Jen tak namátkově:
5. července - Motorkář zemřel v zatáčkách na Blanensku
15. července - Motorkář v Ostravě nezvládl vysokou rychlost a zabil se
16. července - Mladý motorkář se střetl s passatem, byl na místě mrtev
17. července - Motorkář se zabil při předjíždění
18. července - Další mrtvý motorkář, zabil se o strom
19. července - Dvě nehody motorkářů jen 100 metrů od sebe, jeden nepřežil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V poslední době je toho opravdu hodně
Ďuričko>Lucí_S> Covece to ale neni blbej nápad,aby se dělaly zkoušky na velkou moto,pod dohledem okruhovýho instruktora na dromu.Mohly by tam být nějaký speciální úkoly,který by se museli splnit v nějakým čase,test z brždění,test z ovládání na mokru atd...Ale asi by se to citelně odrazilo v ceně kurzů...ale co,alespoň by si toho lidi více vážili
E:Písmenko
Já bych spíše adepta poslal na motorce projet skrz Prahu v dopravní špičce, pod dohledem a hodnocením nějakého messengera.
Jako body hodnocení bych dal: Schopnost orientovat se v provozu, schopnost rychlé reakce na změny dopravních situací (vypálit, když se uvolní cesta, zařazení se do mezery v jedoucí koloně, hlavně nezmatkování), odhad co budou ostatní řidiči dělat (nevystavit se nebezpečné situaci, nevyvolat krizovku) a ještě v tom chaosu stíhaní sledovat dopravní cedule a orientovat se v nich (schopnost trefit do cíle a nebloudit). Samozřejmě schopnost kličkovat a přesně manévrovat mezi stojícími i jedoucími auty.
To by mohlo být docela zajímavé