bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zapojení pancéřovek
 
12.7.2007 v 10:44
Kydž koupím pancéřovky, musím se řídít podle orig. zapojeni pumpa-rozdělovač-třmeny nebo můžu zapojit pumpa-třmen-třmen. Jak je mi známo tlak v kapalině se šíří všemi směry stejně a takle bych musel koupit jen 4 benja místio 6ti. Díky za odpověď.

Zapojení pancéřovek

12.7.2007 v 10:46 | Nahoru | #1
no ja treba mam origo pumpa rozdelovac - a pak 2 hadice k trmenum ..... a mam to vymenene za panceraky pumpa-trmen a trmen-trmen .... a puvodnimu majiteli to delali v dojclandu u spiegleru ..... tak by to melo snad byt ok.... teorie je takova jak pises.... dal bych to bez rozdelovace....

Zapojení pancéřovek

12.7.2007 v 10:49 | Nahoru | #2
já bych dal pumpa-třmen a pumpa-třmen , šroub budeš muset kupovat stejně na 2 banja a jestli tam dáš 0,8m , nebo 1m hadice vyjde skoro na stejno.

Zapojení pancéřovek

12.7.2007 v 11:09 | Nahoru | #3
To DavidSS: NO jo tak by to taky vlastně šlo... *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení pancéřovek

12.7.2007 v 11:13 | Nahoru | #4
a proč to tam davá výrobce rozdělovač navíc? kvuli delce hadiček?

(reakce na) Zapojení pancéřovek

12.7.2007 v 11:23 | Nahoru | #5
Mega-CZ>
napytel, prodražuje to akorát, myslím že nejvhodnější kombinace je to co jsem psal, ale neměřil jsem to

já mám sice pancíře z výroby, ale je tam taky rozděovač, nicméně lisovanej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist