globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak na drift ??? nebo powerslide???
 
5.8.2010 v 22:18
Čau lidi mám moto Yamaha R6 2006 a chtěl bych se někdy naučit tady tyto hovadiny, co jsou v tom přiloženém videu. Nevím, jaké označení je spravné, tak proto píšu s otazníkama :D . Jestli někdo víte, jak na to, tak to sem hned napište, díky :) :) :)


1 reakcí na tento příspěvek Jak na drift ??? nebo powerslide???

6.8.2010 v 11:28 | Nahoru | #1
Ejs: tak to ja taky spis rozhodim zadek tvrde na brzdach, na vyjezdu pri sebemensim naznaku prokluzu pod plynem plyn zaklapavam... aby dal plnej, narovnal motorku, kontra a podrzel to v powerslidu.. to nepripada v uvahu. ikdyz s tim ze jezdim ted malo = opatrneji = tak uz nehrozi ani ty drifty...

powerslide jsem ustal delsi jen jednou, ve dvou pri prujezdu pod mostem ve zdicich (prijezd na namesti zadem - od nadrazi).... topil sem do zatacky pod mostem a asi sterk? plyn sem nestacil ubrat, lehce kontra... efekt asi dobrej, pod mostem sli lidi a cumeli fest, ale mel sem studenej pot za krkem, bylo to o hubu fest...

na vode brzdim obema jako vsude jinde, ale na vode jedu jak s hnojem tomu se ani neda rikat brzdeni:)

Naposledy editováno 06.08.2010 11:30:08

(reakce na) Jak na drift ??? nebo powerslide???

6.8.2010 v 11:34 | Nahoru | #2

assassin>Ejs: tak to ja taky spis rozhodim zadek tvrde na brzdach, na vyjezdu pri sebemensim naznaku prokluzu pod plynem plyn zaklapavam... aby dal plnej, narovnal motorku, kontra a podrzel to v powerslidu.. to nepripada v uvahu. ikdyz s tim ze jezdim ted malo = opatrneji = tak uz nehrozi ani ty drifty...

powerslide jsem ustal delsi jen jednou, ve dvou pri prujezdu pod mostem ve zdicich (prijezd na namesti zadem - od nadrazi).... topil sem do zatacky pod mostem a asi sterk? plyn sem nestacil ubrat, lehce kontra... efekt asi dobrej, pod mostem sli lidi a cumeli fest, ale mel sem studenej pot za krkem, bylo to o hubu fest...

na vode brzdim obema jako vsude jinde, ale na vode jedu jak s hnojem tomu se ani neda rikat brzdeni:)



to je zvláštní jak vám to tady povícero připadá úplně naopak jak mně

mně zas přijde, že jak jsem v půlce zatáčky tak pomalu přidávám plyn a jak začnu cítit takový ty trhance na gumě (no však to znáte když se guma blíží hranici svých možností) tak se dá ještě fousíček přidat a už to lehce čaruje... pak jen málinko porovnat mašinu abych ten skuz vyrovnal a to už pomalu vyjíždím ze zatáčky...
no v reálu to takhle exaktní nemám, spíš když přecením lehce aktuální adhezi tak se povede
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist