3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cenduro
Jenže na pohodlí 2V Varana kterej má 15 spořivých koníků a sedí se na tom jak na gauči to prostě nebude.
Takže za mě jako "Cenduro" prostě Varan !
tenhle třeba vypadá libověvaran jako novej
Naposledy editováno 23.08.2010 20:56:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cenduro
babajezi>Kapilif> Já rozhodně nejsem nepřítel 2T! Naopak!! Jenže pokud chci cestovní enduro (tzn. motorku na cestování převážně po asfaltu) a tím pádem mě zajímá kromě výkonu i pohodlí a spotřeba tak si rozhodně nepořídím otevřenou DT protože do toho teče 7-10litrů a vím, že po max. 20t.km budu generálkovat a na silnici mě z toho bude bolet prdel (jezdil jsem na ní).Samozřejmě pokud chci koketovat s terénem tak nemá DT chybu a výkon přes 20 koníků který se z ní dá hravě dostat bude super.
Jenže na pohodlí 2V Varana kterej má 15 spořivých koníků a sedí se na tom jak na gauči to prostě nebude.
Takže za mě jako "Cenduro" prostě Varan !
tenhle třeba vypadá libověvaran jako novej
7-10l/100km v pořádnym terénim nasazení, ne po silnici
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
babajezi>Kapilif> Já rozhodně nejsem nepřítel 2T! Naopak!! Jenže pokud chci cestovní enduro (tzn. motorku na cestování převážně po asfaltu) a tím pádem mě zajímá kromě výkonu i pohodlí a spotřeba tak si rozhodně nepořídím otevřenou DT protože do toho teče 7-10litrů a vím, že po max. 20t.km budu generálkovat a na silnici mě z toho bude bolet prdel (jezdil jsem na ní).Samozřejmě pokud chci koketovat s terénem tak nemá DT chybu a výkon přes 20 koníků který se z ní dá hravě dostat bude super.
Jenže na pohodlí 2V Varana kterej má 15 spořivých koníků a sedí se na tom jak na gauči to prostě nebude.
Takže za mě jako "Cenduro" prostě Varan !
tenhle třeba vypadá libověvaran jako novej
Líbí se mi, jak každej odsuzuje 2-takty protože žerou 8 litrů
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cenduro
babajezi>Kapilif> Já rozhodně nejsem nepřítel 2T! Naopak!! Jenže pokud chci cestovní enduro (tzn. motorku na cestování převážně po asfaltu) a tím pádem mě zajímá kromě výkonu i pohodlí a spotřeba tak si rozhodně nepořídím otevřenou DT protože do toho teče 7-10litrů a vím, že po max. 20t.km budu generálkovat a na silnici mě z toho bude bolet prdel (jezdil jsem na ní).Samozřejmě pokud chci koketovat s terénem tak nemá DT chybu a výkon přes 20 koníků který se z ní dá hravě dostat bude super.
Jenže na pohodlí 2V Varana kterej má 15 spořivých koníků a sedí se na tom jak na gauči to prostě nebude.
Takže za mě jako "Cenduro" prostě Varan !
tenhle třeba vypadá libověvaran jako novej
V pohode, každý má svůj názor. Jen bych upřesnil , že já jsem psal o TDR a ne o DT v čemž je rozdíl :).
frantas: TDRko má taky karbec Mikuni.