globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Akrapovic - Racing line / Evolution Line
5.8.2010 v 17:13
Čau kluci, kolega co semnou brázdí silnice se zbláznil a chce si pořídit na CBR1000RR 08 evolution line od Akrapa. Počítá i s doladěním, ale spíš než o výkon mu jde o vzhled a zvuk. Akrapa chce na 100%, ale já furt tvrdim, že stačí Racing line a za Evo dá "zbytečně" o 20 000kč víc.
Je tu někdo kdo mi objasní, jestli je v tom fakt takovej rozdíl co se týče zvuku, jelikož vzhled je zdá se úplně stejnej..

Díky moc a sluníčku zdar

1 reakcí na tento příspěvek Akrapovic - Racing line / Evolution Line

5.8.2010 v 17:25 | Nahoru | #1
pro obyčejnýho smrtelníka stačí vzhledově i zvukově i třeba Ixil nebo tak něco co jsem vyčet jde spíš o použití jinejch materiálů a je krapet lehčí... když na to ty prachy má tak ať si to koupí, nemyslím že by udělal chybu jak s R či Evo

edit. zbtečně... no krom pocitu že má TOP výfukový systém z karbonu a titanu od Akrapoviče...že je tam rozdíl kilo na váze asi nepozná... ale třeba mu to zvětší péro

Naposledy editováno 05.08.2010 17:28:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovic - Racing line / Evolution Line

5.8.2010 v 17:32 | Nahoru | #2
Lion> No tak az bude delat ixil svody a kor funkcni se na ne muze divat

Kikan at jde do nich..aspon mu to budou kundari zavidet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovic - Racing line / Evolution Line

5.8.2010 v 17:35 | Nahoru | #3
z-x-r> Ixil jsem jen tak plácl chtěl jsem říct,že pokud mu jde o vzhled a zvuk nemusí mít zrovna Akrapa

(reakce na) Akrapovic - Racing line / Evolution Line

5.8.2010 v 17:36 | Nahoru | #4
Lion> no tak on ten zvuk a zpracovani ma nejlepsi....Kdyz ma prachy at ho bere...aspon to pojede

Akrapovic - Racing line / Evolution Line

5.8.2010 v 17:48 | Nahoru | #5
evo se lisi materialem (titan) jinak by meli bejt identicky. Podle me ale zbytecne vyhozeny prachy.. Kvuli zvuku kupovat i svody.. Nehlede na to ze akrap nepatri zrovna k tem urvanejm, je to ladeny spis na prubeh vykonu nez kraval.. Ja bych radeji sel do Leo Vince s tim snekovym svodem misto katu.. Ten ma alespon zvuk a vypada luxusne Nebo bych si nechal na zakazku neco vykouzlit od Creptusu

Naposledy editováno 05.08.2010 17:51:17

Akrapovic - Racing line / Evolution Line

5.8.2010 v 19:45 | Nahoru | #6
Bude mít větší péro max

1 reakcí na tento příspěvek Akrapovic - Racing line / Evolution Line

5.8.2010 v 20:05 | Nahoru | #7
Jen tak pro info, kolik tahle sranda stojí? To i to. Když je mezi tím rozdíl 20k

Akrapovic - Racing line / Evolution Line

5.8.2010 v 22:31 | Nahoru | #8
Já měl komplet Akrapa na své první R1 a hukot to byl - hlavně spodek té motorky jel jak z praku... Tam fungoval nejen zvuk, ale hlavně i výkon oproti origo svodům a koncovce... Ale sám bych do toho asi nešel - faktura od předchozího majitele začínala číslici 4 a to prý byl tehdá tento systém v akci... Cenovka byla 42000,- Kč.

A kybych už se do těchto úprav pouštěl, tak bych stejně váhal jestli akrapa - zvuk od yoshimury u nových modelů výfuků mi příjde lepší!

Akrapovic - Racing line / Evolution Line

5.8.2010 v 23:41 | Nahoru | #9
Tady to máš černý na bílim.. levnější jsem to nenašel (zatim jsem nekoukal na ebay)

Racing Line

Evolution Line

Je to docela dost no....

(reakce na) Akrapovic - Racing line / Evolution Line

6.8.2010 v 04:39 | Nahoru | #10
ptaak> i na dkracing.cz zhruba 40 tyček ,což mi nepřijde tak hodně, čekal sem absolutně jinou cifru... Páč když sem se před časem díval kolik by tahle sranda vyšla na RSV 1000 psali krásných 78 tis. dneska 72 tis. dražší už jen snad na 848/1098/1198.... 81 200,-

www.redmoto.cz/kompletni-vyfukovy-system-akrapovic-ducati/kompletni-vyfukovy-system-akrapovic-s-d10eft2t-zt-ducati-1198-1098-848-2007-2008-2009

Akrapovic - Racing line / Evolution Line

6.8.2010 v 09:50 | Nahoru | #11
To je hnus velebnosti

Akrapovic - Racing line / Evolution Line

6.8.2010 v 10:14 | Nahoru | #12
No jo, akrap neni pro každýho...stejně jako u všeho, taky každej nechodí v kvádru hugo boss, ale třeba nosí i OP prostějov.

1 reakcí na tento příspěvek Akrapovic - Racing line / Evolution Line

6.8.2010 v 11:40 | Nahoru | #13
A víte co je na koncovkách za 40 000 nejlepší? Když s tím plácnete, tak to můžete vyhodit, protože titan se totálně zničí. Jo, kolik Y svodů z titanu a koncovek jsme už takhle nahrazovali Ale jinak tím nic nezkazí a osobní názor je, ať si těch 20 tisí navíc schová a pořídí třeba několik sad gum

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovic - Racing line / Evolution Line

6.8.2010 v 11:48 | Nahoru | #14
saly.pce>
A jak je to u titanových svodů. Prej hodně praskaj i když s motorkou nepraštíš. Je to pravda?

(reakce na) Akrapovic - Racing line / Evolution Line

6.8.2010 v 11:51 | Nahoru | #15

Poggy>saly.pce>
A jak je to u titanových svodů. Prej hodně praskaj i když s motorkou nepraštíš. Je to pravda?



je, praskaj, vibrace/unava...

(reakce na) Akrapovic - Racing line / Evolution Line

6.8.2010 v 12:13 | Nahoru | #16
Poggy> Ano, stává se to....ale zase tak často to nebude. Bavil jsem se o tom i s Tomášem Mikšovským, který těm motorkám dává opravdu zabrat a stalo se mu to jen 2x. Občas to je výrobní vada (mikrotrhlinky).

1 reakcí na tento příspěvek Akrapovic - Racing line / Evolution Line

7.8.2010 v 20:19 | Nahoru | #17
titan má mít lepší únavovovu křivku a snést výrazně víc co do namáhání, má větší mez pružnosti, pokud ale někdo neumí titan vařit nebo to poddimenzuje, tak to může rupnout. Je náchylný na vrub, to potom rozjede trhlinu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovic - Racing line / Evolution Line

9.8.2010 v 08:10 | Nahoru | #18
WARP> Oproti nerezu určitě není v těchto vlastnostech lepší, jen je lehčí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovic - Racing line / Evolution Line

9.8.2010 v 08:31 | Nahoru | #19

saly.pce>WARP> Oproti nerezu určitě není v těchto vlastnostech lepší, jen je lehčí



warp vychazi z konkretnich tchnickejch udaju, krivka unavoveho zivota, mez pruznosti...
ty proste jen reknes ze nerez je lepsi v techto vlastnostech? vzdyt to jsou tabulkove hodnoty, najdes nerez ze ma mensi mez pruznosti a reknes ze je v teto vlastnosti lepsi?? to prece nejde, fyzika je fyzika.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovic - Racing line / Evolution Line

9.8.2010 v 08:38 | Nahoru | #20
assassin> Ano, z tohoto pohledu ano. Ale já to musím brát z pohledu zkušeností v rámci oprav a informací od zákazníků.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovic - Racing line / Evolution Line

9.8.2010 v 08:44 | Nahoru | #21

saly.pce>assassin> Ano, z tohoto pohledu ano. Ale já to musím brát z pohledu zkušeností v rámci oprav a informací od zákazníků.



mno sem tam praskaj, ale jde spis o naky konstrukcni vady, pady. kazdopadne to s tim totalnim znicenim a neopravitelnosti moc nechapu, titan varit jde docela dobre, i srovnat..mel jsem v ruce par opravenejch varenejch vyfuku a prislo mi to +- podobne jako u nerezu...

tak ono hmotnost je taky duvod proc si priplatit.. on kazdy deko dolu od jiste meze je vyvazeno zlatem

(reakce na) Akrapovic - Racing line / Evolution Line

9.8.2010 v 08:53 | Nahoru | #22
assassin> Ano, u bikerů, kteří jezdí profi a mají to v rámci sponzoringu, tak je každé deko opravdu ceněno zlatem Ale ti to také většinou mají v rámci sponzoringu nebo za lepší cenu od sponzora.

Normální jezdci, kteří se jdou sklouznout na okruh a měli možnost mít titanové svody atd., tak po pádu a zrušení nedají na nerez dopustit, byť je o něco těžší, ale zase je o dost levnější a bytelnější

Jinak k tomu vaření. Samozřejmě že je jde vařit, ale je to mnohem, mnohem více složité a nohem větší piplačka a výsledek není jistý. Stačí drobná prsaklinka a svod ti opět praskne. Nechtěl jsem říkat, že je titan špatný, to v žádném případě

Akrapovic - Racing line / Evolution Line

9.8.2010 v 10:17 | Nahoru | #23
Titan vařit jde celkem dobře ( záleží samozřejmě na slitině). Problém je v tom, že pokud není dobře provedená plynová ochrana jak kořene, tak krycí vrstvy, tak se svarový kov okysličí a tím dojde k radikálnímu snížení houževnatosti. Proto se všude uvádí max. slámově žlutá barva svaru. Co je tmavší nebo nedejbože modrý až šedivý, tak dřív nebo později praskne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist