1 reakcí na tento příspěvek Strileni do vyfuku u FI
a K3 s Leo Vince a ta střílí jako o život :D
2. suzuci vstrikovani ... aspon ty 16bit, nevim jak ty novy, benzin pri brzdeni nezaviraj.... dost mozna ze ani ostatni vyrobci ne.... jak rikam at uz z duvodu ze nechtej zatezovat procesor jednotky dalsim zbytecnym ukonem, nebo jestli treba proto ze motory motorek maj maly setrvacny hmoty a kdyby to pri brzdeni motorem uplne zavrelo a treba si zmackl spojku tak by to chciplo... nebo z duvodu chlazeni jako u motoru souteznich aut(WRC treba) kde to motor i pri brzdeni prolejva benzinem jak o zivot.....
jinak nevim jakou strikacku ma kawa, ale obecne si to s ladakem poladi v rezimech kdy se to ridi mnozstvim nasavaneho vzduchu - tzn jestli ma ta strikacka vahu vzduchu,lambdu nebo neco takoveho.... pokud ne...tak treba suzuki dava palivo ve dvou rezimech ... kdyz je malo otevrena klapka - podle senzoru podtlaku v sani (v tomhle rezimu si to asi s ladakem poradi) ale pokud akcelerujes a otevrs klapku hodne tak se uz neda ridit tim podtlakem, ale dava to mnozstvi podle senzoru otevreni klapky a otacek motoru..... z cehoz je evidentni ze v tomhle rezimu to ladak a dalsi upravy nepozna a tudiz je potreba na ladak doladit i strikacku.... (tohle konkretne u suzuki,ale myslim ze podobny principy pouzivaj i ostatni)