globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak se má držet batůžek
26.8.2010 v 12:59
Zdar pardi,

s moji prvni moto uz jsem najezdil cca 1500km, pravda, vetsinou sam, ale porad s batuzkem resime, jak se ma spravne drzet.

Samozrejme, ze se snazim jezdit plynule, ale nekdy se to proste neda. Kdyz se drzi me kolem pasu a trochu hooopnu na brzdu tak ju sice jakoze udrzim, ale setkani kouli s nadrzi neni moc prijemny. Na druhou stranu kdyby se drzela jen za zadni drzak, tak mam strach ze ji pri rozjezdu, nebo vetsi akceleraci (haha, vsak se smejte, ale i ER5 to umi :) nekde vyklopim.

Kdyz jsem parkrat jel vzadu na ninji, rikal mi kamos at se opiram o nadrz. Pri brzdeni OK, ale pri akceleraci jsem se malem neudrzel :) Navic muj batuzek tam nedosahne.

Aktualne se drzi jednou rukou kolem pasu a druhou vzadu za drzak, ale se mi taky nezda idealni. Navic se tak moc bezpecne necitim. Preci jen nejbezpecnejsi pocit mam kdyz se drzi fest jak kliste.

Dik za kazdy tip ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se má držet batůžek

27.8.2010 v 19:12 | Nahoru | #1

Ozzy_>Jako pilot:2.kdyz batoh umi sedet, tak 80% vahy pri brzdeni udrzi nohama a stehnama + trosku zabere v zadech, takze na ridice skoro nic nepusti. Tady se pozna vyjezdenej batoh zdaleka nejvic.



Blbost, nebo alespoň u SS to tak rozhodně nejde.

(reakce na) Jak se má držet batůžek

27.8.2010 v 19:44 | Nahoru | #2

carlos38>Blbost, nebo alespoň u SS to tak rozhodně nejde.



Zrovna u SS to tak jde. Vzdyt jako pilot to delas uplne stejne. Jsi v predklonu na plnejch brzdach, a kolenama za nadrz brzdis vetsinu tela abys nemel vsechno na rukou a mohl masinu dobre slozit do zatacky .... nebo ne ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist