Měl bych jeden teoretickej dotaz nejlépe na lidi kteří s tím mají přímou zkušenost.
Když na předním kole u supersportu který nemá ještě tlumič řízení bude mít ojetou gumu "nazvěmež to s plošku" (viz obrázek) bude to mít vliv pro jezdce na chování se motocyklu v zatáčkách ? Osobě jsem s tím nikdy neměl zkušenost a tak netuším co všechno to může a nemusí dělat na chování moto. (ojetí je na středu na dno vzorku)
Co by se dle vás dalo pozorovat při náklonech?
- Vůbec nic
- nepůjde klopit - bude se mít snahu rovnat
- při klopení budou řidítka mít snahu zatočit do středu poloměru zatáčení
- moto se bude vlnět
- kombinace možnosti :) nebo něco jiného.
Má někdo osobní zkušenost ?
1 reakcí na tento příspěvek Přední pneu
3 reakcí na tento příspěvek Přední pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední pneu
_BoB_>FiZzeR> propadne jako, že moto se najednou víc nakloní a nebo ,že se ti zalomí řidítka ?
mě to přišlo jako když podklouzne přední kolo.
FiZzeR>mě to přišlo jako když podklouzne přední kolo.
nebo něco takovýho no... přecházíš z hrany kde to ještě jakž takž drží na další plošku, takže se zvýší náklon a vlastně má moto tendenci jen rovně ne?
já to nejspíš kvůli takovýhlemu "propadu" vloni poslal do škarpy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední pneu
dewwil>... a proto nejezděte jen rovně, jinak já měl předek vždy sjetej spíš do trojúhelníku
Dnes sem se díval na předek jestli je třeba změna a tež mum trojůhelník
1 reakcí na tento příspěvek Přední pneu
1 reakcí na tento příspěvek Přední pneu
..ale zkušenostma tento konkrétní případ podloženej nemám, já vždycky zhulákám na předku kraje (pneu do "áčka") a na středu je masa ještě dost..
Naposledy editováno 17.07.2010 21:50:42
Rod>Pokud ta hrana nebude hodně extrémní, tak nic moc nezpozoruješ, bo se to bude "kurvit" postupně a pozvolna a nebudeš si to uvědomovat..pokud nebudeš jezdit nějakou extra palbu na hraně (což při sjetí placky na přední pneu na středu spíš tipuju že ne), tak nejspíš pociťovat nějaký zhoršení vlastností nebudeš, jen jak pak obuješ novou pneu, bude motorka jak vyměněná..
..ale zkušenostma tento konkrétní případ podloženej nemám, já vždycky zhulákám na předku kraje a na středu je masa ještě dost..
tak v podstatě to je to samý, taky sem měl sjetý kraje a moto se nechová nejlíp, po nazutí nových pneu sem ani nechtěl věřit, že to je moje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední pneu
Jel jsem dnes na moto která měla gumu v takovém stavu jaký popisuji. (kamrád si tu moto chtěl koupit) moto byla podle mě mrdlá na přede (vařené plasty, divně spojované el v masce a no tak znáte to ) jel jsem ji projet a v každé zatáčce ostřejší (i v min rychlosti) jsem doslova přestrkával řidítka aby se mi nestočila jako když zatáčíte na místě.
Po 3km jsem přijel úplně vysílenej :( Majitel tvrdil, že to je tou gumou ale to se mi nezdálo, tak mě zajímal názor ostatních.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední pneu
_BoB_>PetrSV> nenapsal jsem to umysleně abych nenapověděl a někdo si něco nespojoval s něčím dopředu. :) Takž teď to už propálím.
Jel jsem dnes na moto která měla gumu v takovém stavu jaký popisuji. (kamrád si tu moto chtěl koupit) moto byla podle mě mrdlá na přede (vařené plasty, divně spojované el v masce a no tak znáte to ) jel jsem ji projet a v každé zatáčce ostřejší (i v min rychlosti) jsem doslova přestrkával řidítka aby se mi nestočila jako když zatáčíte na místě.
Po 3km jsem přijel úplně vysílenej :( Majitel tvrdil, že to je tou gumou ale to se mi nezdálo, tak mě zajímal názor ostatních.
No měli sme uplně stejnej problém když sme přítelkyni kupovali ZXRo tak sem to projížděl a stejný efekt jako popisuješ a majitel tvrdil to samý kromě nové pneu byli v prdeli i ložiska řízení, ale jelikož ZXRa nebyli moc k sehnání vzali sme ji i tak a doma pak nechali opravit a slouží dodnes
takže to je tak trochu loterie... může být i hnutý rám...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední pneu
dewwil>... a proto nejezděte jen rovně, jinak já měl předek vždy sjetej spíš do trojúhelníku
Dobrá,předchozí majitel jezdil asi rovně(plochá guma),já dal novou (stejnou M-Laser) a jde do trojůhelníku ,sjíždí se jinak dobře(zatím 13000 a ještě tak 3-4 dá).Rada, proč to tak je?Podvozek je stejnej, bez změny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední pneu
dewwil>... a proto nejezděte jen rovně, jinak já měl předek vždy sjetej spíš do trojúhelníku
asi trochu OT, ale přední gumu mám sjetou do trojúhelníku a po výměně ložisek v krku se mi moto začala v rychlostech nad 160km v náklonu vlnit před výměnou to nedělalo (krk je dotaženej dle manuálu) teď budu dávat ještě novou přední pneu, tak jsem zvědavej, jestli to přestane.....e: zapoměl, na vyvážení gumy
Naposledy editováno 18.07.2010 12:52:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední pneu
GreenRF>asi trochu OT, ale přední gumu mám sjetou do trojúhelníku a po výměně ložisek v krku se mi moto začala v rychlostech nad 160km v náklonu vlnit před výměnou to nedělalo (krk je dotaženej dle manuálu) teď budu dávat ještě novou přední pneu, tak jsem zvědavej, jestli to přestane.....
zkusil jsi to po pár kilácích ještě dotáhnout na předepsanej moment? Někdy se stane, že si ložiska sednou až po pár km a pak je to v krku volný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední pneu
dewwil>zkusil jsi to po pár kilácích ještě dotáhnout na předepsanej moment? Někdy se stane, že si ložiska sednou až po pár km a pak je to v krku volný...
jj, dotahoval, ale zkusím to ještě, nicméně se mi zdá, že motorka má to řízení mnohem lehčí a citlivější než bylo před tou výměnou.....1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední pneu
PetrSV>No měli sme uplně stejnej problém když sme přítelkyni kupovali ZXRo tak sem to projížděl a stejný efekt jako popisuješ a majitel tvrdil to samý kromě nové pneu byli v prdeli i ložiska řízení, ale jelikož ZXRa nebyli moc k sehnání vzali sme ji i tak a doma pak nechali opravit a slouží dodnes
takže to je tak trochu loterie... může být i hnutý rám...
Díky za názor ... jsem rád, že jsem si to nemyslel sám. Gumy můžou asi udělat hodně, ale,že by až tohle to se mi zdálo moc. Je to už pěkná chvíle co jsem nejel na moto která neměla tlumič řízení... ale ,že bych se sní do zatáček vysloveně přestrkával a tlačil řidítka zpět do pozice rovně ...to jsem ještě nikdy nezažil.
Pokud si to ale budete chtít sami vyzkoušet, zkuste tenhle Inzerát na místě vás bude čekat uplně jiná motorka která se mi i za 25 zdála drahá.
Přední el. celá poslepovaná izolačkou, parkovačky v světlometech mají úplnou absenci,konzole co drží budíky je vařená, boční plas tak upravdu není, spoustu trubiček drží zatahovací plastové spony, sytič nefunguje, a lauf má povolené nýty na koncovkce která tam už vrklá. Zadní kotouč je probroušen našlupku, v nádobce proto asi ani není kapalina. Při pootočení řidítek na koncové úvratí úplně vlevo mezi řidítkem a rámem bylo místa na pěst a úplně vpravo ,že by tam člověk sotva prostrčil prsty.
Ale abych nehanil úplně všechno, motor se zdál být bez problémů (nebouchal, necinkal ,dobře reagoval) na to ,že měl 66tis šel velmi příjemně. Rychlosti tam šli, nevypadávaly, řetěz a přední kotouče vypadaly jako nové, hlavní světla svítila.
_BoB_>Díky za názor ... jsem rád, že jsem si to nemyslel sám. Gumy můžou asi udělat hodně, ale,že by až tohle to se mi zdálo moc. Je to už pěkná chvíle co jsem nejel na moto která neměla tlumič řízení... ale ,že bych se sní do zatáček vysloveně přestrkával a tlačil řidítka zpět do pozice rovně ...to jsem ještě nikdy nezažil.
Pokud si to ale budete chtít sami vyzkoušet, zkuste tenhle Inzerát na místě vás bude čekat uplně jiná motorka která se mi i za 25 zdála drahá.
Přední el. celá poslepovaná izolačkou, parkovačky v světlometech mají úplnou absenci,konzole co drží budíky je vařená, boční plas tak upravdu není, spoustu trubiček drží zatahovací plastové spony, sytič nefunguje, a lauf má povolené nýty na koncovkce která tam už vrklá. Zadní kotouč je probroušen našlupku, v nádobce proto asi ani není kapalina. Při pootočení řidítek na koncové úvratí úplně vlevo mezi řidítkem a rámem bylo místa na pěst a úplně vpravo ,že by tam člověk sotva prostrčil prsty.
Ale abych nehanil úplně všechno, motor se zdál být bez problémů (nebouchal, necinkal ,dobře reagoval) na to ,že měl 66tis šel velmi příjemně. Rychlosti tam šli, nevypadávaly, řetěz a přední kotouče vypadaly jako nové, hlavní světla svítila.
tak pokud to bylo tady nepřihlášené a v takovým tech. stavu jak popisuješ tak od toho ruce ppryč. Motoricky tyhle stroje vydržej, ale pokud je zadní kotouč KO bude mít moto o 100tis vvíc a přední už asi byly meněné, každopádně by byli problémy na STK a stálo by to dost peněz aby to zas vše drželo pohromadě To aby se na tom člověk bál kilo jet
2 reakcí na tento příspěvek Přední pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední pneu
Zkusme si to celé shrnout ještě jednou extra pro tebe v klidu projít:
Začnu citací jedné věty přímo z inzerátu :
"vse v poradku jen ulomeni jeden plast a ojete predni pneu jinak plne funkcni je to super stroj"
- elektrika na < - > pospojovaná. Neumím defakto ani pájkou spojit dva drátky, ale jsem si skoro jistej ,že kdyby přišlo co k čemu tak bych to rozhodně vymyslel líp než udělat motouzy izolačkou.
- chyběl plast,(to bylo inzerované) ale spousta jich byla popraskaných. některé dokonce držely ty zatahovací plastové svině.
- zadní kotouč byl papírovej a a nádobce ani nebyla kapalina./Jestli tam jsou aspoň destičky jsem se raději už ani nekoukal./
- Sytič tomu nefungoval , startoval to přes přidání si volnoběžných otáček + plyn
- koncovka na laufu se klepala jako strašítko na ptáky.
- parkovačky včetně jejich elektrod-instalce úplně chyběly
- při plném levém jsi mezi rám a řidítko narval pěst, při plném pravém jsi tam nedal skoro ani prsty.
- IT doklady nebyly přihlášené - u toho by mohl později "třeba" být taky problém /ikdyž třeba taky ne/
( Přední gumu jsem úmyslně neuvedl protože to beru jako naprosto běžný spotřební materiál )
já bych tohle vše rozhodně označil slovem "super stroj" ?
Připadá ti tohle vše jako argumenty k tomu aby jsi to "prostě zkusil" a vzal ji? My tam jely 270km a 270km zpět. Leisneš si to? co když to tou gumou nebylo tak to máš dalších 2x270km. "A abych kamarádoj řekl, no hele mohlo by to ASI být tou gumou" Tak proti 25tis + cestu to rozhodně nepostavím nehledě na to ,že by se na tom taky mohl zabít.
Nikdy jsem nejel na přední gumě která by měla gumu v takovémhle profilu. Ale skoro bych si vsadil, že jen guma tohle rozhodně nedělá. Jak to tu padlo tak by se podle mě moto najednou spíš propadala v náklonu při přechodu z plošky. Ale ne, že by se ti hned při náklonu zalamovala.
Podle mého ta motorka měla cenu tak možná toho motoru který bych otypoval s 66tis a tím nefunkčním sytičem na max10tis + něco sedla,nádrž,přední kotouče .. no tak 15-20max na ND bych za ni dal. Za 30-35tis seženeš "opravdu krásné" udržované babičky na papírech. A co je to rozdíl 10tis. Aby jsi tohle všechno opravil a dal na papíry tak by ti 10 nestačilo ani omylem. Páč v takovém stavu by tě na STK při prohlídce do státu akorát vyfuckovali. Tady na východě jsou schopni bazírovat na tom, že kamarád má u CBRka originální boční odrazku která je červená. Je to tam od výrobce a je to takovej hroznej problém, že ho málem nenechali projít. myslím, že tahle holka měla hodnotu možná pro nějakého vysloveného nadšence přímo jen pro tenhle model.
Koukám , sám prodáváš taky jednu babičku, je snad v takovém stavu? taky se sní do každé zatáčky přetlačuješ ? Málo tahal za plyn ? no bodejď bych méně netahal za plyn když jen jsem ji trochu naklonil tak se ti řidítka silou začala zalamovat směrem k rámu . Po 4km jsem byl úplně vyšťavenej. Měl jsem před K5tkou SRAD a ten měl 190 suché váhy. Nikdy jsem na té holce ani jednou nepozoroval ,že by tohle dělala. V zatáčce jsis klidně mohl hladit asfalt a druhou rukou si vést ikdyž neměla tlumič řízení.
Edit: A to ani nemluvím o tom, že si dokonce myslím, že to co tam před náma stálo není ani zdaleka ta motorka co je na inzerátu.
Já chápu, že 78% motorek na CZ trhu je padlých. To se prostě stává, že člověk spadne. Ale tak to kurně poku to chci prodat dám aspoň po funkční stránce pořádně do-kupy ne ? Plasty vem ďas. Některým lidem stále ještě nedochází ,že by se taky na tom mohl docela normálně někdo taky zabít.
Naposledy editováno 20.07.2010 07:20:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední pneu
-jinak když jsi měl motorku 190 kg, tak ta je lehká....900ky okolo roku 1994 mají 240 kg...to máš 50 kg navíc a to je dost poznat v zatáčce...vím o čem mluvím trvalo mi docela dlouho než jsem tu svojí s 240 kg dostal na koleno v zatáčce
-Jinak bych se soustředil spíše na motor, převodovku a rám při koupi, dobrý motor za 10 000,- neseženeš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední pneu
Když se tak koukám na tu tvou ninju tak tu podle fotek co tam máš bych otypoval na pohled na super motorku. Všechno vypadá jak má (aspoň vzhledově)
Stačilo kdyby do inzerátu napsal stav odpovídá stáří, nutno vyřešit elektro-instalaci, vyměnit zadní kotouč, posvářet plasty a opravit sytič. Tohle kdyby napsal do inzerátu hnedka by to jinak vypadalo a znamenalo by to, že bych to na místě aspoň čekal když už bych teda se zbláznil a jel ... takhle jsme se plahočily 270km o ničem.
Čekal jsem na místě spíš moto které bude potřeba dát ten jeden novej plast, celo novej lak, nejspíše destičky, olej, náplně a kontrolovat třeba tlaky nebo svíce. Možná jsem citlivka ale tohle bylo podle mého o dost jiné než slovo "super motorka"
Já to znám z druhého pohledu, někteří kupci se chovají fakt šíleně...už jenom domluvit si s nima schuzku a sejít se...jeden si zadřel auto,pak zlomil ruku, další je furt služebně mimo.....Pak se snaží najít pseudozávady, aby mohli cenu srazit na neunosnou mez...Už jsme se i bál,když mi přijelo auto a z něho vyskákalo 5 lidí to okouknout
Najdi si nějakou jinou no, jen si myslím, že když bude vše Ok tak cena nebude pod 40 000,- u velké motorky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 18 | 5.9.2023 v 15:08 _Michal |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade | micindev | 2 | 4.5.2023 v 20:15 micindev |
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade | dawe1 | 12 | 27.10.2022 v 19:08 Ariete |