2010 v 20:23 | Nahoru | #148
Jezdínm na jawě od jara 1988... když řeknu nikdy, je to 22 let... Nikdy jsem neměl problém s Y svíčkama.. ale už je tam asi nemám.. nevím.. Měl jsem výfuky zasraný z M2T, opakovaně jsem se o tom přesvědčil, usazeniny na dně pístu a hraně výfukovýho kanálu. Kolena zúžený o +-2 mm nánosem z... no hádej, .....máme tady špatný luft asi . No ale proti gustu...
a to na profilu říkals v oleju se koupala... tak se možná polepšili, holt ale mezi minerálním a polosyntetickým olejem se rozdíl asi jako .... mezi Ś 120 a octavií tdi, jestli je to srozumitelný - špička je sice ještě někde jinde... no ale 120 už je minulost

1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!

15.9.2010 v 17:17 | Nahoru | #149
Pneu mitas maximální spokojenost je to dobrá kvalita za dobrou cenu. Už jsem jich na Africe pár zničil tak vím co snesou. Tady chce bejt každej světovej!

(reakce na) sláva Mitaskám!

15.9.2010 v 17:19 | Nahoru | #150

furt>Pneu mitas maximální spokojenost je to dobrá kvalita za dobrou cenu. Už jsem jich na Africe pár zničil tak vím co snesou. Tady chce bejt každej světovej!


není Mitaska jako Mitaska
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist