globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kmitání řidítek-zoufalství
23.7.2010 v 19:48
Zdar kolegové,
řeším problém s kmitáním řidítek při jízdě(50-65km/hod).Cítím to v rukou,když pustím řidítka je to ještě horší.Pročetl jsem všechny související příspěvky,řídil se i některými radami,ale dál jsem se nedostal.Stále kmitá,stále kmitá!!
Před měsícem a půl jsem vyměnil obě pneu(DUNLOP D404).14 dnů jěždění v pohodě.Pak to začlo.Dal jsem pneu znovu vyvážit,ale nic se nezměnilo.Zkoušel jsem vůli na krku.OK.Nahuštěná je tak jak má(2,25).Několikrát jsem kolo sundal a zase nandal.Na pohled se točí v pohodě,nic nešmajdá.Dnes jsem se stavil v servisu na moto.Myslel jsem,že by tlumiče(zdá se mi,že jsou dost dole,při rozhoupání jdou téměř nadoraz),třeba málo oleje.Technik se na to díval a nic se mu nezdálo,prý by to viděl na gumu.Jel jsem znovu do pneuservisu.Gumu jsme sundali i z ráfku.Protočili na vyvažovačce prázdný disk.vše OK i pohledem oka se nezdá,že by se to nějak nestandartně chovalo.Ložisko v kole je OK.Žádná vůle,chroupání,nic.Kolo jsme znovu vyvážili(dynamicky).|Dráty jsou taky OK.Brzdový kotouč je taky OK.Nevím co už dál???
Napadlo mne k vyloučení závady kola,půjčit si od kámoše co má stejný model motky přední kolo
a projet se s ním.Pokud to zmizí bude nejspíš špatná pneu a dám jí reklamovat.Pokud ne,tak co dál?? Asi ty vidle a tlumiče?(jak zjistím kolik v nich je oleje?),případně jak ho doleju?
Máte někdo s tímto zkušenost?Poradíte?
|Díky a sorry za dlouhej článek.

1 reakcí na tento příspěvek kmitání řidítek-zoufalství

23.7.2010 v 23:30 | Nahoru | #1
Téměř vždy to dělá guma, například u střídavého vzorku šípáků je to přímo vlastností. Otázka je, co to nepravidelné sjetí gumy způsobuje. Ten krk řízení se mi nezdá, za normálních okolností to s volným ložiskem i s aretací nekmitá (to dělá jiný bordel), ten krk to může posílit, ale ty kmity musí něco jiného vyvolávat. Ty tlumiče to být můžou. To že technik zmáčkne vidli a její zmáčknutí i povolení vypadá tlumeně, jěště vůbec neznamená, že to tlumí. Testovací zařízení na autotlumiče asi použít nepůjde.

(reakce na) kmitání řidítek-zoufalství

24.7.2010 v 02:06 | Nahoru | #2

Deadman>Téměř vždy to dělá guma, například u střídavého vzorku šípáků je to přímo vlastností. Otázka je, co to nepravidelné sjetí gumy způsobuje. Ten krk řízení se mi nezdá, za normálních okolností to s volným ložiskem i s aretací nekmitá (to dělá jiný bordel), ten krk to může posílit, ale ty kmity musí něco jiného vyvolávat. Ty tlumiče to být můžou. To že technik zmáčkne vidli a její zmáčknutí i povolení vypadá tlumeně, jěště vůbec neznamená, že to tlumí. Testovací zařízení na autotlumiče asi použít nepůjde.



volne lozisko hlavy rizeni je taky jednim z duodu.ja jsem dotazenim kmitani odstranil.taky jsem nevedel cim to uz muze byt (vidle udelany,nova guma,proste fsecko)
Pak jsem lozisko dotahl a bylo po kmitu
(bohuzel poprve jsem ho dotahl moc a s tim se zase nedalo jezdit pri sourave rychlosti.neco jako s tlumicem rizeni)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda VTX 1300 seřízení karburátoru Honda VTX 1300 Gad 5 3.4.2024 v 17:07 Lucky_Boy
Chopper / Cruiser nadlitr pro dva -... [1, 2] Honda VTX 1300 riderr3 49 19.3.2024 v 21:05 H-D82
Pneumatiky Honda VTX 1300 Black72 5 1.9.2023 v 17:09 Krautkopf
Binkr na VTX 1300 Honda VTX 1300 matylda125 3 29.8.2023 v 20:48 poslední
Honda VTX 1300 - Otevřené sání Honda VTX 1300 Tyr_cz 1 4.8.2023 v 13:07 Ppepek


TOPlist