řeším problém s kmitáním řidítek při jízdě(50-65km/hod).Cítím to v rukou,když pustím řidítka je to ještě horší.Pročetl jsem všechny související příspěvky,řídil se i některými radami,ale dál jsem se nedostal.Stále kmitá,stále kmitá!!
Před měsícem a půl jsem vyměnil obě pneu(DUNLOP D404).14 dnů jěždění v pohodě.Pak to začlo.Dal jsem pneu znovu vyvážit,ale nic se nezměnilo.Zkoušel jsem vůli na krku.OK.Nahuštěná je tak jak má(2,25).Několikrát jsem kolo sundal a zase nandal.Na pohled se točí v pohodě,nic nešmajdá.Dnes jsem se stavil v servisu na moto.Myslel jsem,že by tlumiče(zdá se mi,že jsou dost dole,při rozhoupání jdou téměř nadoraz),třeba málo oleje.Technik se na to díval a nic se mu nezdálo,prý by to viděl na gumu.Jel jsem znovu do pneuservisu.Gumu jsme sundali i z ráfku.Protočili na vyvažovačce prázdný disk.vše OK i pohledem oka se nezdá,že by se to nějak nestandartně chovalo.Ložisko v kole je OK.Žádná vůle,chroupání,nic.Kolo jsme znovu vyvážili(dynamicky).|Dráty jsou taky OK.Brzdový kotouč je taky OK.Nevím co už dál???
Napadlo mne k vyloučení závady kola,půjčit si od kámoše co má stejný model motky přední kolo
a projet se s ním.Pokud to zmizí bude nejspíš špatná pneu a dám jí reklamovat.Pokud ne,tak co dál?? Asi ty vidle a tlumiče?(jak zjistím kolik v nich je oleje?),případně jak ho doleju?
Máte někdo s tímto zkušenost?Poradíte?
|Díky a sorry za dlouhej článek.
1 reakcí na tento příspěvek kmitání řidítek-zoufalství
SC52Die technischen Daten sowie Produktzuordnungen wurden von Louis mit größter Sorgfalt ermittelt und beziehen sich auf das Deutschland-Modell des ausgewählten Fahrzeuges. Auslandsmodelle können eventuell hiervon abweichen. Eine Gewährleistung für die Richtigkeit der Daten schließt Louis aus.
Bitte berücksichtigen Sie vor Montage die Angaben aus dem Bordbuch Ihres Motorrades und/oder informieren Sie sich beim Hersteller.
Baujahr / Fahrgestellnr.
Baujahr: 2003-2007
Fahrgestellnr.: SC52A
Füllmengen
Gabel pro Holm: 459 CM3 SAE 10W
Öl ohne Filter: 3,5 L. SAE 10W-40
Öl mit Filter: 3,7 LITER
Bremsflüssigkeit: DOT 4
Endgetriebe: 120 CM3 SAE 80 GL5
Betriebsstoff: 18,0 LITER NORMAL
Kühlflüssigkeit: 2,7 LITER
Technische Daten
Hubraum: 1312 ccm
Zylinder: 2
PS/KW: 75/55
Ventilspiel (Ein): KALT 0,15 +/- 0,02
Ventilspiel (Aus): KALT 0,30 +/- 0,02
Leerlaufdrehzahl: 900 +/- 100 U/MIN
Vergaserluftschraube: 2 3/4 AUSDREHUNGEN
Reifendruck (vorn): 2,25 BAR
Reifendruck (hinten): 2,25 (2,5) BAR
Zündkerze 1: NGK DCPR6E
Zündkerze 2:
Elektrodenabstand: 0,8-0,9 MM
Lenker/Standrohr Ø: 41 MM
Ritzel/Kettenrad:
Kette: KARDAN
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda VTX 1300 seřízení karburátoru Honda VTX 1300 | Gad | 5 | 3.4.2024 v 17:07 Lucky_Boy |
Chopper / Cruiser nadlitr pro dva -... [1, 2] Honda VTX 1300 | riderr3 | 49 | 19.3.2024 v 21:05 H-D82 |
Pneumatiky Honda VTX 1300 | Black72 | 5 | 1.9.2023 v 17:09 Krautkopf |
Binkr na VTX 1300 Honda VTX 1300 | matylda125 | 3 | 29.8.2023 v 20:48 poslední |
Honda VTX 1300 - Otevřené sání Honda VTX 1300 | Tyr_cz | 1 | 4.8.2023 v 13:07 Ppepek |