Asi to vyřeším LEDkama, prototyp již mám, teď na Mšenu zkusím jestli to projde technickou přejímkou, ale nevidím v tom problém. Je jasný že to nebude svítit jako halogen (to by se muselo dost chladit a byla by těžká, ale i s originál bludičkou to na vyjížky v noci moc není.
byly by i na střídavej aby to šlo rovnou do bez úprav!!!
Měl by někdo zájem ? cena by měla být do 500,- (je to jednou pro vždy vyřešený problém)
připravuju i BA20D ve verzi HID aby se s tím dalo jezdit v noci !!! cena do 2000,-
Naposledy editováno 11.08.2010 21:46:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka BA20D
navíc asi rozdíl u KTM / HUSA
- Levné LED to je to co tam mám samozřejmně nesvítí , ale nerozbije se. na technickou přejímku super.
- H4 je odolnější než BA20D, ale inženýři KTM májí se světli více problémů:
...- když opomenu že i 35W BA20D opaluje reflektor (fakt super, časem patice "čvachtá"
...- tak BA20D stejně nesvítí
...- bez "O" kroužku mi rozsvícená žárovka praskala furt a několikrát se i odlomila baňka od patice.
- kvalitní LED je drahé, otázka je jestli předražené. Spíš je problém že jsou běžně nedostupné. Jinak než vyrobit nelze. Navíc doma těžko úspěšně vyrobit (omezení dostupnými moduly, kvalitní zdroj, atd.) Za kvalitní považuji např CreeLED (100lumenů na Watt)
Navíc provést to mechanicky je velmi náročný úkol. Velmi důležité chlazení je prostě oříšek.
Jednoduchý řešení je koupit masku a světlo na starší model KTM....myslím že to byli LC4, stejný jako na HsB do 08, investice cca 1600,- a je po problému + to navíc i svítí .
Na závody je škoda světla vůbec .
S diodama bych se nebastlil do originál světla ... časem někdo na trh hodí něco pořádnýho.