globalmoto_kveten





Téma: Nesprávné pneu na technickou!!
 
30.7.2010 v 09:54
Zdarec, na podzim jsem si nechal měnit pneu a Ti idioti mi tam dali jinej rozměr,( konkrétně Znojmo Chvalovice) než je v techničáku (má být 130/90-17 a mám 130/70-17) Nemáte někdo zkušenost, jestli bude problém tento rozměr do techničáku vepsat?? Nechce se mi kupovat nová pneu...

Uzavřeno 30.07.2010 v 16:04 uživatelem Karp007

Otevřeno 20.08.2010 v 17:25 uživatelem Karp007

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesprávné pneu na technickou!!

30.7.2010 v 13:15 | Nahoru | #1

Dave81>Deadman> To co tu popisuješ je docela napováženou. Jasně to dokazuje fakt, že STK nefungujou jak maj a pokud nějaká STK pracuje poctivě znamená to pro ni jediný - odliv zákazníků.
Myslíš, že STK, kde ti vlastně nic nekontrolujou a procházejí věci jako jinej průměr ráfku, rozměr pneu apod. pracuje správně? Podle mě jasnej příklad totálního amatérismu. Ta STK by neměla fungovat jen jako výlepovna nálepek, ale když odtamtud odjedeš měl bys mít sám pocit, že to na čem jezdíš je relativně bezpečný. Ani si neuvědomuješ, že jsi to ty, koho nejvíc natáhli.
Na STK, kde ti za několik stovek jen nalepěj nálepku bych se z vysoka vy.ral.



Právě naopak, díky tržnímu mechanismu vycházej STK vstříc požadavkům zákazníka. Narozdíl od státu, který nebere v úvahu finanční situaci a z toho vyplývající vozový park obyvatelstva a nejraději by jim přikázal zákonem kupovat nová auta. Nevím, co bys chtěl na motorce kontrolovat. Narozdíl od auta v ní nemůže být skrytá závada, kterou by řidič za jízdy hned nepoznal. Jiná situace je u auta, kde je dobré, že ti na STK řeknou, které kolo brzdí méně než ostatní a který čep je vymlácený, protože to při jízdě nepoznáš, dokud ti neupadne kolo nebo nedostaneš hodiny. Nicméně na slušných STK ti jen ukážou, co je špatně a řeknou ti ať si to vyměníš, vyhoděj tě až když už je to pokročilý do nebezpečného stavu.

(reakce na) Nesprávné pneu na technickou!!

30.7.2010 v 13:51 | Nahoru | #2

Deadman>Právě naopak, díky tržnímu mechanismu vycházej STK vstříc požadavkům zákazníka. Narozdíl od státu, který nebere v úvahu finanční situaci a z toho vyplývající vozový park obyvatelstva a nejraději by jim přikázal zákonem kupovat nová auta. Nevím, co bys chtěl na motorce kontrolovat. Narozdíl od auta v ní nemůže být skrytá závada, kterou by řidič za jízdy hned nepoznal. Jiná situace je u auta, kde je dobré, že ti na STK řeknou, které kolo brzdí méně než ostatní a který čep je vymlácený, protože to při jízdě nepoznáš, dokud ti neupadne kolo nebo nedostaneš hodiny. Nicméně na slušných STK ti jen ukážou, co je špatně a řeknou ti ať si to vyměníš, vyhoděj tě až když už je to pokročilý do nebezpečného stavu.



Co na motorce kontrolovat? Třeba právě ty rozměry a stav pneu, protože co občas vidim nazutý...škoda mluvit. A je toho samozřejmě víc - uložení a vůle vidlic, funkčnost světel, brzd... Ale co mě zarazilo maximálně - byl jsem svědkem, kdy STK prošla jawa s evidentně nefunkční přední brzdou - bez lanka. To už je skutečně výsměch celýmu smyslu STK....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist