na výběr je jich hromada,jen nevím při jaké teplotě by se měl spínat..k mání jsou od cca 80-110 °C
řešil to už někdo,nebo najde se někdo kdo to má napsané na čidle a pod.??
myslím,že to maji všechny podobné motorky +- stejné..
2 reakcí na tento příspěvek termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
originál díl: THERMOSWITCH 80-85 DG PN:58035045000
Ale pokud pojede moc často, tak to prostě odpojím a bude Teď to taky bylo bez a v poho..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
c.j. píše: Podle katalogu má být čidlo fakt 80-85st.. http://www.partsdepot.cz
originál díl: THERMOSWITCH 80-85 DG PN:58035045000
Ale pokud pojede moc často, tak to prostě odpojím a bude Teď to taky bylo bez a v poho..
aha,fakt.někdo tady psal,že tam má 95-100 a já to už více neřešil.
je fakt,že aby se mi ten ventilátor zapnul,tak jsem musel dát mašině pěkně za uši.nevařila mi nikdy a ventilátor se mi za celou dobu zapnul max.5x
c.j. píše: Podle katalogu má být čidlo fakt 80-85st.. http://www.partsdepot.cz
originál díl: THERMOSWITCH 80-85 DG PN:58035045000
Ale pokud pojede moc často, tak to prostě odpojím a bude Teď to taky bylo bez a v poho..
Se někdy dějou věci...
Opravdu všude v dokumentaci píšou 80-85 stupňů, ale překvapení bylo až jsem vymontoval originální. Tam bylo vyraženo 95-100 stupňů a valil jsem měnit. Byla to náhrada za ca 250-300,- Kč. Těch 80-85 stupňů dávali ještě do LC4 v 90. letech.