na výběr je jich hromada,jen nevím při jaké teplotě by se měl spínat..k mání jsou od cca 80-110 °C
řešil to už někdo,nebo najde se někdo kdo to má napsané na čidle a pod.??
myslím,že to maji všechny podobné motorky +- stejné..
1 reakcí na tento příspěvek termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
PopiSV, dal bych tam termostat a rozhodně bych nic nezaslepoval a taky bych tam dal ten ventilátor, jak si psal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
Tak samozřejmě jsou okruhy (termostatem) oddělené -a cirkuluje pouze kapalina obsažená v malém
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Těsnění pod hlavou -měla by se objevit emulze v oleji (našleháno pod víčkem), případně "olej ve vodě"(foukání do vody) -taky to jde poznat, kapalina má typickou "vůni", ale je to jen okometrická metoda, v servisu to umí přesněji.
Ventilátor na chladiči mám dodělávaný ( ještě od původního majitele), spíná přes vnější čidlo (dodal mikiberg). A běžel i v prosinci, při teplotách kolem 0.
Vyměnil bych víčko ( udělá to velký rozdíl, pokud to původní nefunguje), vrátil termostat -a pak hledal příčiny.
Naposledy editováno 28.01.2012 20:20:55