globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti
17.8.2010 v 09:30
Zdravím všechny diskutující,

chtěl bych se zeptat, jaké máte zkušenosti s pneumatikami Dunlop SportSmart.

Jezdím 954RR. Dříve jsem měl Dunlop GP Racer D211, ale ty šly rychle do kytek. Pak jsem je vyměnil za Dunlop RoadSmart, které odvádí naprosto skvělou práci (zatáčky, voda, životnost), ale vzhledem k tomu že stále zrychluji, mám strach aby mě nenechaly v nějaké zatáčce ve štychu.

Těším se na vaše příspěvky k novým SportSmartům. ;)

Kubajz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

11.5.2011 v 19:42 | Nahoru | #31
Richia> jak to děláš že najezdíš i 10tis na gumě????????? to já nechápu...děláš ty km snad v garáži na stoanu co??já mám na te 954 už třetí gumu...2 nové a jedná jetá..a se spotřebu 9.3...mi taky nic neříká...asi mám pokaženou motorku.. nebo těžké hodinky..asi to bude tím že řadím vyšší rychlost tehdy až si motor zakucká.. jinač sportsmarty jsou dost dobré gumy..ale nové kapke koštujou..a abych dával 7 tis sezonně jenom za zadek je docela dost..já beru gumy z MOTO MIRI i použité a jsem spokojený,,

(reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

20.5.2011 v 16:45 | Nahoru | #32
facet> No jo, kdyz Ty nemas motorku, ale komnajn Jak jinak nazvat 954?No jeste mne napada jezdici historie

Vazne, ta spotreba mi vylitne pres 9l jenom kdyz jedu stabilne pres 260. Mam neco s motorem, bere mne olej a o neco vice benzinu cca 0.5 .

Ja prezouvam motorku v tomto roce potreti a to mi stoji temer mesic a pul v servisu - meni tlumic, Prace, diagnostika a samotny tlumic cca 70.000 kc Jestte ze to neplatim....

Ja stabilne delam na gume SportSmart cca 5 - 6.000 mill naprosto bez problemu. V podstate mi to vychazi od servisu do servisu... V podstate mi to obnasi dvakrat cestu Londyn - Brno a zpet.Zbytek najezdim v Uk.Takze to reknu tak, 4.000 mill jak prase a 1.500/2.000 mill jako clovek didrzujici zakony Dobre, snazici se dodrzovat Pokud jsem v Nemecku, musim si davat prestavky, protoze se SportSmart dost zahriva - valim mezi benzinkama pres 220, stejne jako na D1.Pokud pockam, az schladnou, celkem drzi vzorek.Pokud ne, berou straci vzorek asi 1.5 krat rychleji.Je to hruby odhad,nikdy jsem to poradne nemeril...

Ja se mam celkem rad na to, abych jezdil na jetych gumach.Mam motorku za 600.000 tisic BMW K1300S, takze polozit ji jenom kvuli tomu, ze jsem setril na gumach,no je blbost....

Jizde ZDAR!

(reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

8.7.2011 v 23:21 | Nahoru | #33

Richia píše: No, reknu to takto. Nazor nekoho, kdo na predek a na zadek da rozdilne gumy - nestejneho typu proste neber vubec vazne... Takovy clovek vytahne motorku maximalne na to, aby se predvedl...

Hlavne si poloz otazku,jak, kde a kdy jezdis. Napriklad pro mne, Pilot Power 2 je nedostatecne... Vubec jsem se s nimi necitil dobre... V porovnani ze SportSmart, jsou horsi v zatackach a za deste.Nejvetci rozdil je asi, poklesneli teplota pod 10 C. Poklesneli pod nulu, je to markantni rozdil. Mne na teto motorce vydrzeli pomerne stejne - cca 10.000 km.To bylo celkem uz na hrane - 1.6mm .

SportSmart jsou patrne ty nejlepsi, co se da dnes najit na trhu.Mam K1300S a jdou tam po treti. Vydrzi mi neco okolo 9.000 - 10.000 km. To z toho je vetcina (cca 60%) po nemecke dalnici. Pro ilustraci - usek mezi dvemi cerpacimi stanicemi, 200 Km, pri prumerne rychlosti 230 km, se mi zmensil vzorek o 1,5 mm [200 km, protoze mi to vzalo neco okolo 9,3l na sto potvora..] . Po tomhle vykonu jsem musel zustat pres 30 minut stat na benzince, protoze se zacali uz trhat..

RoadSmart nejsou spatne, ale jsou o neco tvrdci a ztoho vyplivajici vyhody a nevyhody... Ja se s nemi necitim v zatackach moc dobre, musim motorku moc premlouvat.

Aby jsi se jeste trosku zorientoval, tak na K1300S jsem mel tyto gumy :

Metzeler Sportec M-5 - sjeto do 10 mm z obou kraju
Necitil jsem se nejlepe. Musel jsem motorku premlouvat a nebyla si jista v zatacce. Celkem drzeli v desti - brzdeni a akcelerace.Naklon nic moc... Pod 10 C byly lepsi nez Power2
Pilot Power 2 - sjeto do 5 mm z obou kraju.
Vice jistoty nez s Metzeler, ale porad tam chybela jistota.
SportSmart - sjeto od kraje do kraje ==> kombinace s mou motorkou mi dovoli akcelerovat a brzdit v silenem naklonu, a to jsem ani jednou nebyl na okruhu.Tady jejiz omezeni silnice.

Mne ke koupi primel tento clanek (je v An) - Testing Highlights Dunlop SportSmart Mileage

Na zaver bych jen podotknul, ze cenovy rozdil je minimalni. Nesmrtelnymi slovy klasika - "Yours ass is there outside..."



Mám sv650s 2002.Ve předu mam metzeler sportec a v zadu roadsmartu.Předek sem chtěl měkčí(kvůli okruhu) a zadek aby vydržel i podžel.Kvůli vychloubání to rozhodně nemam.Kombinace mi funguje skvěle a nechá si to dost líbit a i na mokru to sedí dobře.Proto doporučuju roadsmart do provozu.Na okruhu bych se přední roadsmarty přecejen už bál

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

17.3.2013 v 21:07 | Nahoru | #34
Zdar kluci.
Mam takovej dotaz "mozna pro nekoho priblblej".
Nejsem okruhovy jezdec tak se zrejme nikdy na limit teto gumy nedostanu pokud neudelam chybu ale zajimala by mne jedna vec.Vyrobce pise:"Konstrukce NTEC působí jako mechanický zesilovač přilnavosti při nízkém tlaku huštění na závodech: standardní tlak pro běžnou jízdu po silnici, nižší tlak pro jízdu na suché závodní trati."
Muze my tu nekdo z vlastni zkusenosti rict o kolik se na okruh ma upustit tlak??
Foukam normalne na 2bary na kolik bych to mel na okruhu upustit??
Ma nekdo vyzkousene??Diky

PS:
Ted me napada, ze se to asi odviji od vahy motorky a jezdce.No pocitejme, ze moje moto ma 150kg a ja 115kg.

(reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

21.3.2013 v 16:29 | Nahoru | #35

W.Geronimo píše: Zdar kluci.
Mam takovej dotaz "mozna pro nekoho priblblej".
Nejsem okruhovy jezdec tak se zrejme nikdy na limit teto gumy nedostanu pokud neudelam chybu ale zajimala by mne jedna vec.Vyrobce pise:"Konstrukce NTEC působí jako mechanický zesilovač přilnavosti při nízkém tlaku huštění na závodech: standardní tlak pro běžnou jízdu po silnici, nižší tlak pro jízdu na suché závodní trati."
Muze my tu nekdo z vlastni zkusenosti rict o kolik se na okruh ma upustit tlak??
Foukam normalne na 2bary na kolik bych to mel na okruhu upustit??
Ma nekdo vyzkousene??Diky

PS:
Ted me napada, ze se to asi odviji od vahy motorky a jezdce.No pocitejme, ze moje moto ma 150kg a ja 115kg.



Dunlop Sportsmart - na Tuonu predepsane tlaky predek 2.5 a zadek 2.8 (2.9).

vazim 96 (nahatej, s hadrama to bude o dost vic ), kdyz jedu na okruh (a je ta spravna nalada), upoustim na 2.3 predek, 2.3 zadek, vyjimecne 2.1 a 1.9 - to uz ale vetsinou na okruhu travim cely den a snazim se o osobak . Nicmene pokud nehodlas jezdit casy napr. kolem 2min a min v Moste, lepsi ani neupoustet a dodrzovat tlaky urcene pro normalni provoz..

muj nazor, resp. osobni zkusenost, tak me nekamenujte

Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

21.3.2013 v 21:54 | Nahoru | #36
Ty fole "Dunlop Sportsmart - na Tuonu predepsane tlaky predek 2.5 a zadek 2.8 (2.9)."
to my prijde strasne moc.Ja litam s nafukem 2 max 2.2 a premyslel jsem ze zkusim upustit tak na 1.7-1.8. Je pravda ze jezdim zatackovite trasy s rychlosti kolem 120km/hod a ne 250)
Budu tedy muset laborovat.
Diky za odpoved.

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

21.3.2013 v 23:35 | Nahoru | #37

Qbi-C píše: Dunlop Sportsmart - na Tuonu predepsane tlaky predek 2.5 a zadek 2.8 (2.9).

vazim 96 (nahatej, s hadrama to bude o dost vic ), kdyz jedu na okruh (a je ta spravna nalada), upoustim na 2.3 predek, 2.3 zadek, vyjimecne 2.1 a 1.9 - to uz ale vetsinou na okruhu travim cely den a snazim se o osobak . Nicmene pokud nehodlas jezdit casy napr. kolem 2min a min v Moste, lepsi ani neupoustet a dodrzovat tlaky urcene pro normalni provoz..

muj nazor, resp. osobni zkusenost, tak me nekamenujte



s tema tlakama je to veda ... Jednou se mi stala takova vesela prihoda na Dvouvaldnu v Moste. V pulce dne za mnou prisel jeden borec co jezdil ve stejne skupine na RSV (ja Tuono). Prisel se me zeptat co jezdim za tlaky a co za gumy. Ze se me snazi udrzet a hrozne se mu to vlni a klouze, kdyz se me drzi. Kdyz jsem mu rekl, ze jedu 2,5 predek a 2,9zadek na Diablo Rosso Corsa. (on mel slicky a male tlaky co se davaji na okruh)Tak jen nevericne koukal a odesel ... Ten jeho oblicej se nedal zapomenout ... ikdyz predem rikam, ze jsem krutej amater co jezdi turistiku. (most 2:03)

Jinak ted k tematu. Ted jsem presel na Roadsmart2 a ty gumy fungujou dobre. Ale neverim jim, predtim jsem jezdil 4 sady Diablo Rosso Corsa a ty byly perfektni. Ted mi chybi takovy ten pocit bezpeci. Ale jinak jsou to dobre gumy, mam na nich 7000 a myslim si, ze deset daji.

Naposledy editováno 21.03.2013 23:37:18

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

21.3.2013 v 23:41 | Nahoru | #38
2.5 a 2.9 je nesmyslne moc jak kamen..citis kazdej kaminek a v zatackach je to nervozni o nicem. Delsi dobu davam 1.8 2.2 a super min uz to take neni nic moc pac to zvejka to jsem poznal po zime kdyz jsem to jen tak premeril a bylo to 1.4 na predku.

3 reakcí na tento příspěvek Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

21.3.2013 v 23:55 | Nahoru | #39
ste blázni!!! 2.5 a 2.9 na silnici. na okruhu nejezdím vůbec... stačí, když mám vzadu 2.5 a houpe se to i v rychosti okolo 100 kmh... a to su myslím super turista, ale s těma podhuštěnýma gumama se prostě nedá jezdit.... čím plynulej jedu, tím víc se to houpe. stejné je to snad na všech možných gumách: řezané slicky, pilot power, qualifier, roadsmart, pilot road 2...

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

22.3.2013 v 00:06 | Nahoru | #40
Vsicni co tu pisete mate motorky ktere vylozene chteji litat 150+ a navic jste o 20-30 kg + nez ja.Mam KTM SM 690 a to je stihla kocka 150kg."Zadna 100kg anorekticka to neni" Ale nafoukat zadek na 2.9 a predek na 2.5 tak mam po par km po zubech))Mam ted pripravenou retezovku ktera my ze 185 zpomali na 160Km/hod maximalku ale pujde to snad ohromne za plynem.Boze ja uz se tesim.Ty tlaky holt vyzkousim.Jsem odhodlanej zkusit 1.8 na obou kolech.Dunlopky se jak je znamo spatne zahrivaj tak treba jim to bude k dobru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

22.3.2013 v 00:35 | Nahoru | #41
Dolík....> presne ... ja kdyz zkusil male tlaky, tak jsem ty gumy akorat rychleji sjel, nez aby tam byl nejaky prinos...

W.Geronimo> tak tezsi motorka sr musi vzdy vice foukat

(reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

22.3.2013 v 00:46 | Nahoru | #42

dakarista píše: Dolík....> presne ... ja kdyz zkusil male tlaky, tak jsem ty gumy akorat rychleji sjel, nez aby tam byl nejaky prinos...

W.Geronimo> tak tezsi motorka sr musi vzdy vice foukat


To jo.Prave proto budu muset laborovat)

(reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

22.3.2013 v 12:28 | Nahoru | #43

W.Geronimo píše: Vsicni co tu pisete mate motorky ktere vylozene chteji litat 150+ a navic jste o 20-30 kg + nez ja.Mam KTM SM 690 a to je stihla kocka 150kg."Zadna 100kg anorekticka to neni" Ale nafoukat zadek na 2.9 a predek na 2.5 tak mam po par km po zubech))Mam ted pripravenou retezovku ktera my ze 185 zpomali na 160Km/hod maximalku ale pujde to snad ohromne za plynem.Boze ja uz se tesim.Ty tlaky holt vyzkousim.Jsem odhodlanej zkusit 1.8 na obou kolech.Dunlopky se jak je znamo spatne zahrivaj tak treba jim to bude k dobru.



jak rikas, ty mas jinou motorku, jina vaha, jine vlastnosti. proto jsou trebas tlaky na Sportsmarty od vyrobce doporucene na 2,0 predek i zadek

viz ofiko Dunlop sajta:

KTM 690 SMC (2009)
Front:

120/70 ZR 17 (58W) TL
Rear:

160/60 R 17 69H TL

Front Pressure:
2.0 Bar

Rear Pressure:
2.0 Bar

(reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

22.3.2013 v 12:32 | Nahoru | #44

dakarista píše: s tema tlakama je to veda ... Jednou se mi stala takova vesela prihoda na Dvouvaldnu v Moste. V pulce dne za mnou prisel jeden borec co jezdil ve stejne skupine na RSV (ja Tuono). Prisel se me zeptat co jezdim za tlaky a co za gumy. Ze se me snazi udrzet a hrozne se mu to vlni a klouze, kdyz se me drzi. Kdyz jsem mu rekl, ze jedu 2,5 predek a 2,9zadek na Diablo Rosso Corsa. (on mel slicky a male tlaky co se davaji na okruh)Tak jen nevericne koukal a odesel ... Ten jeho oblicej se nedal zapomenout ... ikdyz predem rikam, ze jsem krutej amater co jezdi turistiku. (most 2:03)

Jinak ted k tematu. Ted jsem presel na Roadsmart2 a ty gumy fungujou dobre. Ale neverim jim, predtim jsem jezdil 4 sady Diablo Rosso Corsa a ty byly perfektni. Ted mi chybi takovy ten pocit bezpeci. Ale jinak jsou to dobre gumy, mam na nich 7000 a myslim si, ze deset daji.



rikal uz ondra lelek (dej mu panbu vecnou slavu), co nas pri zavodech CEC skolil, ze pokud nejezdis v Moste pod 1:52, nema cenu vubec resit gumy, natoz tlaky

Naposledy editováno 22.03.2013 12:32:46

(reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

22.3.2013 v 12:34 | Nahoru | #45

z-x-r píše: 2.5 a 2.9 je nesmyslne moc jak kamen..citis kazdej kaminek a v zatackach je to nervozni o nicem. Delsi dobu davam 1.8 2.2 a super min uz to take neni nic moc pac to zvejka to jsem poznal po zime kdyz jsem to jen tak premeril a bylo to 1.4 na predku.



si delas prdel.. tohle jezdit v provozu, tak jedu jenom po rafkach

(reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

22.3.2013 v 13:17 | Nahoru | #46

Dolík.... píše: ste blázni!!! 2.5 a 2.9 na silnici. na okruhu nejezdím vůbec... stačí, když mám vzadu 2.5 a houpe se to i v rychosti okolo 100 kmh... a to su myslím super turista, ale s těma podhuštěnýma gumama se prostě nedá jezdit.... čím plynulej jedu, tím víc se to houpe. stejné je to snad na všech možných gumách: řezané slicky, pilot power, qualifier, roadsmart, pilot road 2...



michelin power pure fungujou v provozu na 2.4 a 2.65 Měl jsem vzadu 2.8 a nebylo to ono.

A kdybych nechal na okruh to co na silnici, tak mě ty gumy shoděj, tam musím jít na 2.6 a 2.7 za tepla.

To píšu pro ilustraci že není univerzální pravda, ostatní gumy nejsou tak citlivý na tlak, ale nevěřím že by mi 2.4 a 2.6 mělo vadit na jakejchkoliv sportovních gumách. Možná je to i stylem jízdy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

22.3.2013 v 20:03 | Nahoru | #47
Dolík....> nesmis na tom vozit celou rodinu... pak potrebujes pasy a trochu poladit tlumice jinak se celej houpes na na choperu.

Qbi-C - Vubec ne po rafku nepojedes ani na gume bez vzduchu.
Ale vidis ze mam PRAVDU primo podle Dunlopu tabulky smarty jezdim
Tedy panove zde je dukaz ze to mate blbe

Naposledy editováno 22.03.2013 20:05:26

(reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

22.3.2013 v 20:19 | Nahoru | #48
z-x-r> ale Qbic psal tlaky od Dunlopu na KTM690, spatne ctes

Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

23.3.2013 v 12:22 | Nahoru | #49
Vcera jsem to byl prohnat po meste a pak se stavil na pumpe.Nevim zda se da verit tam tomu jejich pristroji ale po zime jsem mel na predku 1.4 a na zadku 1.7.Kupodivu jsem nezaznamenal zadne spatne chovani.Je teda pravda ze jsem to nikam neposlal na hranu to az se trosku otepli.Dofoukal jsem obe na 1.8 a uvidime jak se to bude chovat az se pojede nejaka kudla.Pocitam ze to si jeste tak mesic dva pockam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

23.3.2013 v 17:21 | Nahoru | #50
z-x-r> prdím na vrtání se v něčem, čemu nerozumím. torači přifouknu gumy. mojich 100 kg v oblečení mi stačí, nééé tak sebou ještě někoho tahat..

Stev> foutákm tak všechno a vždycky a tak nějak to na to moje mrdání stačí... je možné, že to dělám blbě, ale jede to a celkem to i fugnuje. ale u hodnoty 2,65 sem se už pousmál, sorry. desetina sem, desetina tam... ale setiny už tak nééééé.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

23.3.2013 v 18:01 | Nahoru | #51
Dolík....> já jsem na tyhle věci trochu víc cimprlich, ale fakt to tak foukám, mám to vyzkoušený a guma má i pěknej nájezd. Ono tam kde tlak měřej v psi se pohybujou v nuancích 0,07 bar oproti našim 0,1. Nicméně 0,05 rozdíl nepoznám, prostě mám takovou hodnotu vybranou.

(reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

24.3.2013 v 01:36 | Nahoru | #52
Stev> no, já to tam valím jak mám naučené a žádný rozdíl nevidím... možná, kdybych to začal řešit, tak něco hledám, ale když už se mi to začne nějak houpat, tak prostě přidám a ono si to ta motorka nějak pořeší.. to už se mi mockrát vyplatilo.

Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

8.7.2013 v 19:49 | Nahoru | #53
Mam takovej dotazek. Mozna pro nekoho blbost ale me to porad vrta hlavou.
Zadni gumu mam sjetou pekne az na hranu. Zadny poser prouzek jak by rek Pepa Srsen.
Zato na predni gume mi chybi na hranu skoro 2 cm.
Jak zadek tak predek mam sjety pekne do kulata. Zadnou plosku na zadni nebo spicku na predni.
Zajimalo by me zda tu nekdo dokaze odpovedet cim je to zpusobeno protoze ja to nejak nechapu.
Na dost motorkach jsem videl ze kdyz byla na hranu jeta zadni tak byla i predni. U me to proste tak neni. Nicemu to nevadi jen mi to neda spat.

Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

8.7.2013 v 21:38 | Nahoru | #54
Roadsmart II a Sportsmart maji snad kraje v trvdosti směsi totožné ne?

Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

10.7.2013 v 14:21 | Nahoru | #55
to ne.sportsmarty jsou sportovnejsi pneu tak jsou mekci.

Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

10.7.2013 v 14:21 | Nahoru | #56
to ne.sportsmarty jsou sportovnejsi pneu tak jsou mekci.

Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

10.7.2013 v 20:00 | Nahoru | #57
Měl sem qualifier 1 i 2 a občas byl s něma zadek neklidnej hlavně za vlhka .Se sportsmarty mě přijde že jsou po všech stránkách lepší.ale mluvím jen o pocitu z nich na to moje jebání stačili i ty předešlý
Zatím sem s něma maximálně spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

11.7.2013 v 19:30 | Nahoru | #58
Tady je to super Clovek se na neco zepta a vsichni napisou odpoved na neco jineho. Ach boze.

(reakce na) Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

11.7.2013 v 21:16 | Nahoru | #59
W.Geronimo> no, podle mě se dělá přední "delší" než zadní, bo průser na zadním kole v zatáčce je možná někdo schopný řešit, u předního je to horší....

jinak konečně sem vyjel a furt se to houpalo. okolo 200 kmh sem to musel držet, bo to "kličkovalo" i na rovině... gumy michelin pilot road 2. až pak sem měřil tlaky. předek 2.3, zadek 2.5... nafoukl sem to na 2.5 předek a 2.9 zadek a klídek, pohoda tabáček.

Dunlop SportSmart - Vaše zkušenosti

14.7.2013 v 19:32 | Nahoru | #60









Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist