bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dual brzy na (např) CB 500 ?
 
23.7.2010 v 18:13
Od jistého "vylepšení" lékařů meho kolena mám problémy s ohybem nohy. A tedy problém jak se zadní brzdou. Už sme vymejšleli hafo věci ale tuhle kámoš přišel s nápadem
-udelat DUAL brzdy
Kdyby se prostě hadice propojily zadek-předek a jen bych mačkal páčku....

Máte někdo s tim nejakou zkušenost?

Nebo alespon teorii zda by to fungovalo či delalo bordel????

Za každý názor budu rád....

dual brzy na (např) CB 500 ?

23.7.2010 v 18:18 | Nahoru | #1
rozhodně se to nesmí jen tak propojit, zadek ti musí jen lehce přibržďovat... Když to jen tak spojíš bude zadek brzdit víc než předek a to je špatně... Já osobně si myslím, že s přední brzdou vystačíš

dual brzy na (např) CB 500 ?

23.7.2010 v 18:19 | Nahoru | #2
Na TLku zadní brzdu nepoužívám

dual brzy na (např) CB 500 ?

23.7.2010 v 18:24 | Nahoru | #3
Mám lepší nápad, dej si na řidítka další pumpu a tou ovládej zadní brzdu tak jak to maj kluci na stuntriding.

dual brzy na (např) CB 500 ?

23.7.2010 v 18:30 | Nahoru | #4
Mimochodem nemá CB vzadu buben?

dual brzy na (např) CB 500 ?

23.7.2010 v 19:09 | Nahoru | #5
Nejlepší řešení je koupit motorku co to má origo, protože nějaké domácí bastlení neskončí dobře, ale pokud si chceš rozbít hubu tak pokoušej domácí úpravy brzd.

dual brzy na (např) CB 500 ?

23.7.2010 v 19:18 | Nahoru | #6
Pokud můžeš brzdit nohou alespoň trochu, tak bych to neřešil, vše ubrzdil předkem a v krizi použil i ten zadek.

Pokud bych to chtěl napojit na jednu páčku tak tam dát stavitelnej omezovač, co se používá v autech a naladíš si to, ale i tak bych tomu moc nevěřil a radši to nedělal.

dual brzy na (např) CB 500 ?

23.7.2010 v 19:22 | Nahoru | #7
od 98 je vzadu kotuc a lepsia vidlica

teoreticky by islo zobrat cely system napriklad
z cbr 1000f,XX,a prisposobit.
horsie ale ze oni maju dvojkotuc a ty iba jeden
tak tazko povedat ako by sa to chovalo.
ak by si mal vpredu dva kotuce tak by to malo ist.
tak bud zmenit motorku al upravit brzdovy pedal
aby isiel pouzivat al ako pisal premiestnit na riaditka
ovladanie zadnej brzdy

dual brzy na (např) CB 500 ?

23.7.2010 v 19:58 | Nahoru | #8
nazdáárek.tak já to mám origo takhle:páčka brzdí PP kotouč,pedál brzdí zadní kotouč+levý přední kotouč.Je tam ještě zátěž.omezovač na zadek.řekl bych že na zadek jde víc tlaku...myslím si že propojit by to šlo,záleží jaký bude učinek protože zadní pumpa bude mít asi větší pruměr pístku než přední,tak jestli to nebude mít slabý učinek.A nebo si udělat pedál na druhou stranu pod řazení.

1 reakcí na tento příspěvek dual brzy na (např) CB 500 ?

24.7.2010 v 09:33 | Nahoru | #9
Hmmm, hmmmm, dík za názory...asi nejzásadnější problém by byl v rozložení učinku. Ze by ten zadek prostě měl brzdit mín.
Dát brzdový systém z Duala je asi tech.šílenství.
A jinak zatim mám stupačku o 20 cm dopředu a tudíž i prodlouženou brzdovou páku...Je to tak že brzdím vlastně jen předkem ale dá se i zadkem i když s menším učinkem než dříve.

Asi je fakt rozumnější do toho dualu nehrabat...

Dík za názory.

dual brzy na (např) CB 500 ?

24.7.2010 v 10:04 | Nahoru | #10
Opravdu tu zadni brzdu tolik potrebujes??

Nevidim v tom problem, na brzdovou pumpu pripojis i hadici od zadku a nekam vclenis omezovac brzdnyho ucinku kterej koupis v kazdym druhym kramu a auto dilama.

(reakce na) dual brzy na (např) CB 500 ?

24.7.2010 v 10:22 | Nahoru | #11
DeCarli> Na dual bych se vykašlal už jenom z toho důvodu že nemůžeš ovlivňovat poměr předek/zadek. Jak už sem psal, řešil bych to druhou páčkou na levým řidítku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist