na výběr je jich hromada,jen nevím při jaké teplotě by se měl spínat..k mání jsou od cca 80-110 °C
řešil to už někdo,nebo najde se někdo kdo to má napsané na čidle a pod.??
myslím,že to maji všechny podobné motorky +- stejné..
2 reakcí na tento příspěvek termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
Asi stejný trabl mají EXC, HB a asi i další.
Janek píše: CRF je hold CRF . Kamarád má KLX 650R, kde taky není v základu ventilátor a nemusí být zrovna úplný hic a vaří taky
. Hold to není na enduro a nějaký vyhnívání ve výjezdech. Dokud to jede, tak se uchladí, ale jak přijde najaký mrdáníčko v terénu, tak je zle.
Asi stejný trabl mají EXC, HB a asi i další.
Je teda pravda,že ve výjezdech moc "nezahnívám",většinou je prostě vyjedu.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
Teda Janku, když to začnu demagogicky rozebírat -tak KTM i HB prostě všude projedou ,takže se uchladí. A pokud by náhodou, ale jen náhodou, neprošly-řeší to ventilátor. Zatímco honda se zajebáním a vyhníváním počítá automaticky, a podle toho dimenzuje chladič
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Milane, to je něco pro Tebe
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Jinak -právě tím, že jsem mr... ,tak asi i víc vařím. Prostě neprojedu, ale "protlačím", a na několik pokusů. Paradoxně pak nižší level přináší vyšší zátěž.
Naposledy editováno 28.01.2012 20:17:43