Uzavřeno 30.07.2010 v 16:04 uživatelem Karp007
Otevřeno 20.08.2010 v 17:25 uživatelem Karp007
měl jsem v TP úplně přesně to samí, měl jsem tam napsáno 130/90-17 což je blbost...
a udělal jsem tu chybu že jsem si nejdříve napsal do Suzuki, nechal si poslat papír a pak to šel přepsat a tam koukli do původních papíru a mi řekli že ten papír je zbytečnej, že to oni udělali chybu a přepsali mi to
1 reakcí na tento příspěvek Nesprávné pneu na technickou!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesprávné pneu na technickou!!
kodlisko>a když mám v manuálu od motorky že dozadu je možnost mít místo 160tku 170tku, ale v TP to není, zapíšou mi to jakoi alternativu do TP?
těžko říct spíš asi ne
Gumu, resp. celý kolo si na STK můžeš půjčit a hodinu po absolvování STK tam můžeš mít cokoli jiného, takže možnost problému je jedině v tom případě, kdyby Tě chytili ihned (tedy několik minut) po STK, resp. při odjezdu z ní.
Netvrdím, že rozměr pneu není důležitý, spíš naopak.
Byl jsem na STK s cizí motorkou v jednom nejmenovaném hlavním městě a rozměry pneu byly také jiné, než ty v TP. Sice mi to řekl, ale prošlo to.
Zapsání do TP vidím jako problém, protože bys musel mít souhlas výrobce.
Naposledy editováno 30.07.2010 10:39:06
1 reakcí na tento příspěvek Nesprávné pneu na technickou!!
TOLI.>Zajímavý informace tu čtu. Mám dakara s 21" palcovym kolem ale v TP mám napsaný 19"kolo. Byl to dovoz.Takže když doběhnu na DI tak mi to přepíšou?
přepíšou to jen pokud v původním dovozovém techničáku byla ta 21" a českej ouředník ti do nového omylem napsal 19"
2 reakcí na tento příspěvek Nesprávné pneu na technickou!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesprávné pneu na technickou!!
Myslíš, že STK, kde ti vlastně nic nekontrolujou a procházejí věci jako jinej průměr ráfku, rozměr pneu apod. pracuje správně? Podle mě jasnej příklad totálního amatérismu. Ta STK by neměla fungovat jen jako výlepovna nálepek, ale když odtamtud odjedeš měl bys mít sám pocit, že to na čem jezdíš je relativně bezpečný. Ani si neuvědomuješ, že jsi to ty, koho nejvíc natáhli.
Na STK, kde ti za několik stovek jen nalepěj nálepku bych se z vysoka vy.ral.
2 reakcí na tento příspěvek Nesprávné pneu na technickou!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesprávné pneu na technickou!!
Deadman>Já jezdím na STK s jinou šířkou i profilem gumy, na jedné motorce dokonce s jiným průměrem ráfku a jěště nikdy mi nic neřekli. Na moji oblíbený STK jim dokonce nevadilo ani že mám do hladka sjetou gumu. Obvykle mi kontrolujou jen číslo rámu a funkčnost světel. Jednou mi nekontrolovali ani to. Jen přišel s papírama, koukl že tam stojí červená Jawa, tak OK a už lepil známku. Musíš prostě dobře vybírat, na jakou STK jezdíš. Nedoporučuji ty, kde už mají kamery, pač tam se těma motorkama musí předepsanou dobu zabývat.
Je to v pohodě až do té doby, než se něco stane, pak Ti pojišťovna nedá ani korunu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesprávné pneu na technickou!!
Dave81>Deadman> To co tu popisuješ je docela napováženou. Jasně to dokazuje fakt, že STK nefungujou jak maj a pokud nějaká STK pracuje poctivě znamená to pro ni jediný - odliv zákazníků.
Myslíš, že STK, kde ti vlastně nic nekontrolujou a procházejí věci jako jinej průměr ráfku, rozměr pneu apod. pracuje správně? Podle mě jasnej příklad totálního amatérismu. Ta STK by neměla fungovat jen jako výlepovna nálepek, ale když odtamtud odjedeš měl bys mít sám pocit, že to na čem jezdíš je relativně bezpečný. Ani si neuvědomuješ, že jsi to ty, koho nejvíc natáhli.
Na STK, kde ti za několik stovek jen nalepěj nálepku bych se z vysoka vy.ral.
Právě naopak, díky tržnímu mechanismu vycházej STK vstříc požadavkům zákazníka. Narozdíl od státu, který nebere v úvahu finanční situaci a z toho vyplývající vozový park obyvatelstva a nejraději by jim přikázal zákonem kupovat nová auta. Nevím, co bys chtěl na motorce kontrolovat. Narozdíl od auta v ní nemůže být skrytá závada, kterou by řidič za jízdy hned nepoznal. Jiná situace je u auta, kde je dobré, že ti na STK řeknou, které kolo brzdí méně než ostatní a který čep je vymlácený, protože to při jízdě nepoznáš, dokud ti neupadne kolo nebo nedostaneš hodiny. Nicméně na slušných STK ti jen ukážou, co je špatně a řeknou ti ať si to vyměníš, vyhoděj tě až když už je to pokročilý do nebezpečného stavu.
Karp007>Je to v pohodě až do té doby, než se něco stane, pak Ti pojišťovna nedá ani korunu...
Sestřelil mě Vietnamec z Jawy, ani jedna guma nebyla předepsaného rozměru. Přestože si likvidátor opsal rozměry a název gum, ofotil TP, vše proběhlo zcela bez problému a veškerou škodu mi proplatili. A byla to obávaná ČPP.
Tím neříkám, že to nemůže být jinak.
Bubrak ZX10R>Dave81: technickou bych zrusil, jako v USA
Na STK je dobrá akorát kontrola brzd na válcích (tedy u auta), jinak je celá STK na prd. Nic jiného se na ni nezjistí. Vůle v čepech řízení, vymačkaný silentbloky, rezavej výfuck, atd. to vidí každej, kdo se na to podívá, za to nepotřebuju platit. Takže jsem taky pro zrušení STK, no a o emisích ani nemluvím. Každý ať je zodpovědný za to, co na silnicích provozuje.
Deadman>Právě naopak, díky tržnímu mechanismu vycházej STK vstříc požadavkům zákazníka. Narozdíl od státu, který nebere v úvahu finanční situaci a z toho vyplývající vozový park obyvatelstva a nejraději by jim přikázal zákonem kupovat nová auta. Nevím, co bys chtěl na motorce kontrolovat. Narozdíl od auta v ní nemůže být skrytá závada, kterou by řidič za jízdy hned nepoznal. Jiná situace je u auta, kde je dobré, že ti na STK řeknou, které kolo brzdí méně než ostatní a který čep je vymlácený, protože to při jízdě nepoznáš, dokud ti neupadne kolo nebo nedostaneš hodiny. Nicméně na slušných STK ti jen ukážou, co je špatně a řeknou ti ať si to vyměníš, vyhoděj tě až když už je to pokročilý do nebezpečného stavu.
Co na motorce kontrolovat? Třeba právě ty rozměry a stav pneu, protože co občas vidim nazutý...škoda mluvit. A je toho samozřejmě víc - uložení a vůle vidlic, funkčnost světel, brzd... Ale co mě zarazilo maximálně - byl jsem svědkem, kdy STK prošla jawa s evidentně nefunkční přední brzdou - bez lanka. To už je skutečně výsměch celýmu smyslu STK....