Není to tak že by se museli poprvé dobře nahřát ,aby se z odpařila nějaká separace z formy?
1 reakcí na tento příspěvek Otázka na zkušený
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otázka na zkušený
Pánové díky za názory.Udělali jsme si z toho závěr, že to bylo souběhem několika věcí, studený nový gumy,který byly asi trochu "mastný"(možná víc než je obvyklý,i když na nich nic zvláštního vidět nebylo) a taky brudr říkal ,že jak si toho byl vědomej tak jel pomalu vnitřkem zatáčky kudy normálně stopa nevede tak mohla být i dráha troch špinavá.Příště nový gumy pro jistotu přetřu benzínem.(Dřív když jsem nazul nový gumy a neměli jsme nahříváky tak člověk jel 2 kola opatrně a nikdy nebyl problém.)
Ale ty tlaky ,to je zajímavý.Na jaký tlak to správně nafoukat?To 2.1 a 1.9 za studena jsem vyčet v nějakým návodu jak připravit motorku na okruh(asi byly míněny normální gumy).Když jsme se ptali lidí tak každej říká něco jinýho.Někdo tyhle tlaky za tepla,jinej zase tvrdí,že za tepla se se to nedá správně určit,protože teplota gumy je pokaždý jiná,aby se to dalo porovnat tak jedině za studena.Tak jak to vlastně je? (Možná, že to pro nás je jedno
Brno jedem tak 2.23 )