globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Maminy motorkářky Vlašim a okolí?
 
2.8.2010 v 12:59
Ahoj holky, jsem mamina začátečnice a budu ráda, když poznám taktéž manimu, která si ráda vyjede a odpočine si tak od starostí)

Naposledy editováno 23.04.2011 10:18:53

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maminy motorkářky Vlašim a okolí?

27.7.2014 v 22:10 | Nahoru | #1
Wilda69> No ja bych klidne bral BMW F 800 GS, ale tam zas odchazeji motory, na velkou bramboru nemam moc odvahy, ale spis asi taky 1150. Furt me, ale udivuji ty ceny te 1150, stara motorka a takova cena

(reakce na) Maminy motorkářky Vlašim a okolí?

27.7.2014 v 22:31 | Nahoru | #2

aklenot píše: Wilda69> No ja bych klidne bral BMW F 800 GS, ale tam zas odchazeji motory, na velkou bramboru nemam moc odvahy, ale spis asi taky 1150. Furt me, ale udivuji ty ceny te 1150, stara motorka a takova cena



No to je jednoduchý-protože kdo si kupuje stroj na kterým pojede někam kde není moc asfalt tak potřebuje něco jednoduchýho, na co dá spoustu věcí, má drátěný kola!!! a co nejmíň věcí co se můžou posrat. No a nová 1200gs? Mraky elektroniky, nemá vůbec pojistky. Něco se stane, zablokuje řídící jednotku a nejedeš. Někdy to jde vyresetovat, někdy prostě vyžaduje diagnostiku bmw - no a to bude někde sakra problém. Nikdo z bmw někam do Abcházie nepoletí. Už jsem i četl že se někomu rozbila motorka v těchto zemích a podpora mu v klidu řekla že záruka se na tyhle země nevztahuje. Takže vozejk a směr domů. Ten motor je starej snad 50 let. Věci se na to seženou všude. To co odchází si každý veze s sebou(typicky ložisko zadního kola). Ventily se udělají někde na poli. Prostě je to jednoduchý a bytelný. Ty nový hezky vypadají, ale třeba bez drátových kol se do terénu moc nemůže. Ty jsou za příplatek asi 40-50000 Na 1150 nejsou žádné plasty. Na těch nových hodně. Jsou situace kdy to odložíš třeba 10x za hodinu a projet musíš-jinudy to nejde. Jeden kamarád co takhle jezdí Kazachstán atd. říkal že když mu to víc krát upadne, tak že už nemá sílu to zvednout. Prostě vedle postaví stan, koukne jestli z toho nic neteče a jde spát. Taky hodně lidí jezdí na menších motorkách. To 800gs je skvělá volba, ale od roku tuším 2010. To už jsem psal. Nějaká chyba v konstrukci motoru a nějaké těsnění když se uloupne tak ucpe mazání a konec. Taky když ale zjistíš cenu té 800gs tak bude někde u 200 tisíc? Teď nevím-koukal jsem po ní taky, ale ta cena mne dostala. Ta moje stála 105t+20t za padáky a kufry. Žere 5 litrů na sto, ale k tomu cca 0,3 litru oleje. Ten je docela drahý. Asi 2000? za 4 litry oleje. Ale bude třeba přes zimu okouknout kroužky atd. Vůbec netuším kolik to má najeto, tak postupně zjišťuju co a jak... A doporučuju spíš asi taky tu 1150. Je to časem prověřený i když jednoduchý, technicky zaostalý řešení. Ale samozřejmě každého věc.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maminy motorkářky Vlašim a okolí?

27.7.2014 v 22:40 | Nahoru | #3
aklenot> Jo a velký a těžký to jen vypadá. Sundavání ze stojánku je dokonce lehčí než u Blackbirda. Je to vysoký-dobře se to vyrovnává. Na to jak to vypadá si s tím hraju. Ale to rychlostní a výkonové omezení tam je. Versys určitě jede líp ač je to 650ccm nebo kolik. Ale zase ten krouťák je tady super. Třeba ve vodě kdy jedeš pomalu a potřebuješ rychle přidat ubrat, ale aby to neskákalo. Těžko se to vysvětluje. To poznáš hned. Navrhuju tenhle víkende někam výlet. Jezdit umíš-nebál bych se toho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist