globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak to vlastně je se spotřebou?
13.7.2010 v 21:44
Ahoj motorkáři,
múžere mi někdo z vás říct, jak je to se spotřebou u Hondy VTR 1000 F? Tahle motorka by se mi líbíla, ale když o ní čtu, tak každý naříká nad spotřebou. Mám teď Hondu NTV a každý o ní psal, jak jezdí za 4 litry a já mám co dělat, abych se vešel do 6. O VTRku jsem četl i 10 litrů. Můžete mě tedy někdo uvést do obrazu? Díky moc.

Uzavřeno 14.07.2010 v 19:20 uživatelem Bishop

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak to vlastně je se spotřebou?

14.7.2010 v 10:47 | Nahoru | #1
Sefo> tak kroutak je samozrejme taky znat. rekneme ze ten chip ale taky neni zadnej zazrak, opravdovej rozdil vidis kdyz postavis vedle sebe identicky auta, jedno bez chipu a druhy s chipem.... ja rozdil poznal spis ve vyssich rychlostech, kde bez chipu me to umiralo pri 160ti a s chipem pri 190ti, pak uz to lezlo nahoru jak hlemejzd. Ted mam Ochcavku II 2.0 tdi 2005 103kw a kdyz jedu klasika 50/90 tak jedu klidne za 4.5 litru, ale prumer mam 5,2... kdyz jedu bez rodiny tak za tech 6 jedu... na to ze to je v kombiku tak to zere prd oproti fabii v rs, ten 8mi ventil zere daleko vic... je fakt ze spodek mel hodne dobrej, rozjezd bez plynu, coz u ochcavky si dovolit nemuzu...

Naposledy editováno 14.07.2010 10:48:20

(reakce na) Jak to vlastně je se spotřebou?

14.7.2010 v 11:06 | Nahoru | #2
Martin_XV750> jo jo přesně tenhle motor jsem měl v Passatu, 2,0 TDI 103, nechal jsem to chipnout a jak řikáš nejvíc to bylo poznat na dálnici, kdy to i ve 160 docela pěkně zatáhlo...škoda, že to auto bylo celkově poměrně poruchové, tak sem ho vyslal do světa.

(reakce na) Jak to vlastně je se spotřebou?

14.7.2010 v 11:11 | Nahoru | #3

Martin_XV750>Sefo> tak kroutak je samozrejme taky znat. rekneme ze ten chip ale taky neni zadnej zazrak, opravdovej rozdil vidis kdyz postavis vedle sebe identicky auta, jedno bez chipu a druhy s chipem.... ja rozdil poznal spis ve vyssich rychlostech, kde bez chipu me to umiralo pri 160ti a s chipem pri 190ti, pak uz to lezlo nahoru jak hlemejzd. Ted mam Ochcavku II 2.0 tdi 2005 103kw a kdyz jedu klasika 50/90 tak jedu klidne za 4.5 litru, ale prumer mam 5,2... kdyz jedu bez rodiny tak za tech 6 jedu... na to ze to je v kombiku tak to zere prd oproti fabii v rs, ten 8mi ventil zere daleko vic... je fakt ze spodek mel hodne dobrej, rozjezd bez plynu, coz u ochcavky si dovolit nemuzu...



to delaj ty elektronicky pedaly plynu... stary tdi si drzi otacky, na volnobeh je schopne pridt skoro plnej kotel ikdyz na plyn nesahnes.. da se popojizdet i na 2ku bez dotknuti pedalu plynu.
BTW bacha na ty spotreby brany z palubniho PC... zvlast po chipu... oni totiz dost casto nesedi s natankovanejma litrama uz v serii.. po chipech ktery hejbou s tlakem v railu apod. to nesedi hodne.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist