bmw_r1300gs_cartec

Téma: Ceny kempu v Chorvatsku

28.7.2010 v 10:36
Cau.Pristi tyden se chystam do Chorvatska na ostrov Krk a zajimalo by me kolik tam stoji kempy (1osoba,stan,motorka)nikde jsem nic konkretne nenasel.A jinak jaky kemp by jste mi doporucili a muzete napsat jaky to je na tom Krku.Diky.

28.7.2010 v 11:04 | Nahoru | #1
Stačí zagůglovat. kempy HR

28.7.2010 v 11:20 | Nahoru | #2
rici> Jo to jsem taky nasel,ale o cenach tam nic nepisou.A kdyz uz nekde neco je tak se v tom neda vyznat.Treba nekde pisou osoba 7e,stan3e,moto2e a plac 15-20e a prave ten plac nechapu,jestli se taky plati pro stany.Jinak vitam osobni zkusenosti.

28.7.2010 v 12:58 | Nahoru | #3
Ano, platí to i za stan. MOje osobní zkušenost je, že v lepších kempech platíš za parcelu, kterou máš většinou ohraničenou keřema, nebo jiným způsobem. Občas ale bývá stanový plac, kde neplatíš, ale to většinou zjistíš až na místě. Levné kempy většinou parcely nemají, ale zase co se týče sociálního zařízení a služeb okolo je většinou podprůměrné(rozuměj pro chlapa OK, pro drahou polovičku NE). Další zkušenost je , že parcely jsou většinou v kempech u moře. V Alpach jsem se s nima moc nesetkal.

28.7.2010 v 13:04 | Nahoru | #4

2 reakcí na tento příspěvek Ceny kempu v Chorvatsku

28.7.2010 v 15:46 | Nahoru | #5

28.7.2010 v 15:55 | Nahoru | #6

28.7.2010 v 16:18 | Nahoru | #7
privat sezenes uz od 11 ecek/osoba/noc a celkem luxusni s obyvakem, kuchyni a terasou. ja mam vlastni skusenost, ze nejlepsi je jit bez rezervace u silnice stojej a nabyzej volne kapacity. tzn ze maj prazdno a tehdy si muzes cenu sjednavat, jsou radi ze vubec nekoho odchytnou a pristoupi i na tvoje podminky. ja jinak nejezdim a mam projeto chorvatsko i cernou horu. je to jenom o odvaze, ale vyplati se. jo a neber hned prvni, zajdi se podivat, odejdi najdi si jiny nebo i dalsi a pak se vrat do toho ktery se ti nejvic libil

28.7.2010 v 18:03 | Nahoru | #8

jetam>jak píše fidži... mimo sezonu sou ceny kempů dobrý a vyplatí se tam spát v sezoně mi to přijde skoro stejný jako penziony plus mínus pár euro a to radši budu na penzionu s pořádnou posteli atd.

Nehledě na to, že sebou netáhneš stan a spoustu dalších krámů na kempování

Prostě plavky, triko a jedeš

28.7.2010 v 18:34 | Nahoru | #9

Fidži.V-Strom>A ty chceš do kempu proto abys ušetřil nebo proto, že jsi zatvrzelý kempař? Protože v Chorvatsku v kempu prostě moc neušetříš. Já byl v Umagu, nechtěl jsem nějaký nejlevnější kemp, kde se budu bát i dojít na záchod a našel jsem si takové "střední" třídy. Spal jsem vedle frekventované silnice na tvrdé, svažité parcele a ještě jsem vysolil tuším 22€. Strašná darda. V Chorvatsku jsem od té doby v kempu nikdy nebyl, třeba v hotelu Helios se platí 35€, ale s polopenzí ve formě švédských stolů, vedle hotelu písečná pláž, bar... Nesrovnatelně lepší. Když půjdeš do privátů, tak možná za ně dáš míň než za kemp.

Mám podobné zkušenosti, kempy levné nejsou, byl jsem v kempu jednou a od té doby už jen ubytování v soukromích domkách.

28.7.2010 v 20:46 | Nahoru | #10

28.7.2010 v 23:09 | Nahoru | #11
Fidži.V-Strom> Kempar nejsem,ale jedu sam a mam obavy ze pro jednoho penzion nesezenu tak proto volim kemp.

28.7.2010 v 23:38 | Nahoru | #12
Ale seženeš, jen bude možná třeba víc hledat.

29.7.2010 v 11:41 | Nahoru | #13
Já byl několikrát na Krku a na Pagu na motce se stanem i autem a karavanem v sezoně a když jsem si ověřoval ceny apartmánů tak mě to vyšlo na půlku,takže ty řeči že privát vyjde skoro levnějc nejsou pravda.A to nemluvím o tom že jsem si postavil stan i karavan 15m od moře a ne bydlet někde kilometr daleko.S polovičkou ve dvou jsme platili v nádherným kempu za 13 dní 11a půl litru sakumprkum.A to ti ještě nepočítají 1.den a poslední.WC ,sprchy čistý že by se tam dalo žrát z podlahy,uklízečka to co hodinu splachuje hadicí atd.Pro mě a polovičku luxus,kterej u nás v kempech nenajdeš.A ještě tě zkasírujou za teplou vodu,kteou pouštěj ve středu a v neděli

29.7.2010 v 11:45 | Nahoru | #14

29.7.2010 v 11:48 | Nahoru | #15
Tak jsem to poslal pro jistotu dvakrát Jsem po noční a mám 6týho pifsona.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ceny kempu v Chorvatsku

29.7.2010 v 11:54 | Nahoru | #16
banda1250> tak ono je rozdíl tam bejt tejden a nebo 1 den

29.7.2010 v 12:07 | Nahoru | #17
jetam> Ceny za osobu a den,stan,auto,karavan jsou na každej den stejný.A elektrika v ceně.Je rozdíl sezona a mimo sezonu.Píchneš se do zásuvky a máš vše.Lednici,mrazák,studený pivo,vařič,světlo.Na Krku jsem byl v Bašce a na Pagu v Novalje a nemůžu říct jediný špatný slovo.A navíc se tam nekrade.Čuměl jsem jak péro,když si ráno meju hubu a přijde němec a vedle mě v umývárně si píchnul mobil a holící strojek do nabíječky a šel srát.Nikdo si toho nevšiml.To u nás by si za sebou ještě nezavřel dveře a byl by v prdeli.

29.7.2010 v 12:10 | Nahoru | #18
tak já na starou bašku jezdím každej rok tak 2x na pár dní ..ale většinou mimo sezonu :) já to beru tak že když sem jel minulej rok přes rakousko tak mě vyšla cena za noc v kempu cca 25e a penzion sem mohl mít za 30e ono záleží co najdeš penziony nebo menší soukromníky s těma se většinou ještě dohodneš

2 reakcí na tento příspěvek Ceny kempu v Chorvatsku

29.7.2010 v 12:16 | Nahoru | #19

29.7.2010 v 12:22 | Nahoru | #20
Petronelle> Jak říkáš.Přesně tak.A ještě tam řvou cikády jako krávy.Já bych taky neměnil.A jelikož jsem byl všude třikrát,tak potřetí mi dali ještě slevu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ceny kempu v Chorvatsku

29.7.2010 v 15:40 | Nahoru | #21

Petronelle>Náhodou kemp je kemp! Kamínky a šišky, který jsi byl línej odházet z místa pro stan ti celou noc poskytují masáž zad, ve stanu, na kterej praží sluníčko, je nesnesitelný vedro, přátelsky se s tebou mazlí tlupa mravenců, opíchají je komáří samičky, všude smůla z borovic, pokud tam nějaký strom vůbec je... Za nic bych neměnila!

Tys viděla v chorvatsku komáry? Já ne...asi mám štěstí

30.7.2010 v 15:52 | Nahoru | #22

tommz>Tys viděla v chorvatsku komáry? Já ne...asi mám štěstí

Tak zrovna komáři v Chorvatsku byli letos nejhorší, s mojí drahou polovičkou jsme měli pronajatej apartmán na Istrii. Vo půlnoci, když jsme chtěli jít chrnět má paní strčila do zásuvky elektrickej odpuzovač, v tom rána a byli jsme bez proudu a jelikož jsme neměli přístup k jističům, tak ta noc s komářími úpíry ve 30-ti stupňovém vedru byla nekonečná ....ještě teď mi běhá husí kůže, když slyším zabzučení.

30.7.2010 v 15:57 | Nahoru | #23
Kemp je sice romantika, ale když jsem byl kdysi i s celou rodinou v kempu v Novim gradu, tak mi nejvíc vadil všudepřítomnej rambajs , prostě člověk se moc nevyspal