Téma: SXS 250 - Nekonečná story
 
8.8.2010 v 14:52
Čauu, tak se vracím po půl roce, o 40 tisíc chudší, s nervama v koncích.

Komu přijde text zdlouhavý ať si přečtě jen tučné pasáže. Díky

Jestli si pamatujete moje téma a video jak moje SXS žralo olej z převodovky, tak abych to vzal postupně.

1. V sette mi dělali celou pístní sadu, těsnění přívěry, těsnění pod válec

2. Na motorce sem vyjel a po 1 MTH díky starému těsnění pod hlavou sem jí nejspíš uvařil

3. Sám sem vyměnil těsnění pod hlavou a žralo to olej z převodovky, tím pádem kouřilo jak svině

4. Rozhodil sem si doma motor a vyměnil sem celou ojniční sadu, nechal přelisovat a vycentrovat kliku, vyměnil sem obě gufera na klice i O-kroužek, obě ložiska na klice, vyměnil sem spojkový koš (nevydržel povolování klikovky ... amatér no), vyměnil sem pro jistotu 2 ložiska převodovky, ložiska a gufero řadičky a samozřejmě těsnění mezi kartery, i pod velké spojkové víko a nějaké další drobnosti..... a stále to žralo olej z převodovky......

5. Motorka cestovala do sette, kde mi po 14 dnech zjistili a vyměnili prasklou hlavu, vyměnili znovu gufera a o-kroužek na klice, nechali znovu přelisovat kliku (prý byla špatná axiální vůle - původně mi jí dělal pan Kvítek v Písku), novou svíčku, vatu výfuku (byla plná oleje), těsnění mezi kartery, pod spojku, pod válec ... a blablaba.
Po nastartování motorka ujela tak 300metrů po zahradě a začla kouřit znovu.

6. Tak jela zpět do sette, kde mi po dalších 3 tydnech zjistili prasklý válec. Dali mi nový, opět gufera na kliku, zase všechna těsnění, zase svíčku, zase vatu výfuku. Motorku sem doma nastartoval a než sem se oblékl tak mi odešla svíčka (Uplně chcípla a nešla nastartovat). Vyměnil sem za jinou a šel se svést na místní trať (v půlce odpoledne mi odešla ještě jedna). Mimo tohle, motorka sice už nežere olej z převodovky a motor zdá se funguje mechanicky normálně, ALE!

Nejede tak jak má, čímž myslím že do cca 80% otáček vůbec netáhne, nemá výkon, sem tam zakucká a jakmile dosáhne tý hranice otáček tak vyletí jak raketa. Když na neutrál podržím plyn tak to samé, chvíli zakucká a pak štěká v omezovači ale sem tam nepravidelně.

Volal sem to kamarádovi ze sette, který mi říkal že on tu motorku sice nedělal ale matně si pamatuje že tam prý dávali nejspíš jiný zapalčo když to tam u nich projížděli, že to mám zkusit, že by mi mohlo pomoct jen nechat přemotat cívku rotoru.

Jen se divím že starý Kuklík mi neřekl o nějakém zapalču ani prd, a nechal si mě motorku zase odvést 100Km s tím že je už 100% v pořádku. Dostal sem zdarma krabičku šroubků což ho ale neomlouvá Chystám se tam v pondělí zavolat abych se dozvěděl více.

Ale nemáte někdo zkušenost že by tohle mohlo dělat zapalčo?? A mohlo by mi fakt pomoct přemotání cívky, a kde to dělají? Nejlépe Praha, jižní čechy (okres Písek-Tábor) nebo severní čechy (okres Chomutov).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SXS 250 - Nekonečná story

18.3.2011 v 20:56 | Nahoru | #1
plesounek> dělalo mi to samí na suzuce rm 125 při přidání plynu se dusila a vynechávala bylo to kvůli přelomeným drátum které šli k cdi jiskru to házelo ale ve vyších otáčkách slabou proto se to dusilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SXS 250 - Nekonečná story

18.3.2011 v 21:48 | Nahoru | #2
Bahnak1991> jo?? no to mi dává jistou naději ... akorát mě to dělá opačně -> start OK, volnoběh drží OK, ale při přidání plynu nemá vůbec výkon, vynechává a za chvilku cca v 75% otáček se až chytne a vyletí jako hovado že se sotva udržíš. Takový turbo efekt :))
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist