globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benzíííín Superquality
6.8.2010 v 17:40
Tak jsem dnes po čtvrtečním tankování u zančkové pumpy 3x čistil karburace. Šedobílé sra*ky ucpávající volnoběžné trysky. Vodní emulze čehosi?
Jestlipak někdo někdy dunutí ČOI , aby zveřejnila seznam podvodných benzinek, které nás nejen okrádají, ale ničí nám motory a přidělávají práci.

Kdyby tak pan Nečas nebo Bárta zaběhl okem na Motorkáře.cz, třeba by je něco napadlo.

Uzavřeno 09.08.2010 v 18:45 uživatelem pesastor


Naposledy editováno 06.08.2010 17:41:17
Předchozí
1 2 3
Následující

Benzíííín Superquality

9.8.2010 v 13:12 | Nahoru | #61
Vzšší OC znamená vzšší detonační odolnost např. proti samozápalu a vyšší teplotu vznícení.Takže kdyby se ho někdo snažil zapálit ne plemenem ale teplotou (jako princip vznícení u dislových motorů) bude tu teplotu k vzplanutí potřebovat vyšší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzíííín Superquality

9.8.2010 v 13:13 | Nahoru | #62

Negativ>Ze je to bez biosracek nebude jen marketingovy tah, nicmene pokud by se prokazal opak a doslo k poskozeni nejakeho draheho vozu staveneho na kvalitni benzin, asi by to nestalo za to. Navic jedna znama delala u Benziny a stejne informace dostali i na skoleni zamestnancu. Nevim proc by vsem meli lhat. Efekt zadny a bylo by to slozitejsi nez rikat pravdu.



Odkazy na osobu známou a kamaráda jsou tu tak často, jako odvolání se na osobu blízkou u policie ČR.
Nicméně jestli jim to říkaly na školení nějaké skupiny zaměstnanců, tak to nemusí být pravda. U nás v práci se při školení prodejců záměrně upravují informace (ale nelže se), proto aby byli prodejci přesvědčeni, že prodávají to nejlepší. Prodejce nesmí pochybovat, že má to nej, jinak nic neprodá.
Přob by jim měli lhát? Protože se najde spousta lidí, kteří si to koupí jen kvůli tomu, že tam "prý" nejsou biosložky.

1 reakcí na tento příspěvek Benzíííín Superquality

9.8.2010 v 13:15 | Nahoru | #63
Známej co má autoservis tak rozdělával motor u nějakýho auta,teď nevim co to bylo.Motor najeto 150t a jetej jen na Vervu 100,když to rozdělal tak čuměl jak to je čistý,že to ještě v životě neviděl,a to už něco viděl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzíííín Superquality

9.8.2010 v 13:42 | Nahoru | #64

Aliante>Proč by jim měli lhát? Protože se najde spousta lidí, kteří si to koupí jen kvůli tomu, že tam "prý" nejsou biosložky.

Stale nechapu, proc by to delali. Kdyby to bylo jen o tech bioslozkach a spotreba zustala stejna, tak by to stejne nikdo netankoval. Ale kdyz te vyjde provoz levneji? Skoro mi prijde, ze nekteri neumi napocitat do peti. Klesne mi spotreba z 6ti na 5 litru, tedy usetrim 32 korun a za 5 litry vervy dam o 10!!!! korun vice nez kdybych bral N95. TAk nevidim jediny duvod to netankovat. A absence biosračet tak uz nemusi byt duvodem, ale jen takovym bonusem.

Hanskolix>Známej co má autoservis tak rozdělával motor u nějakýho auta,teď nevim co to bylo.Motor najeto 150t a jetej jen na Vervu 100,když to rozdělal tak čuměl jak to je čistý,že to ještě v životě neviděl,a to už něco viděl

Taky jsem tu psal, ze vlozky vyfuku byly po 1200 km ciste jako nikdy pred tim pri pouzivani N95, ale nekdo to nechce slyset. Mne je to uplne jedno. Dam na vlastni zkusenosti a pocity nez rady nekterych zdejsich "odborniku".

(reakce na) Benzíííín Superquality

9.8.2010 v 14:38 | Nahoru | #65

Hanskolix>Známej co má autoservis tak rozdělával motor u nějakýho auta,teď nevim co to bylo.Motor najeto 150t a jetej jen na Vervu 100,když to rozdělal tak čuměl jak to je čistý,že to ještě v životě neviděl,a to už něco viděl

...a rozdělával ho proto,aby se do něj jen juknul,nebo se to vysypalo??? ...na 150 tis.km solidní motory začínají jezdit... ,asi toho zase tak moc neviděl

Benzíííín Superquality

9.8.2010 v 15:12 | Nahoru | #66
Co máte stěmi biosložkami. Tatka jezdil na slunečnicový olej a motor měl asi 600 000km holt mercedes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzíííín Superquality

9.8.2010 v 15:49 | Nahoru | #67

lafor>Nabral jsem na slavnym AGIPu predvcerejskem a vcera mi motorka tak cukala, ze sem myslel ze nedojedu, NASTESTI se to uklidnilo...zlatej UNICORN



prosímtě, kam jezdíš v Brně na Unicorn? já nabral plnou na Unicornu na Vinohradech a po ujetí asi 20-30 km a následným startování už zahřátá vubec nechytla...předtím startovla na drc....ted mi to čistí už týden v servisu,prý zalepený volnoběžný trysky a všechno možný....a nejsem prý sám komu se to stalo na Unicornu,tak bacha
Ted přemýšlím jak to s nima budu řešit

Benzíííín Superquality

9.8.2010 v 15:54 | Nahoru | #68
Verva 100, a nemusí být v každém benzínu povinně biosložky dle nařízení EU??

(reakce na) Benzíííín Superquality

9.8.2010 v 16:18 | Nahoru | #69

carlos.matador>prosímtě, kam jezdíš v Brně na Unicorn? já nabral plnou na Unicornu na Vinohradech a po ujetí asi 20-30 km a následným startování už zahřátá vubec nechytla...předtím startovla na drc....ted mi to čistí už týden v servisu,prý zalepený volnoběžný trysky a všechno možný....a nejsem prý sám komu se to stalo na Unicornu,tak bacha
Ted přemýšlím jak to s nima budu řešit



Beru jak kde, to byla spis prcka s tim unicornem. Ale pravdou je ze jsem bral taky dost na vinckach a nikdy se nic nestalo a pak vemu jednou u agipu a hned cukani...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzíííín Superquality

9.8.2010 v 17:20 | Nahoru | #70
Negativ> hele, ty biosračko - do automobilových benzínů se ze zákona přidává bioetanol, původní dvouprocentní podíl stoupl na počátku roku 2009 na 3,5 procenta, takže jestli ti na Benzině tvrdí, že tam biosložky nejsou, tak ti buď lžou, nedodržují nařízení EU a nebo tomu rozumí úplně stejně jako ty - tedy vůbec. To, že někdo rozebírá motor po 150.000 km , zajímalo by mě proč??? Pokud se diví, že vypadá jako nový, tak u moderních aut tohle beru jako standard - jak už někdo psal, po 150.000 se bere motor u auta jako "zajetý", ne ojetý.
Další věc, taky ti vysvětlená - pokud jsi nebyl na brzdě před a po, tak veškeré navýšení výkonu je čistě subjektivní tvůj pocit, ničím nepodložený a nedoložitelný. Spotřebu ti taky vysvětlili, ale ty si prostě pořád povedeš svou, co? Já jednou udělám cestu "Jihlava - Stradunia" s průměrem 6,2l/100 a někdy za 7,8 l - je to jen v nohách a v tom, jaký je provoz, určitě neuděláš 5oktany snížení spotřeby o bezmála 20%, jak se nám tady snažíš namluvit.

Jo a ještě jeden dotaz - vidím, že máš obrovskou averzi vůči biosložkám, které se přimíchávají do paliv - zajímalo by mě, co o nich víš? Jak podle tebe vypadá biosložka, přimíchaná do benzínu? Z čeho je vyrobená a kde se vyrábí? Dá se pít? hm?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzíííín Superquality

9.8.2010 v 17:29 | Nahoru | #71
-vodník-> co takhle vysvětli taky ty srágory, kteréjsem nabral do benzínu: šedobílá vodní emulze čehposi, schopná zacpat volnoběžné trysky. Hlavníma tryskama v pohodě prochází????

(reakce na) Benzíííín Superquality

9.8.2010 v 17:33 | Nahoru | #72

rrss>To přece není žádný div, že benzín rozvážený tou samou cisternou na Shell i Ono jim na Shellce zvodnatí, když je to ten samý, jen o 3 Kč dražší
Liju ONO do auta, motorky i letadla. Donedávna to bylo Felda 1.3, BMW R1100RS a Tulák s motorem 2CV (ve výcviku), teď je to opět česká i30cw, Yuki Daytona 350 a Zenair s motorem Suzuki 1,6 16V
Nikdy nebyl problém. Od doby, co jsou povinné biosračky, je zvodnatělý benzín (na jiných pumpách) daleko větší problém než kdy dřív byl.



Zkuste si u Tank-ONO načepovat diesel - moje omega na to teda nejela (2.2DTI). S naturalem no problem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzíííín Superquality

9.8.2010 v 17:46 | Nahoru | #73

pesastor>-vodník-> co takhle vysvětli taky ty srágory, kteréjsem nabral do benzínu: šedobílá vodní emulze čehposi, schopná zacpat volnoběžné trysky. Hlavníma tryskama v pohodě prochází????



Hele, já u toho nebyl a to co jsi našel určitě nejsou "biosložky" které by ti ucpaly nádrž. S největší pravděpodobností jsi nabral bordel, co se normálně tvoří u dna tanku - správně by se neměl k tobě do nádrže bordel vůbec dostat, protože většina nečistot je těžších než benzín, a tudíž by měla zůstat dole v tzv. nevyčerpatelné zásobě. Představ si to zjednodušeně tak, že dáš slámku /brčko/ do sklenice s vodou a povytáhneš jej o cca centimetr výše. V takovém případě ti na dně zůstane ten centimetr nedotčen. Tak nějak podobně to funguje u benkaloru - taky je nasávací trubka cca 15 čísel ode dna, aby se případný bordel držel dole a nedostával se do nádrží aut (tedy cca 200 - 400 posledních litrů včetně nečistot zůstává stále dole).
Pokud se ti do nádrže dostaly tyhle sračky, bylo to pravděpodobně proto,že :
a) velikost sraček, co měly zůstat na dně už přesáhla limitní hranici a čerpadlo ji normálně nasálo a poslalo ti do nádrže - v takovém případě bys ale podle mé skromné úvahy moc daleko nedojel.
b) druhá, podle mě pravděpodobnější možnost je, že chvilku před tím, než jsi natankoval tam stáčela cisterna benzín - vzhledem k tomu, že to tam dokáží cpát klidně rychlostí 1000litrů/minutu, dokážeš si představit, že když se nový benzín promíchá s těmi sračkami u dna, nějakou dobu to trvá než si ten rozvířený bordel zase sedne dolů do nevyčerpatelné zásoby. Proto já jsem třeba nepouštěl stojany cca ještě 20 minut poté, co cisterna odjela.

Tak jako tak bych to určitě nesváděl na výrobce paliva, ani konkrétní síť čerpaček, ale spíš na provozovatele té konkrétní pumpy.

EDIT: hlava - pata (snad už tam jsou)

Naposledy editováno 09.08.2010 17:48:54

(reakce na) Benzíííín Superquality

9.8.2010 v 17:53 | Nahoru | #74
-vodník-> souhlas, asi to tak bylo.
Předchozí
1 2 3
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bazar - staré Moto Guzzi Moto Guzzi V35, Moto Guzzi V 50 MultiImhotep 11 4.6.2014 v 09:10 FiZzeR
cikus zije! Moto Guzzi V35 pesastor 16 26.1.2013 v 13:00 Pycka
Zapeklitý výběr 25kW motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Kawasaki GPZ 500, Honda CB 450, Moto... kozel.ka 44 18.2.2012 v 15:49 kozel.ka
Klasika ze 70. - 80. let Moto Guzzi V35, BMW R 45 Johny. 11 15.4.2010 v 19:45 JirkaGS


TOPlist