globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Strileni do vyfuku u FI
 
14.8.2007 v 16:25
Cau chci se zeptat cim to je ze mi strili po zavreni plynu motka do vyfuku? Mam tam ladak. Bych si myslel ze se strikackou tam nejde zadny benzin.

1 reakcí na tento příspěvek Strileni do vyfuku u FI

14.8.2007 v 19:04 | Nahoru | #1
Mám doma K1 s Akrapovičem a nic to nedělá :/
a K3 s Leo Vince a ta střílí jako o život :D

(reakce na) Strileni do vyfuku u FI

15.8.2007 v 09:02 | Nahoru | #2
bubrak: ty me vubec neposlouchas:) strili to kvuli tomu ze se k nedohorelejm zbytkum paliva dostane vzduch... a tam tech moznosti muze bejt vic... PAIR system kvuli emisim,netesnost vyfuku, ladak sam o sobe....
2. suzuci vstrikovani ... aspon ty 16bit, nevim jak ty novy, benzin pri brzdeni nezaviraj.... dost mozna ze ani ostatni vyrobci ne.... jak rikam at uz z duvodu ze nechtej zatezovat procesor jednotky dalsim zbytecnym ukonem, nebo jestli treba proto ze motory motorek maj maly setrvacny hmoty a kdyby to pri brzdeni motorem uplne zavrelo a treba si zmackl spojku tak by to chciplo... nebo z duvodu chlazeni jako u motoru souteznich aut(WRC treba) kde to motor i pri brzdeni prolejva benzinem jak o zivot.....

jinak nevim jakou strikacku ma kawa, ale obecne si to s ladakem poladi v rezimech kdy se to ridi mnozstvim nasavaneho vzduchu - tzn jestli ma ta strikacka vahu vzduchu,lambdu nebo neco takoveho.... pokud ne...tak treba suzuki dava palivo ve dvou rezimech ... kdyz je malo otevrena klapka - podle senzoru podtlaku v sani (v tomhle rezimu si to asi s ladakem poradi) ale pokud akcelerujes a otevrs klapku hodne tak se uz neda ridit tim podtlakem, ale dava to mnozstvi podle senzoru otevreni klapky a otacek motoru..... z cehoz je evidentni ze v tomhle rezimu to ladak a dalsi upravy nepozna a tudiz je potreba na ladak doladit i strikacku.... (tohle konkretne u suzuki,ale myslim ze podobny principy pouzivaj i ostatni)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist