1 reakcí na tento příspěvek Jaké cenduro
2 reakcí na tento příspěvek Jaké cenduro
1 reakcí na tento příspěvek Jaké cenduro
tech cendur 125ccm moc nebude
KubaLC4>za 50 nesezene malyho varana, nebo uz jo?
tech cendur 125ccm moc nebude
to vis ze jo,zkus se mrknout,podle me za 50 uz slusny kousky....
http://www.motoinzerce.cz/hledat.php?keywords=varadero+125&keywordsloc=nazev&razeni=cenaa&moto=1&prodej=prodej&x=0&y=0
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cenduro
sherm14>ty vole!!! poprve co jsi napsal vetu bez chyby pravda,moc dlouha nebyla,ale i tak! ja ti teda radim varadero
Jsi to zakřikl.Druhá věta už není dokanalá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cenduro
demon90>Jsi to zakřikl.Druhá věta už není dokanalá
presne takova je
1 reakcí na tento příspěvek Jaké cenduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cenduro
babajezi>Jediná motorka dle Tvého požadavku je malej Varan. Nenech se tady oblbovat dvoutaktama a věř mi, že v týhle třídě Varan bezkonkurenčně vede a nic jinýho mu nesahá ani na paty !!
Rekl bych ,že Varan jedinej není, i když je to opravdu fajn motka. A radši už nebudu psát o 2T, o tom je tu toho už dost, za mě jedině 2T .
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cenduro
Jenže na pohodlí 2V Varana kterej má 15 spořivých koníků a sedí se na tom jak na gauči to prostě nebude.
Takže za mě jako "Cenduro" prostě Varan !
tenhle třeba vypadá libověvaran jako novej
Naposledy editováno 23.08.2010 20:56:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cenduro
babajezi>Kapilif> Já rozhodně nejsem nepřítel 2T! Naopak!! Jenže pokud chci cestovní enduro (tzn. motorku na cestování převážně po asfaltu) a tím pádem mě zajímá kromě výkonu i pohodlí a spotřeba tak si rozhodně nepořídím otevřenou DT protože do toho teče 7-10litrů a vím, že po max. 20t.km budu generálkovat a na silnici mě z toho bude bolet prdel (jezdil jsem na ní).Samozřejmě pokud chci koketovat s terénem tak nemá DT chybu a výkon přes 20 koníků který se z ní dá hravě dostat bude super.
Jenže na pohodlí 2V Varana kterej má 15 spořivých koníků a sedí se na tom jak na gauči to prostě nebude.
Takže za mě jako "Cenduro" prostě Varan !
tenhle třeba vypadá libověvaran jako novej
7-10l/100km v pořádnym terénim nasazení, ne po silnici Tendle víkend sem se na vyjížďce na Koupáku (ve Vlašimi) dostal na cca 4,5l/100km (na drapákách), tempo řekl bych zhruba 70-80km/h, ale v jednom místě sem se dostal i na 130km/h, z jednoho kopečka. Kdo byl, potvrdí že to moc loudavý tempo nebylo. Jinak na motárdech i při pořádnym dávání se pořádně přes 6l/100km nedostanu. De dost o seřízení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cenduro
babajezi>frantas> Já jsem vlastní nikdy neměl a jezdil jsem na plně otevřený a asi i trochu poladěný kamaráda. Do tý teklo fakt skoro 10 když jsi na tom jezdil doraz.Je to moc pěkná motorka ale jako cesťák ???
Já si to teda jako cesťáka dovedu představit. Už pár (drobných) výletů jsem na DT měl, cca 200km, jenom tak za odpoledne. Nemám ho sice kdo ví jak poladěné, ale za dobu co ho mám jsem ho přecijenom drobet "poladil". Mám teda karbec z TDR (del orto), má stejný průměr difuzoru jako Mikuni na DT (tušim 28). Už dřív, když jsem ho měl chvíli, tak teda na drapákách po silnici sem se pod těch 7l nedostal, ale s časem jsem ladil, ten zmíněný karbec, jiná řetězovka, klapky z motky na díly (z pohledu to určitě na výměnu vypadalo). Prostě dneska na drapákách cca 110 kopec nekopec, maximálka na 130 (tachometr přeměřuje myslím si tak o 5km) a spotřeba 6-7 po silnici, k deseti litrum v terénim nasazení. Na motárdech se přes 6l/100km pořádně nedostanu, teda spíš vůbec. Při dálničním tempu 120-130km/h 5l/100km, což si myslím že je hezké. Maximálka víc než ukazuje tacho (zastaví se na cca 142), ale ještě dropet víc jede. Jinak 120-130 když to člověk trošku drží to jede skoro furt. (tachometr na motárdech přeměřuje cca o skoro 10km/h).. A občas mě třeba zadek bolí už po 10km, ale jindy i těch 200km bez problémů. A i kdyby, tak není problém si myslim nechat sedlo trochu poupravit. PS: Sám sem si nechával sedlo potáhnout, sice nic víc, ale pěknej potah, pěkná práce a týpek za to chtěl !!- 300,- ! Takže s tim gaučem bych to tak horký taky neviděl.
babajezi>Kapilif> Já rozhodně nejsem nepřítel 2T! Naopak!! Jenže pokud chci cestovní enduro (tzn. motorku na cestování převážně po asfaltu) a tím pádem mě zajímá kromě výkonu i pohodlí a spotřeba tak si rozhodně nepořídím otevřenou DT protože do toho teče 7-10litrů a vím, že po max. 20t.km budu generálkovat a na silnici mě z toho bude bolet prdel (jezdil jsem na ní).Samozřejmě pokud chci koketovat s terénem tak nemá DT chybu a výkon přes 20 koníků který se z ní dá hravě dostat bude super.
Jenže na pohodlí 2V Varana kterej má 15 spořivých koníků a sedí se na tom jak na gauči to prostě nebude.
Takže za mě jako "Cenduro" prostě Varan !
tenhle třeba vypadá libověvaran jako novej
Líbí se mi, jak každej odsuzuje 2-takty protože žerou 8 litrů a teď bych se každýho zeptal jestli vůbec někdy ten dvoutakt měl? Já jsem za poslední dva roky vyměnil snad úplně všechny 125ky, který jsou takže si myslím, že dokážu docela dobře posoudit rozdíl mezi 125 ve 2taktu a 4taktu s otevřenou Aprilkou Rskem (2007) jsem se nikdy nedostal přes 6litrů a to jsem jí fakt dával ( dá se s ní jezdit i za 4litry), s Yamahou Dtčkem a při volnější projížďce se s ní dá jezdit za 3,7 litru 4takty sice žerou jen 3 litry, ale zdaleka tam není v záloze takový výkon jako ve 2 taktu a zastak se ty 2 takty neserou, jak každej tvrdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cenduro
babajezi>Kapilif> Já rozhodně nejsem nepřítel 2T! Naopak!! Jenže pokud chci cestovní enduro (tzn. motorku na cestování převážně po asfaltu) a tím pádem mě zajímá kromě výkonu i pohodlí a spotřeba tak si rozhodně nepořídím otevřenou DT protože do toho teče 7-10litrů a vím, že po max. 20t.km budu generálkovat a na silnici mě z toho bude bolet prdel (jezdil jsem na ní).Samozřejmě pokud chci koketovat s terénem tak nemá DT chybu a výkon přes 20 koníků který se z ní dá hravě dostat bude super.
Jenže na pohodlí 2V Varana kterej má 15 spořivých koníků a sedí se na tom jak na gauči to prostě nebude.
Takže za mě jako "Cenduro" prostě Varan !
tenhle třeba vypadá libověvaran jako novej
V pohode, každý má svůj názor. Jen bych upřesnil , že já jsem psal o TDR a ne o DT v čemž je rozdíl :).
frantas: TDRko má taky karbec Mikuni.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké cenduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké cenduro
Kapilif>V pohode, každý má svůj názor. Jen bych upřesnil , že já jsem psal o TDR a ne o DT v čemž je rozdíl :).
frantas: TDRko má taky karbec Mikuni.
Nene, starý modely pokud vím maj dell-orto. Alespoň to moje co mám na díly, a kamaráda jo. Na DT se normálně používaly Mikuni a Khein. Alespoň si to myslím.
PS: Pardon za pravopis názvů karbců, 100% si nejsem jistej.