Není co dodat. Teď jen jde o prachy a známosti. Upřímnou soustrast.
Uzavřeno 19.07.2010 v 22:54 uživatelem Frotty
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dara Rolins zabila motorkáře...
vonZahn>Definuj skůtr
pomohla Wikipedie:
Skútr nízkoobjemovým motorem (obvykle 50 - 125 cm³) a částečnou kapotáží s podlážkou, bez horní části rámu. Řidič nesedí obkročmo, nýbrž snožmo jako na židli. Běžně je dnes vybaveno variátorem a automatickou spojkou. Obvykle slouží jako přepravní prostředek na krátké vzdálenosti - typicky v rámci obce. Horní třídu skútrů tvoří velké cestovní skútry s objemem motoru 250 až 650 ccm a s výkony 20 až 50 koní.
Skútr
Motocykl je dvoukolový dopravní prostředek poháněný spalovacím nebo elektrickým motorem. Kola jsou umístěna za sebou a pohonná jednotka (motor a převodovka) mezi nimi. Řidič sedí na motocyklu obkročmo a směr řídí řidítky.
Motocykl
PetrsVETR>pomohla Wikipedie:
Skútr nízkoobjemovým motorem (obvykle 50 - 125 cm³) a částečnou kapotáží s podlážkou, bez horní části rámu. Řidič nesedí obkročmo, nýbrž snožmo jako na židli. Běžně je dnes vybaveno variátorem a automatickou spojkou. Obvykle slouží jako přepravní prostředek na krátké vzdálenosti - typicky v rámci obce. Horní třídu skútrů tvoří velké cestovní skútry s objemem motoru 250 až 650 ccm a s výkony 20 až 50 koní.
Skútr
Motocykl je dvoukolový dopravní prostředek poháněný spalovacím nebo elektrickým motorem. Kola jsou umístěna za sebou a pohonná jednotka (motor a převodovka) mezi nimi. Řidič sedí na motocyklu obkročmo a směr řídí řidítky.
Motocykl
PetrsVETR>pomohla Wikipedie:
Skútr nízkoobjemovým motorem (obvykle 50 - 125 cm³) a částečnou kapotáží s podlážkou, bez horní části rámu. Řidič nesedí obkročmo, nýbrž snožmo jako na židli. Běžně je dnes vybaveno variátorem a automatickou spojkou. Obvykle slouží jako přepravní prostředek na krátké vzdálenosti - typicky v rámci obce. Horní třídu skútrů tvoří velké cestovní skútry s objemem motoru 250 až 650 ccm a s výkony 20 až 50 koní.
Skútr
Motocykl je dvoukolový dopravní prostředek poháněný spalovacím nebo elektrickým motorem. Kola jsou umístěna za sebou a pohonná jednotka (motor a převodovka) mezi nimi. Řidič sedí na motocyklu obkročmo a směr řídí řidítky.
Motocykl
Je hodně motorek co řadí samy. A taky skůtry kde sedíš obkročmo a nemaj podlážku. Prostě rozdíly se smazávaj. Vem si třeba Gileru GP800
Naposledy editováno 14.07.2010 22:44:51
PetrsVETR>pomohla Wikipedie:
Skútr nízkoobjemovým motorem (obvykle 50 - 125 cm³) a částečnou kapotáží s podlážkou, bez horní části rámu. Řidič nesedí obkročmo, nýbrž snožmo jako na židli. Běžně je dnes vybaveno variátorem a automatickou spojkou. Obvykle slouží jako přepravní prostředek na krátké vzdálenosti - typicky v rámci obce. Horní třídu skútrů tvoří velké cestovní skútry s objemem motoru 250 až 650 ccm a s výkony 20 až 50 koní.
Skútr
[/url]
Já si myslím, že definice skútru je lépe vystižena na en wiki Přeci jen v ČR skútry nemají tradici a na té české wiki jsou velmi omezené informace. Už jen ty naježděné kilometry - na kratší vzdálenosti jo, no jeden Ital se chlubí, že za 4 roky má na Hondě SH 125 najeto 100 tis. no já za dva roky na té samé hračce něco přes 40 tis. Na burgmanu 125 třeba 760 km za den, to si prostě člověk v pohodlí odsedí.
Naposledy editováno 14.07.2010 23:10:48