mám takový dotaz, na který se mi tady zatím nikde nepodařilo najít jednoznačnou odpověď, a tak zakládám nové téma.
Jde o to, že když jsem v autoškole jezdil na suzuki GS500 a při podřazování jsem házel meziplyn, tak jsem dostal od učitele pojeb, že jezdim jak na simsonu a že tim meziplynem ničim motor.
Teď mám týden svoje GSko a chci se zeptat, jak to s tim meziplynem je, protože když podřazuji a otáčky spadnou na 2 tis. a kopnu tam nižší rychlost a vylítnou třeba na 7 tis. tak mi to příjde, že to pro ten motor je pecka nebo se mýlím?
Předem všem díky za rady a přeji hodně km bez problémů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) meziplyn při podřazování
dj_hroch>posmiros> Normálně, citem. Na třipade jsem s ním vrkal, na GS s tím vrkám také, zhruba dostaneš do ruky kdy kolik přidat a nepřemýšlíš nad tím, ty kvalty tam skáčou samy. Navíc když potřebuješ předjet a zkopnout o dva dolů tak to také jinak než vrknout nejde. Když jsem s ní začínal než jsem si na ní zvykl a neměl ji v ruce, tak bez srovnávání otáček dostával jak řeťaz zabrat, tak se i ozývala guma. Takže bych to o ničení bral silně s rezervou, spíš to bude naopak.
normálně řadím o 2 kvalty dolu bez meziplynu
třeba když přebrzdím zatáčku a už to nejede a škube
Naposledy editováno 08.07.2010 13:59:41