globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Druhý kohout
 
10.7.2010 v 23:01
čest chtěl jsem se zeptat jestli už někdo zkušenosti s děláním 2.kohoutku na palivo...Nádrž je na pi*u řešená.Má jak kdyby 2 komory a když jedna je plná a durhá prázdná tak se prostě nepřelije do té prázdné.Proto to chcu řešit že na každou komoru bude kohoutek :)
Jak ted teda na To?

Naposledy editováno 10.07.2010 23:02:41

1 reakcí na tento příspěvek Druhý kohout

10.7.2010 v 23:15 | Nahoru | #1
A co se vykašlat na kohouty a jen hadičkou obě půlky spodem propojit. Stejně jako u ČZ.

Druhý kohout

10.7.2010 v 23:16 | Nahoru | #2
Vymejšlíš kosočtvercoviny. V pravý půlce bandy, pokud levou vyjedeš na rezervu do dna, ti ostane zbytek tak na 5-6km, je to vlastně taková druhá rezerva. V případě potřeby praštíš s motykou na levou stupačku a tím přeliješ zbytek benálu ke kohoutu. Nemá smysl řešit to přidánim druhýho kohoutu.

Druhý kohout

10.7.2010 v 23:17 | Nahoru | #3
A co to propojit hadičkou jako to má mustang jesli si dobře pomatji jesli to jde tedy,a jinak ten kohout dost pracný,vrtat do nádrže vařit či letovat a pak lak no nevým.

1 reakcí na tento příspěvek Druhý kohout

11.7.2010 v 00:50 | Nahoru | #4
Jo, neni problém... Satčí sehnat vhodnou matici (já použil převlečnou se závitem tuším M14x 1,5 , ale nejsem si na 100% jistej), nechat přiletovat (svěřil jsem to odborníkům) a pak provrtat. Ovšem je faktem to, že jsem to dělal při GO, když byla celá motorka zbavena původního laku.

(reakce na) Druhý kohout

11.7.2010 v 12:24 | Nahoru | #5
m8rinek> Hadičkou to nejde...protože kdybych chtěl sundat nádrž tak to nepujde přes tu hadičku,je tam totiž Rám..:) ne jak u fichtla :) ale jinak dík :)

(reakce na) Druhý kohout

11.7.2010 v 12:28 | Nahoru | #6
ulomenej_karter> Joo tak ty to máš luxusně řešené :) ale kdo by mi to ted udělal?Ale jinak good číza?!:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist