globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o vysvětlení
10.8.2010 v 21:48
Ahoj všem,chci Vás poprosit o vysvětlení mého problému a ten je-asi před pul rokem jsem měnil vyvažovací a rozvodový řetěz,oba koupeny origo v kawě.POslední dobu jsem poslouchal divné zvuky z motoru,dnes už mě to nedalo,tak jsem rozdělal motor a myslel,že mě klepne.Jak rozvoďák,tak vyvažovák vytahaný jak kšandy,oba napínací mechanismy uplně nadoraz a stejně to bylo málo.Motor po montáži řetízku šel uplně nádherně,tiše,skoro ani žádná vybrace.Mám na tom najeto 4000 km,ty řetízky které jsem vyndal před tím měly asi 30000 km a nejsou na tom ani z poloviny tak špatně jak ty nový.Kde se stala asi tak chyba,mám něco v motoru v háji co mě zničí oba řetězy,nebo mě Kawa prodala za hrozné peníze nějakou čínu,zabalenou v igel.sáčcích a polepené jejich origo polepy.Díky moc za názory

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o vysvětlení

10.8.2010 v 21:57 | Nahoru | #1

(reakce na) Prosím o vysvětlení

11.8.2010 v 00:32 | Nahoru | #2
c.j.> no je to dost

(reakce na) Prosím o vysvětlení

11.8.2010 v 01:22 | Nahoru | #3
c.j.> NJ, zlikviduj ozubeny kola... Modří už vědí

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o vysvětlení

11.8.2010 v 07:26 | Nahoru | #4
Tojasam: Viděl bych to na ty sračkový řetízky. ....ale je to divný, co popisuješ.Tu montáž ti dělali také v Kawě, nebo jsi si to dělal sám?

(reakce na) Prosím o vysvětlení

11.8.2010 v 18:22 | Nahoru | #5
Matess727x> Ne v Kawě jsem to jenom koupil,montuji si sám.Dneska jsem to všechno prohlížel,rozvodák má jenom pohledem daleko menší čepy než ten starej,je to taková hrachovina,když vezmu za každej článek toho řetězu,tak je cejtit vule v čepu.Dal jsem do motorky staré řetězy,ty co mají najeto 30000 a oba napínáky v polovině a motor není ani slyšet,prostě paráda.Jenom nevím kde si ty řetězy mám koupit,když mě origo přišly takový sračky.Nebo Kawa ČR prodává čínu a vydává za origo?Budu je kontaktovat a jsem zvedavej co mě asi řeknou

Prosím o vysvětlení

20.12.2010 v 09:03 | Nahoru | #6
Trocha teorie:
1)Prodali ti šrot
2)Máš už špatnou geometrii ozubených kol a ty ti to vytahají(nepravděpodobné)
3)Máš volné ložisko na klice nebo rozhozenou klikovku.Klika ti háže a rázy natahují řetězy.(pokud jsou ale původní řetězy v cajku tak je to nepravděpodobné)
Nic jiného mě nenapadá.Věci beru z partsdepot.cz.Možná jsou rozdíly mezi roky výroby a pak ti to nesedí v zubech a kurví se to.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 9.5.2024 v 15:19 Anti
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 19.2.2024 v 21:27 KubAiS
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 KubAiS 8 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 KubAiS 11 16.5.2023 v 20:13 Julip2
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist