1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše minimální rychlost pro kolínko
to all> ty woe taky můžu psát na půlku místních dotazů, že je to píčovina.......
jsem tak měsíc dva zpátky chytil článek od borců co tu řešili nějakou dynamiku, páč lidi vobčas počítaj větší blbosti než přilnavost gum v zatáčce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše minimální rychlost pro kolínko
dasik píše: Dawe02>co sem kde četl od tebe tak do toho buď svítíš a nechceš nic říct a nebo jenom plkáš na prázdno? :P
jsem tak měsíc dva zpátky chytil článek od borců co tu řešili nějakou dynamiku, páč lidi vobčas počítaj větší blbosti než přilnavost gum v zatáčce
Co to je plkat naprazdno? Imho nema ceun tady rozebirat odborne zalezitosti nad jistou uroven, kde uz je to naproste vetsine ctenaru nesrozumitelne... coz by se tu jiste stalo. Takze strucne co jsem chtel naznacit: na takhle slozitou ulohu, jakou je prujezd se vsemi aspekty veci, nejde ani omylem pouzit tak primitivni model, jaky jsi mel na mysli (a ktery se vyucuje napr. v Mechanikach zakladniho kurzu na VŠ).
Bylo by treba modelovat a identifikovat (at uz induktivne nebo deduktivne) radu podsystemu ( namatkou dynamicke chovani kolo-vozovka, viskozni+coulombovske treni - velmi slozita uloha-, aerodynamika, charakteristicke buzeni zakladem atp.).
Uvaha siloveho rozboru (tihova, setrvacne) tady pravdepodobne nemuze slouzit ani jako priblizny odhad. Navic bych rad vedel jak bys uvazoval i pri te velmi zjednodusene uvaze hodnoty tecneho zrychleni, protoze to rozhodne pri realnem prujezdu nebude nulove...