Plánuju dát na motorku full system od Yoshimury a zajímalo by mě co s přívěrou? Kde, resp. jak jí odpojit tak aby to při otočení klíčkem neházelo FI. Je to na GSX-R600 K7, díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yoshimura full TRC system
assassin>hele divil by se kolik takovejch zbytecnejch tristagramovejch cajku je na kazdy motorce
ja uz jich vyhodil aspon 10kilo
hele to by me taky zajimalo kde se da jeste "zadara" usetrit vaha. (krom svetel, retezovky atd...) BTW: nevite kolik se usetri? racing podsedlovka vs. serie ?
robinr>hele to by me taky zajimalo kde se da jeste "zadara" usetrit vaha. (krom svetel, retezovky atd...) BTW: nevite kolik se usetri? racing podsedlovka vs. serie ?
zadara toho moc neni, taky zalezi motorka od motorky... ty moderni co mas ty, tam je prostoru min a min... ale obecne jde o veci ktere jsou tezke z duvodu emisi.. origo vyfuky s katem, ruzny privery, klapky, PAIRsystemy... pak uz vsechno leze strasne do penez....